Tråden for kvinnelige problemer av ymse art
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
-
Sauegjeteren
- Sauegjeter

-
Wolfbrother
- Den Fortapte

-
Wolfbrother
- Den Fortapte

-
Sauegjeteren
- Sauegjeter

-
Wolfbrother
- Den Fortapte

Jeg foreslår påske egg!Sauegjeteren wrote:Hmm, pass deg, jeg er en fleksibel målskive... Men hva skyter du med?Terje wrote:Nopes, ingen misforståelser. Det var dere to jeg sikta til.
Men hva jeg mente, se det skal forbli en hemmelighet. Blir jo ikke noe moro hvis dere vet hva dere skal se etter.
For once you have tasted flight you will
walk the earth with your eyes turned skyward;
for there you have been,
and there you long to return.
walk the earth with your eyes turned skyward;
for there you have been,
and there you long to return.
-
Sauegjeteren
- Sauegjeter

-
Sauegjeteren
- Sauegjeter

Joda, underlige saker det der. Såvidt jeg skjønner er de fleste damer ganske pene og lignende, og jeg kan til en viss grad skjønne at slike deilige og elegante vesener tiltrekkes av hverandre, men gutter? Nei, det skjønner jeg ikke. Men takknemlig er jeg for det. Så nå mangler det bare at noen skal falle for nettopp megAkira wrote:Det jeg skjønner enda mindre er at menn kan like menn på den måten som kvinner kan.
Moiraine vet svært mye, sauegjeter.
en del av(størsteparten egentlig) av jentene som liker hverandre er ikke spesielt deilige eller elegante
hvorfor damer tiltrekkes av menn? well. jeg kan skjønne det. brautene oppførsel er i og for seg ganske sjarmerende til tider.
det er naturlig gutter...
men gutter som tiltrekkes av gutter er svært unaturlig. ikke galt, men rart.
hvorfor damer tiltrekkes av menn? well. jeg kan skjønne det. brautene oppførsel er i og for seg ganske sjarmerende til tider.
det er naturlig gutter...
men gutter som tiltrekkes av gutter er svært unaturlig. ikke galt, men rart.
Loke: Odin, kvifor blir eg alltid med-offer for din svinaktig dårleg karma?
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
-
Stine
- Den Fortapte

- Location: Second star to the right, then straight on 'till morning!
i gode gamle dager, da meenneskene var adskillig mer hårete og flinkere til å klatre i trær, var det viktig for hunnene å finne seg en stor, sterk og brautende make, som kunne beskytte dem og ungene. og rester av de gamle instinktene lever enda. derfor tiltrekkes jenter av gutter. (men den dagen vi har nådd det stadiet av utviklingen der instinkter er fortid, kommer vi alle til å snu tvert om; finne en måte å befrukte eggene våre på uten menn, og bli lesbiske hele gjengen.)
tja, jo, kanskje det.
sitter for den blå ajah.
sitter for den blå ajah.
-
Sauegjeteren
- Sauegjeter

Jeg ønsker dere lykke til og voldtar de av dere som er der da jeg er på mitt mest desperate.Stine wrote:i gode gamle dager, da meenneskene var adskillig mer hårete og flinkere til å klatre i trær, var det viktig for hunnene å finne seg en stor, sterk og brautende make, som kunne beskytte dem og ungene. og rester av de gamle instinktene lever enda. derfor tiltrekkes jenter av gutter. (men den dagen vi har nådd det stadiet av utviklingen der instinkter er fortid, kommer vi alle til å snu tvert om; finne en måte å befrukte eggene våre på uten menn, og bli lesbiske hele gjengen.)
Moiraine vet svært mye, sauegjeter.