"Tre nøtter til Askepott" og andre julefilmer
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
-
Taraisilwèn
- Hengiven

Ikke jul uten den nei!
ser heller den enn Reisen til julestjernen jeg alså.
Så the Aviator er bra? har hatt lyst å se den, mn det har ikke blitt...
På kino nå vil jeg eg til å se Klodens Kamp, Batman og SinCity. jess:)
Så the Aviator er bra? har hatt lyst å se den, mn det har ikke blitt...
På kino nå vil jeg eg til å se Klodens Kamp, Batman og SinCity. jess:)
"Almost dead yesterday, maybe dead tomorrow, but alive, gloriously alive, today."
~Mat Cauthon
~Mat Cauthon
-
Stine
- Den Fortapte

- Location: Second star to the right, then straight on 'till morning!
ja, men poenget er at det er nokså idiotisk at man gjør en sånn film til tradisjon. hvem all verden begynte med det?
jeg mener, det er jo ganske søtt at tv'er i alle norske hjem (så å si), står på samtidig og folk sitter og ser på samme film år etter år etter år, men hvorfor i all verden kan man ikke gjøre det med en bra film?
jeg mener, det er jo ganske søtt at tv'er i alle norske hjem (så å si), står på samtidig og folk sitter og ser på samme film år etter år etter år, men hvorfor i all verden kan man ikke gjøre det med en bra film?
Men filmen er bra, på sine eigne premiss. Blant dei betre filmatiseringane av folkeeventyr eg har sett, i alle fall. Grunnen til at eg likar den er at oversetjaren har gjort ein fantastisk sjarmerande jobb, at eg såg den mange gonger som liten og dermed får ei fin kjensle av minnene den underbevisst bringer, og at den har relativt fin atmosfære - både musikk, kostymer og sett er fine og overbevisande i denne typen halv-seriøst eventyr.
Men ser den for all del ikkje fast som nokon tradisjon.
Og bra filmar ser ein når ein får lyst til å sjå dei. Tradisjonsfilmar ser ein fordi det er det ein gjer den dagen, og ein har eit haldepunkt og eit samlingspunkt som gjer at dagen følest som den dagen det er. Om ein blandar kategoriane, forsvinn litt av vitsen. Eg forsøkte til dømes innføre Blackadder Back And Forth som nyårstradisjon for meg sjølv og min eine bror for tre år sidan, men det fall i fisk fordi det er ein relativt god film (tykkjer eg, er klar over at mange meinar den er eit kvalitetsfall frå seriane) som me dermed ser ellers i året òg - og då forsvinn mykje av poenget med ein tradisjon.
Men ser den for all del ikkje fast som nokon tradisjon.
Og bra filmar ser ein når ein får lyst til å sjå dei. Tradisjonsfilmar ser ein fordi det er det ein gjer den dagen, og ein har eit haldepunkt og eit samlingspunkt som gjer at dagen følest som den dagen det er. Om ein blandar kategoriane, forsvinn litt av vitsen. Eg forsøkte til dømes innføre Blackadder Back And Forth som nyårstradisjon for meg sjølv og min eine bror for tre år sidan, men det fall i fisk fordi det er ein relativt god film (tykkjer eg, er klar over at mange meinar den er eit kvalitetsfall frå seriane) som me dermed ser ellers i året òg - og då forsvinn mykje av poenget med ein tradisjon.
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.
Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote:Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Asphyxiate wrote: #justice4Glûg!!
Tradisjonar er ikkje meiningslause - dei er der for si eiga skuld. Dersom ein har ei anna meining enn det bak er det ikkje lengre nødvendig å kalle det ein tradisjon, ettersom ein då vil gjere det av andre grunnar uansett.

Ikkje eg i alle fall - eg spurta for harde livet.Ceres wrote:Har dere alle gått fra vettet???!??!?
Ja!Tre nøtter til askepott med dubbing og tjekkisk i bakgrunnen er et MUST på julaften! Den er utrolig stemningsfull og koselig. Elsker den filmen.
WoTle wrote:Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Vel, så lenge du har sjølvinnsikt nok til å vite om dine eigne feil på den måten der så gjer jo ikkje det noko.Stine wrote:hvis vett måles i hvor mange ganger man har sett tre nøtter til askepott, har jeg nok aldri hatt stort.Ceres wrote:Har dere alle gått fra vettet???!??!?