Brukernavn, signaturer, avatarer
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
-
Moiraine Sedai
- Den Fortapte

Har nå byttet signatur. Har hoppet litt frem og tilbake. Men denne skal holde sommeren ut tror jeg.
"Jeg er ikke normal, og bare passe gal!
Sørfjorden for Life!<3 Hester, gutter, sol, sommer og tid til å lese Tidshjulet<3 Hva mer trenger man?"
Goood Sommer!
"Jeg er ikke normal, og bare passe gal!
Sørfjorden for Life!<3 Hester, gutter, sol, sommer og tid til å lese Tidshjulet<3 Hva mer trenger man?"
Goood Sommer!
"Det er en usynlig homse på ryggen til Terje!"
Signaturen min er fra Haikerens Guide til Galaksen
Fascinerende bøker..
Jeg er også en av dem med for lite fantasi.. Da jeg skulle finne nick tok jeg nærmeste Robert Jordan bok og bladde opp og tok det første navnet jeg fant.. Egentlig var det første navnet jeg fant Rand, men jeg syntes det passet bedre med et jentenavn! Siden jeg da er jente. Dessuten er Moghedien veldig stilig, og jeg likte veldig godt de kapitelene med Nynaeve og henne.
Bilde valgte jeg bare fordi jeg likte det! Dessuten fant jeg og min kompis det bildet den 05.06.06. Og da var vi klare for verdens undergang!
Fascinerende bøker..
Jeg er også en av dem med for lite fantasi.. Da jeg skulle finne nick tok jeg nærmeste Robert Jordan bok og bladde opp og tok det første navnet jeg fant.. Egentlig var det første navnet jeg fant Rand, men jeg syntes det passet bedre med et jentenavn! Siden jeg da er jente. Dessuten er Moghedien veldig stilig, og jeg likte veldig godt de kapitelene med Nynaeve og henne.
Bilde valgte jeg bare fordi jeg likte det! Dessuten fant jeg og min kompis det bildet den 05.06.06. Og da var vi klare for verdens undergang!
"Når vi ikke selv kan tenke, kan vi alltids sitere."
-
Sauegjeteren
- Sauegjeter

Så på LM's signatur nå. Derfor lurer jeg på to ting. 1:Hvor er det hentet fra? 2: Hvem i Shayol Ghul er Hood?
For ordens skyld:
For ordens skyld:
Lothair Mantelar wrote:"Hood's balls skewered on a spit," answered Mantelar when he was asked about what he would be serving the Creator for dinner.
Moiraine vet svært mye, sauegjeter.
Utsagnet "Hood's balls skewered on a spit" er henta frå Tales of the Malazon Book of the Fallen av Steven Erikson. Er ikkje lenge sidan eg las det, men har allereie gløymd kven som sa det... Edit: Er forresten henta frå den fjerde boka, House of Chains.
Hood er ein gud, som tek hand om sjelene til dei som døyr. "Hood's gates" er inngangen til dødsriket, som dei fleste tek ein tur gjennom før eller seinare.
Hood er ein gud, som tek hand om sjelene til dei som døyr. "Hood's gates" er inngangen til dødsriket, som dei fleste tek ein tur gjennom før eller seinare.
Last edited by Torbjørn on Fri Jul 07, 2006 18:15, edited 1 time in total.
-
Lothair Mantelar
- Kaptein-General

- Location: Østenfor Nord og Vestenfor Sør, og om natten gjemmer jeg meg bak din dør.
Hyggelig av Incanus å ordne opp i eventuelle spørsmålSauegjeteren wrote:Så på LM's signatur nå. Derfor lurer jeg på to ting. 1:Hvor er det hentet fra? 2: Hvem i Shayol Ghul er Hood?
For ordens skyld:Lothair Mantelar wrote:"Hood's balls skewered on a spit," answered Mantelar when he was asked about what he would be serving the Creator for dinner.
Grunnen til at det står noe om the Creator i siggen var for å wot-ifisere siggen. Og den var selvsagt også ment som en nokså intern vits
Husker du forresten, Incanus, hvor den første linjen i siggen min er i fra?
But neither the conductress nor the passengers were amazed by the most important thing of all, namely, that a cat was not merely getting on a streetcar, which wasn't so bad, but that he intended to pay his fare! - Mikhail Bulgakov