Hva spurte du moren din om sa du? Sexstart, eller utsagnet til sykesøstra di?Jeg spurte moren min om det, og hun er helsesøster også. Hun sier at det er absolutt ikke det de lærer på helsesøsterutdanningen, så det må helsesøstra ha tatt ut av sitt eget hode.
Teite/morsomme saker fra skoledagen
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
-
Sauegjeteren
- Sauegjeter

Utsagnet til helsesøstra. Så klart mamma vil svare nei hvis jeg spør slik: "Mamma, får jeg lov til å prøve sex nå?".Sauegjeteren wrote:Hva spurte du moren din om sa du? Sexstart, eller utsagnet til sykesøstra di?Jeg spurte moren min om det, og hun er helsesøster også. Hun sier at det er absolutt ikke det de lærer på helsesøsterutdanningen, så det må helsesøstra ha tatt ut av sitt eget hode.
Don't have sex. You'll get pregnant and die!
-
Wolfbrother
- Den Fortapte

haha, ikke mamma! Hver gang jeg skal i bursdag må jeg si ifra nøyaktig når jeg kommer hjem, for ellers, slik hun sier det, kan jeg ligge voldtatt og drept i en grøft for alt hun vet...Wolfbrother wrote:Jeg er da 16, men tror likevel at foreldrene mine hadde sakt at det var greit når jeg var 15. "Tenk godt igjennom det, og for all del husk kondom!"
-
Sauegjeteren
- Sauegjeter

"Næh, jeg stoler på at du skjønner nok til å bestemme det der selv" tipper jeg svaret hadde blitt hos meg.Wolfbrother wrote:Jeg er da 16, men tror likevel at foreldrene mine hadde sakt at det var greit når jeg var 15. "Tenk godt igjennom det, og for all del husk kondom!"
Moiraine vet svært mye, sauegjeter.
-
Wolfbrother
- Den Fortapte

Er ikke saltdalen i Nordland, da?Wolfbrother wrote:i saltdalenTviler jeg på. Tremeningen min sa at det eneste som skjedde var at de kjørte scooter ulovelig.
Nordland -> nesten trøndelag -> mye fyll i trøndelag -> ganske mye i nordland -> fyll i saltdalen -> fest i saltdalen -> tidlig debutalder i saltdalen...
Urban tilværelse
-
Sauegjeteren
- Sauegjeter

Det er faktisk sant at det skjer en del i Saltdal. Fest finnes det mye av, hver helg. Jeg er ikke med på dem da, men jeg vet at det er mye fyll der. Det har også vært en voldtektssak her, som var svært alvorlig.
Det moren min er redd for er alle utlendingene jeg kan møte på vei hjem. Vi har flyktingmottak her.
Det moren min er redd for er alle utlendingene jeg kan møte på vei hjem. Vi har flyktingmottak her.
-
Wolfbrother
- Den Fortapte

Jeg bor rett ved NPS (Nordlands psykiatriske sykehus, eller noe slikt) å jeg har ikke hatt noe problemer, og der er det mange utleninger (bl.a cato air øksemannen om noen husker saken fra TV,) og det er elendig sikkerhet der. Begge foreldrene mine jobbet der, men de likte ikke sikkerhets opplegget der så de sluttet. Enda er det verste som har skjedd meg at en dame 30-års alderen begynte å kle av seg klærne på vei hjem fra skolen. Tror faktisk ikke guttene hadde så mye i mot det heller
Men Ceres, og Nynaeve har rett i at det er mye festing i fylket, bare ikke her
Folk fra bodø drar til steigen, og andre små plasser for å feste.
Men Ceres, og Nynaeve har rett i at det er mye festing i fylket, bare ikke her
For once you have tasted flight you will
walk the earth with your eyes turned skyward;
for there you have been,
and there you long to return.
walk the earth with your eyes turned skyward;
for there you have been,
and there you long to return.
-
Terje
- Den Gjenfødte Dragen

Haha, minner meg om da vi holdt på med strikking i KHV på ungdomsskolen. En kamerat, som på det tidspunktet hadde heimkunnskap, hadde kommet til KHV-salen for å vente på meg, og i det jeg gikk inn på lageret for å legge fra meg strikketøyet, sa jeg noe sånt som "jeg skal bare legge fra meg denna jævla fitta, så kommer jeg." Ikke overrsaskende sto da læreren rett bak meg, og hun trodde selvsagt at jeg snakket om henne. Litt morsomt på en konfersansetime noen uker senere, hvor jeg og foreldrene mine snakket med klasseforstanderen om oppførselen min (som dessverre ikke alltid har vært helt på topp i skolesammenheng), og klasseforstanderen trakk opp en lapp fra KHV-læreren, hvor det sto: "Anmerking, Terje: Kalte meg 'jævla fitte'."Nynaeve wrote:Vi har en skikkelig teit KHV- (kunst og håndtverk) lærer.
Flere ganger har hun sagt at hun gir katta i om vi lærer noe eller ikke; hun får lønn uansett!
Hun bruker 3 måneder på å rette en innlevering!
En gang sto jeg og prata med ei venninne da hun kom forbi. Venninna mi fortalte meg akkurat en bra setning hun hadde kommet over på engelsk. Plutselig snudde KHV-læreren seg, og sa: Ja, jeg vet at jeg er feit, men det er frekt å snakke om det bak ryggen min!
Hvis dere lurer, så, Ja! hun er fryktelig tykk. Og fryktelig nærtagende.
Skikkelig morsomt å rødmende og stammende forsøke og forklare at jeg snakka om strikketøyet mitt.
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
- Verg., Aen., 3.315.