Planeter, verdensrom og andre ting vi ikke har greie på
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
Glimrende.
However, eg har kul ring.
However, eg har kul ring.
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.
Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote:Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Asphyxiate wrote: #justice4Glûg!!
-
Lothair Mantelar
- Kaptein-General

- Location: Østenfor Nord og Vestenfor Sør, og om natten gjemmer jeg meg bak din dør.
Jeg føler at jeg må opplyse dere andre i deres nedrige planetdiskusjon: jeg er jo en f**k***s stjerne!
Jeg er Lyset, I am the Illuminated One, Jeg er solsystemets sentrum og alle dere kretser rundt meg.
Men jeg er heldigvis så storsinnet at jeg godtar denne glippen fra deres side. Dere ble sikkert blendet at mitt strålende åsyn.
Jeg er Lyset, I am the Illuminated One, Jeg er solsystemets sentrum og alle dere kretser rundt meg.
Men jeg er heldigvis så storsinnet at jeg godtar denne glippen fra deres side. Dere ble sikkert blendet at mitt strålende åsyn.
But neither the conductress nor the passengers were amazed by the most important thing of all, namely, that a cat was not merely getting on a streetcar, which wasn't so bad, but that he intended to pay his fare! - Mikhail Bulgakov
Det du glemmer er at Mars er krigsgudens planet. Og han er supreme.Terje wrote:Nå som Pluto ikke lenger er en planet, er ikke Mars den nest minste planeten i solsystemet? I tillegg til at den har mindre tetthet?
"Destiny is not a matter of chance, it is a matter of choice. I choose my own destiny."
Nja, det kommer an på. Min gud er sterkere enn de andre, men kanskje du refererer til en annen svakere gud som ikke jeg veit om?Terje wrote:Tja. Jeg vil nå engang påstå at også krigsguder vil være fullstendig whi-hi-pped av sitt pantheons høyeste gud. Hvilket i Mars' tilfelle er lille Jupiter.
"Destiny is not a matter of chance, it is a matter of choice. I choose my own destiny."
Jeg skifter hud når det trengs. Og jeg må dessverre rette litt på ditt utsagn. Jeg er ikke patetisk. Dessuten er paganisme mye mer tr00 til naturen og verden rundt oss.Terje wrote:Og jeg som trodde du var ateist, Akira, og så viser det seg at du bare er en patetisk paganist.
Eh... Jupiter var tilbedt som "Jupiter Optimus Maksimus", det åpner ikkje opp for at andre guder i same panteon kan vere overstilt han, om dei er krigsgud aldri så mykje.Akira wrote:Det du glemmer er at Mars er krigsgudens planet. Og han er supreme.Terje wrote:Nå som Pluto ikke lenger er en planet, er ikke Mars den nest minste planeten i solsystemet? I tillegg til at den har mindre tetthet?
WoTle wrote:Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
-
Terje
- Den Gjenfødte Dragen

Paganisme er patetisk (i likhet med all religiøs tro), og dersom du er paganist er din religiøse dimansjon, om vi kan kalel det det, også papetisk, uansett hvor awsome du må være på livets andre arenaer.Akira wrote:Jeg skifter hud når det trengs. Og jeg må dessverre rette litt på ditt utsagn. Jeg er ikke patetisk. Dessuten er paganisme mye mer tr00 til naturen og verden rundt oss.Terje wrote:Og jeg som trodde du var ateist, Akira, og så viser det seg at du bare er en patetisk paganist.
Har du forresten lagt merke til at vi har oppfylt denne trådens andre/alternative emne?
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
- Verg., Aen., 3.315.
Vettu, nå provoserer du bare. Men uansett hva du måtte tro, jeg er nok hardbarka ateist, men tenkte jeg skulle leke litt med tanken på å være paganist.Terje wrote:Paganisme er patetisk (i likhet med all religiøs tro), og dersom du er paganist er din religiøse dimansjon, om vi kan kalel det det, også papetisk, uansett hvor awsome du må være på livets andre arenaer.Akira wrote:Jeg skifter hud når det trengs. Og jeg må dessverre rette litt på ditt utsagn. Jeg er ikke patetisk. Dessuten er paganisme mye mer tr00 til naturen og verden rundt oss.Terje wrote:Og jeg som trodde du var ateist, Akira, og så viser det seg at du bare er en patetisk paganist.
Har du forresten lagt merke til at vi har oppfylt denne trådens andre/alternative emne?
Om du seier at all religiøs tru er patetisk, Terje (eg reknar med du nyttar ordet i tydinga "forårsakar medynk" og ikkje som kjenslefull og gripande), så kan ein med same logikk sei at all tru, all overbevisning, er det same, og i så fall er du byrja farleg nærme deg å sei at alt er patetisk, ettersom det å ta konkrete og empiriske bevis for god fisk er ei tru heilt på eiga hand, osb.
Så, Terje, å sei at all religiøs tru er patetisk... det er patetisk.
Så, Terje, å sei at all religiøs tru er patetisk... det er patetisk.