Metall gjør en lystig og glad.Ashaman wrote:Nå held du kjeften! Du kan ikkje seie at ein ikkje kan bli glad av Metal!Lothair Mantelar wrote:Jeg trodde dette skulle være en pakke som gjorde RJ litt lettere til sinns; Black Metall får vel en noe motsatt virkning.?Akira wrote:
Norsk black metal er folkemusikk nok.![]()
Men det kan jo være at RJ liker slik musikk...
God Bedring-kort fra Norge?
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
"Destiny is not a matter of chance, it is a matter of choice. I choose my own destiny."
-
- Kaptein-General
- Location: Østenfor Nord og Vestenfor Sør, og om natten gjemmer jeg meg bak din dør.
Jeg kan ikke si meg enig at metall er beroligende på noe måte, men minner om at dette er utenfor trådens område. Smak og behag!
Da skriver jeg en inbydelse, og slenger samtidig med noen fine selvlagde fiskefluer. De er også lette og RJ kan vel henge de på veggen eller noe...
Og kommer han, noe jeg er fullt klar over er meget usannsynlig, så er selvsagt alle invitert.
Da skriver jeg en inbydelse, og slenger samtidig med noen fine selvlagde fiskefluer. De er også lette og RJ kan vel henge de på veggen eller noe...
Og kommer han, noe jeg er fullt klar over er meget usannsynlig, så er selvsagt alle invitert.
But neither the conductress nor the passengers were amazed by the most important thing of all, namely, that a cat was not merely getting on a streetcar, which wasn't so bad, but that he intended to pay his fare! - Mikhail Bulgakov
Trenger ikke å droppe helt, det er jo fint å sende en smakebit av norsk folkemusikk eller Grieg eller noe sånt.Adelaid wrote:Enig med deg NynaeveDere aner ikke hva han liker av musikk, derfor er det nok best om musikken bare droppes helt...
Men hva skjer med dette 'prosjektet'? Kommer vi til å sende noe kort? Er det noen som jobber med saken?
Jeg forstår ikke. Jeg er en katt.
-
- Sauegjeter
Så vet vi det LM.RJ i bloggen wrote:For Kristin, who wanted to know what sort of fish I fish for, it depends on the time of year and what’s biting, really. We can go off-shore and fish for blue marlin, sailfish, king mackerel, dolphin, swordfish, albacore, and several kinds of tuna, including occasionally one of the giant blues, or stay inshore and go after tarpon, redfish, jack crevalle, or sea trout (weakfish, technically, not steelhead) and if nothing else is biting, ladyfish, which is called the poor man’s tarpon. They are fairly small — I think the world record is around five pounds — but they make spectacular leaps and runs and are very good sport on ultralight tackle. There are many other inshore fish, of course, ranging from croaker to hammerheads, but I don’t fish for them, just as I don’t fish for barracuda. They’re something you catch by accident.
Er det forresten noen herifra som har spurt om dette? Nå er det ikke sikkert Kristin er så unormalt navn andre steder heller, men spørsmålet kan passe i forhold til samtaleemner her, og Kristin er ett veldig norsk navn.
Moiraine vet svært mye, sauegjeter.
-
- Kaptein-General
- Location: Østenfor Nord og Vestenfor Sør, og om natten gjemmer jeg meg bak din dør.
Jaja, det ser ut som at han er en ordentlig storkar på fiskefronten. Står ingenting om salmon, men seatrout er det jo en del av her.Sauegjeteren wrote:Så vet vi det LM.RJ i bloggen wrote:For Kristin, who wanted to know what sort of fish I fish for, it depends on the time of year and what’s biting, really. We can go off-shore and fish for blue marlin, sailfish, king mackerel, dolphin, swordfish, albacore, and several kinds of tuna, including occasionally one of the giant blues, or stay inshore and go after tarpon, redfish, jack crevalle, or sea trout (weakfish, technically, not steelhead) and if nothing else is biting, ladyfish, which is called the poor man’s tarpon. They are fairly small — I think the world record is around five pounds — but they make spectacular leaps and runs and are very good sport on ultralight tackle. There are many other inshore fish, of course, ranging from croaker to hammerheads, but I don’t fish for them, just as I don’t fish for barracuda. They’re something you catch by accident.
Er det forresten noen herifra som har spurt om dette? Nå er det ikke sikkert Kristin er så unormalt navn andre steder heller, men spørsmålet kan passe i forhold til samtaleemner her, og Kristin er ett veldig norsk navn.
Hvordan går det egentlig med pakken? Noen som organiserer?
But neither the conductress nor the passengers were amazed by the most important thing of all, namely, that a cat was not merely getting on a streetcar, which wasn't so bad, but that he intended to pay his fare! - Mikhail Bulgakov
-
- Den Fortapte
-
- Den Fortapte