Kinotråden

For deg som har noe annet på hjertet

Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren

Stefan
Ta’veren
Ta’veren

Post by Stefan »

Har lyst til å se den, Adam Sandler er en av de beste skuespillerne innenfor komediesjangeren. Traileren ser også veldig morsomt ut.
Babu
Trollok
Trollok

Post by Babu »

Har nettopp sett cars, ganske søt film
babubabu
Faile
Krønikenes Bevarer
Krønikenes Bevarer

Post by Faile »

den er kjempeskjønn! :D

så du den på norsk eller engelsk? har bare sett den på norsk ser du, og lurer på hvordan den er på orginalspråket.
Loke: Odin, kvifor blir eg alltid med-offer for din svinaktig dårleg karma?
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
Babu
Trollok
Trollok

Post by Babu »

Så den på norsk, men vil gjerne se den på engelsk åsså :D
babubabu
Moghedien
Sitter
Sitter

Post by Moghedien »

Jeg har så lyst til å se den!! Det er den typen film jeg elsker!
Men fortiden har jeg ingen penger.. Heller ingen mødre eller andre snille personer som forbarmer seg over meg og tar meg med på kino og kjøper godteri til meg.. Skulle ønske man var 10 år yngre.
"Når vi ikke selv kan tenke, kan vi alltids sitere."
Nynaeve Sedai
Mørkefrende
Mørkefrende

Post by Nynaeve Sedai »

Moghedien wrote:Jeg har så lyst til å se den!! Det er den typen film jeg elsker!
Men fortiden har jeg ingen penger.. Heller ingen mødre eller andre snille personer som forbarmer seg over meg og tar meg med på kino og kjøper godteri til meg.. Skulle ønske man var 10 år yngre.
Kjenner til det problemet...
Burde kanskje ikke klage siden jeg er mer enn gammel nok til å forsørge meg selv, men er det smått med penger så har man lyst til at en eller annen bare skal si ''Her har du penger, gå på kino og kjøp deg litt godter''...
''Jeg tenker ikke for mye,
for da blir jeg helt satt ut''
- Pamela Anderson
Terje
Den Gjenfødte Dragen
Den Gjenfødte Dragen

Post by Terje »

Så "Thank you for smoking" på kino i går, og vil anbefale den til absolutt alle! En intelligent og tankevekkende politisk satire, som også sikkert er morsom for de mer tankeløse av oss.

Gidder ikke skrive så mye mer om den, men kan slenge ut ei lenke:
http://natsecorma.net/terje/archives/38
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
Nynaeve Sedai
Mørkefrende
Mørkefrende

Post by Nynaeve Sedai »

Faile wrote:den er kjempeskjønn! :D

så du den på norsk eller engelsk? har bare sett den på norsk ser du, og lurer på hvordan den er på orginalspråket.
Jeg så cars på engelsk i dag, men jeg har ikke sett den norske versjonen ennå så jeg kan ikke si noe om hvem som er best.

Det jeg kan si er at den er kjempe morsom :lol: , Owen Wilson passer kjempe godt i rollen som Lightning McQueen (heter han det på norsk?) og Mater er definitivt den kuleste :D
- Pamela Anderson
Faile
Krønikenes Bevarer
Krønikenes Bevarer

Post by Faile »

Nynaeve Sedai wrote:Owen Wilson passer kjempe godt i rollen som Lightning McQueen (heter han det på norsk?) og Mater er definitivt den kuleste :D
han heter Lynet McQueen.
stefan_hoy
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by stefan_hoy »

Var på kino i går og fikk med meg 16 Blocks med bl.a. Bruce Willis, Mos Def og og David Morse. Ikke en film jeg vanligvis ville syklet en meter for, men faktum er at jeg syklet ei mil og kjørte en til for å vise meg som den gentlemannen jeg egentlig er (for å imponere ei dame, som de skarpeste av dere muligens allerede har forstått).

Uansett: filmen handler om en forfyllet NYPD (Willis) som skal hente et vitne (Def) til en rettsak (vanlig prosedyre): Dette utvikler seg fort til en jakt på liv eller død, som jo er vanlig i USA, som gjør at vi får med en ganske klassisk actionfim å gjøre.

Skuespillerprestasjonene er ikke så værst, ikke minst Bruce, som spiller på et register vi ikke er vant til å se av han.

I tilegg har filmen et par uventede tvister, som er velykkede.

Enkelte logiske brister ødelegger dog helhetsinntrykket og gjør at fimen ikke hever seg stort over gjennomsnittsproduksjonene fra filmbyen.

En 6.0/10
..ellers kan De kalle meg Hoy.
Ceres
Amyrlin
Amyrlin

Post by Ceres »

Ble dradd med paa Kino her i Beijing, og var og saa Cars. (Med kinesiske subtiteles). Aritg film det. Elendig historie, men den hadde sine poenger, og man kan sitte og humre og le en del om man er i humoer. Noe vi var. :)

(Men altsaa - historien har vaert filmatisert paa hundre og atten forskjellige maater allerede. Det er rett og slett gjennomsiktig.)
Urban tilværelse
Faile
Krønikenes Bevarer
Krønikenes Bevarer

Post by Faile »

mhm. men veldig søt da :)
Nynaeve Sedai
Mørkefrende
Mørkefrende

Post by Nynaeve Sedai »

Vel jeg har funnet ut at alle slike filmer er morsome (nesten samme hva) når du ser den sammen ned den yngre garden.
Jeg så den med søsknene mine og de lo godt :lol: (broren min har helt dilla på den scenen der Mater fiser, han går å kverner på det hele tiden, litt irriterende egentlig), og jeg er av den typen som har det moro når de andre er det (har egentlig en uvane av å le høyt av kometarer som blir gitt i samtaler jeg sniklytter til, litt flaut :oops: ).
- Pamela Anderson
Terje
Den Gjenfødte Dragen
Den Gjenfødte Dragen

Post by Terje »

Superman Returns på kino nå i kveld. Ikke akkurat det beste jeg har sett i mitt liv... 5.0/10, og da føler jeg meg snill.
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
Cieon
Mørkefrende
Mørkefrende

Post by Cieon »

du var ganske snill der.. :?

Til og med jeg som mann syns d eneste som var bra i den filmen var at han var veldig pen!!!! hehe :lol:
"Just because I don't care doesn't mean I don't understand," Homer J. Simpson
Post Reply