Angående WOT film!
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
Skuespillere
Vel, siden du nevnte skuespillere så tror jeg Orlando Bloom ville kledd å være Matt? Ikke det at jeg er en superfan av Orlando, men. Han var jo ganske god i Pirates of the carribean filmene. Eller Jake gyllenhaal, han kan også passe som Matrim Cauthon. 
*jah..
Re: Skuespillere
Æsj, da slutter nok jeg å like Matt.mareiney wrote:Vel, siden du nevnte skuespillere så tror jeg Orlando Bloom ville kledd å være Matt? Ikke det at jeg er en superfan av Orlando, men. Han var jo ganske god i Pirates of the carribean filmene. Eller Jake gyllenhaal, han kan også passe som Matrim Cauthon.
Jake G. som Matt hørtes faktisk ut som kunne passeganske bra.. I rollen som Lanfear må jo Angelina Jolie være perfekt! Men det beste ville vel kanskje vært å stort sett vært å gå for en del ukjente/halvkjente skuespillere.. Så lenge de er dyktige.
Who's that riding into the sun.
Who's the man with the itchy gun.
Who's the man who kills for fun!
Psy-cho Dad. Psycho Dad. Psycho Dad!
He sleeps with a gun, but he loves his son.
Killed his wife 'cause she weighed a ton... Psycho Dad!
Who's the man with the itchy gun.
Who's the man who kills for fun!
Psy-cho Dad. Psycho Dad. Psycho Dad!
He sleeps with a gun, but he loves his son.
Killed his wife 'cause she weighed a ton... Psycho Dad!
-
Lothair Mantelar
- Kaptein-General

- Location: Østenfor Nord og Vestenfor Sør, og om natten gjemmer jeg meg bak din dør.
Bare ikke Keira Knightley eller Orlando Bloom får noen rolle så er det greit for meg. Jeg misliker begge sterkt etter å ha sett flere dårlige filmer med dem i. Bloom var passe dårlig i RH, og har bare vært verre siden den gang.
Hva heter han som spilte Capote? Han hadde vært perfekt som Padan Fain... Ellers så hadde jeg likt Kate Beckinsale som Lanfear e. l.
Hva heter han som spilte Capote? Han hadde vært perfekt som Padan Fain... Ellers så hadde jeg likt Kate Beckinsale som Lanfear e. l.
But neither the conductress nor the passengers were amazed by the most important thing of all, namely, that a cat was not merely getting on a streetcar, which wasn't so bad, but that he intended to pay his fare! - Mikhail Bulgakov
-
Lothair Mantelar
- Kaptein-General

- Location: Østenfor Nord og Vestenfor Sør, og om natten gjemmer jeg meg bak din dør.
Hvem skulle spilt Lan?
Jeg er for Viggo Mortensen, men han er kanskje ikke fysisk stor nok...
Jeg er for Viggo Mortensen, men han er kanskje ikke fysisk stor nok...
But neither the conductress nor the passengers were amazed by the most important thing of all, namely, that a cat was not merely getting on a streetcar, which wasn't so bad, but that he intended to pay his fare! - Mikhail Bulgakov
-
Siri Sedai
- Den Eldste

-
Siri Sedai
- Den Eldste