Hahaha! *ond latter*aviendha wrote:
Tillegg på signaturen min:
Latteren får bukt med alt; den er det sterkeste av alle våpen. Det er en stor glede å kunne hevne seg leende.
-Voltaire
Brukernavn, signaturer, avatarer
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
I believe in the Golden Rule. The man with the gold...rules.
"Makt er den eneste lyst man ikke blir lei av." -Oscar Wilde
"Makt er den eneste lyst man ikke blir lei av." -Oscar Wilde
-
Terje
- Den Gjenfødte Dragen

Til tross for at jeg elsker det Dilbert-sitatet jeg har brukt som signatur i det siste, innså jeg at det var på tide å bytte. Det er aldri lønnsomt å stivne i en viss form, liksom.
Derfor har jeg bestemt meg for hver uke å velge deler av en Radiohead-tekst. Jeg begynner med førsteplata deres, og skal bevege meg framover mot "Hail To The Thief". Et langvarig prosjekt, med andre ord. Men som sagt, en start, og det er refrenget fra "Creep":
But I'm a creep, I'm a weirdo.
What the hell am I doing here?.
I don't belong here
Derfor har jeg bestemt meg for hver uke å velge deler av en Radiohead-tekst. Jeg begynner med førsteplata deres, og skal bevege meg framover mot "Hail To The Thief". Et langvarig prosjekt, med andre ord. Men som sagt, en start, og det er refrenget fra "Creep":
But I'm a creep, I'm a weirdo.
What the hell am I doing here?.
I don't belong here
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
- Verg., Aen., 3.315.
-
Lothair Mantelar
- Kaptein-General

- Location: Østenfor Nord og Vestenfor Sør, og om natten gjemmer jeg meg bak din dør.
Dette er ikke et sitat fra "The Lies of Locke Lamora", men fra Scott Lynch sin blogg. Bare så dere vet detHEY! Er ikke det som står her akkurat det samme som står under denne posten? wrote:My lower back officially hates me, and wishes to secede from the rest of my spinal column. The rest of the spinal column feels the same way about the lower back. Emergency aspirin regiments are deploying to the contested areas as we speak. - Scott Lynch
But neither the conductress nor the passengers were amazed by the most important thing of all, namely, that a cat was not merely getting on a streetcar, which wasn't so bad, but that he intended to pay his fare! - Mikhail Bulgakov
-
Wolfbrother
- Den Fortapte

"Little boyman," Shagga roared, "Will you mock my axe after I chop off your manhood and feed it to the goats?"
-Shagga til Tyrion
Det er min nye sigg fra a Game of Thrones. Hadde helt glemt disse komentarene fra Shagga. Letet egentlig etter en komentar fra Bronn, men fant ingen.
Ellers er Incanus sin sigg veldig underholdende for de av oss som har lest asoiaf
Husker jeg leste det veldig godt.
-Shagga til Tyrion
Det er min nye sigg fra a Game of Thrones. Hadde helt glemt disse komentarene fra Shagga. Letet egentlig etter en komentar fra Bronn, men fant ingen.
Ellers er Incanus sin sigg veldig underholdende for de av oss som har lest asoiaf
For once you have tasted flight you will
walk the earth with your eyes turned skyward;
for there you have been,
and there you long to return.
walk the earth with your eyes turned skyward;
for there you have been,
and there you long to return.
-
Siri Sedai
- Den Eldste

Ville legge inn en avatar via Imageshack greia, men får det ikke til. Får bare opp at det er ugyldig link eller noe sånn. Kanskje bildet har for mye kb. prøvde å minske det men det virker ikke da heller. er det noen muligheter da?
De bildestr endringen, jeg får ikke alle til å virke, og det tar vanvittig med tid. Er det noen som kan mer om dette?
De bildestr endringen, jeg får ikke alle til å virke, og det tar vanvittig med tid. Er det noen som kan mer om dette?
-
Siri Sedai
- Den Eldste

Lim inn denne i avatarfeltet i kontrollpanelet:
http://img433.imageshack.us/img433/9154/sedairz8eg6.jpg
Ein alternativ versjon:
http://img433.imageshack.us/img433/2323/sedaiz8dn3.jpg
http://img433.imageshack.us/img433/9154/sedairz8eg6.jpg
Ein alternativ versjon:
http://img433.imageshack.us/img433/2323/sedaiz8dn3.jpg
-
Siri Sedai