Jeg fant ikke en dritt om Isam på encyclopaedia-wot. Heller ikke på en av FAQene sto det noe om dette, bare om Luc sitt våpenskjold. Håper for din skyld det ikke er eikenøtten til Luc du er ute etter..
Jeg visste ikke at de var to forskjellige personer. Sorry hvis følte seg støtt av spørsmålet, men det er tross alt bare et spørsmål...
But neither the conductress nor the passengers were amazed by the most important thing of all, namely, that a cat was not merely getting on a streetcar, which wasn't so bad, but that he intended to pay his fare! - Mikhail Bulgakov
Jeg beklager, men jeg visste ikke at Luc og Isam var to personer, eller så hadde jeg glømt det... Det ble i hvert fall en vanskelig oppgave!
Jeg synes også Kjetil kan få stille neste spørsmål.
But neither the conductress nor the passengers were amazed by the most important thing of all, namely, that a cat was not merely getting on a streetcar, which wasn't so bad, but that he intended to pay his fare! - Mikhail Bulgakov
Han drap seg sjølv ved å trekke for mykje av Krafta. Edit: Eller Rand drap han ved eit uhell, står litt forskjellig på ulike sider, og eg hugser ikkje nøyaktig.
Winters Heart
Og so vart han drepen igjen som Osan'gar av Elza Penfell frå den Svarte Ajah.
Nytt spørsmål:
Kva to andre Aes Sedaiar (som me kjenner til) er frå Far Madding?