Stine wrote:asså.. man kan jo dra hjem til hverandre uten at det trenger å skje noe mer. noen av oss kan i alle fall det.
Joda, er ikke bare pulings jeg tenker på, er også familie, ingen måte å stikke av på hvis daten er håpløs, vanskeligere å bli kvitt personen i ettertid pluss at du gir for mye av deg selv for tidlig.
Jeg skjønner ikke hvorfor begge dere to dømmer meg som en kåt jævel,det er jeg da vel ikke. Jeg er verken billig, eller tenker mer på sex en gjennomsnittsgutten.
Last edited by Kjetil on Mon Apr 24, 2006 20:47, edited 1 time in total.
Kjetil wrote:Jeg skjønner ikke hvorfor begge dere to dømmer meg som en kåt jævel,det er jeg da vel ikke. Jeg er verken billig, eller tenker mindre på sex en gjennomsnittsgutten.
jammen da er vi enige om at du er som alle andre gutter, da. det blånektet du jo for her om dagen.
Hmmm... Mitt første besøk i denne vanvittig populære tråden, og dere er midt inne i en aldri så liten S/M flørt
Kanskje jeg skal fortsette å titte innom her.
Who's that riding into the sun.
Who's the man with the itchy gun.
Who's the man who kills for fun!
Psy-cho Dad. Psycho Dad. Psycho Dad!
He sleeps with a gun, but he loves his son.
Killed his wife 'cause she weighed a ton... Psycho Dad!
Man kan enten gå på kino og deretter gå å spise ute etterpå for å ha noe og prate om. Eller man kan dra hjem og spise, prate og se på dvd samtidig, også blir det kanskje litt tafsing på sofaen.
"Destiny is not a matter of chance, it is a matter of choice. I choose my own destiny."
Hmmm... Mitt første besøk i denne vanvittig populære tråden, og dere er midt inne i en aldri så liten S/M flørt
Kanskje jeg skal fortsette å titte innom her.
Kjetil wrote:Jeg ville aldri ha funnet på og tatt med meg ei jente hjem så tidlig. Gir ikke det rette utrykket, kanskje bare Faile er litt billigere enn meg
hmm..hvis jeg hadde dratt med meg en dame hjem hadde jeg bare driti i å vist rommet og senga mi til daten. Bare film og stue, ikke noe mer! Ser ikke helt hva som er så skjødesløst med det..