Loki wrote:
(This mindless lash-out at an entire gender is in no way representative of this poster's views and opinions, and exists soley for the reason of provocation. This addendum exists soley for the reason of removing any rational reason to be provoked, and thus, as a totally innocent-like side-effect, hopefully cause even more provocation. Thank you for your attention)
Yay! (Eg lever for publikums anerkjennelse! )
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.
Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote:Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
den er døfødt, for menn har jo ikke ryggrad lenger
Nei, derfor må vi straks gjøre noe med det før damene kjører tvers over oss. Jeg skjønner ikke hvorfor de skal gjøre det så lenge mange gutter bare trenger et smil for å hoppe utfor et stup. Nei, så lenge jeg er kar sjøl er jeg fornøyd. Og med kar mener jeg stor, dum og lettlurt.
Vi er alle individer med forskjellige kvaliteter. Det er utrolig vanskelig, om ikke umulig, å finne karaktertrekk som er særegen for ei spesiell gruppe, særlig når denne gruppa utgjør 50% av verdens befolkning...
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
Terje wrote:Vi er alle individer med forskjellige kvaliteter. Det er utrolig vanskelig, om ikke umulig, å finne karaktertrekk som er særegen for ei spesiell gruppe, særlig når denne gruppa utgjør 50% av verdens befolkning...
Hm, kva med livmor?
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.
Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote:Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!