Nytt rang-kule-system

Les de siste oppdateringene fra oss

Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren

Ceres
Amyrlin
Amyrlin
Posts: 2637
Joined: Sat May 28, 2005 13:19
Location: Oslo

Post by Ceres »

Kulene er mye klarer! Ser bra ut.

Og dersom jeg må skifte til Firefox ( ? ) så må du nok komme og instalere ( ? ) det til meg. :?
Eivind
Ta’veren
Ta’veren
Posts: 1465
Joined: Thu Apr 28, 2005 18:18
Location: Oslo

Post by Eivind »

Ceres wrote:Kulene er mye klarer! Ser bra ut.

Og dersom jeg må skifte til Firefox ( ? ) så må du nok komme og instalere ( ? ) det til meg. :?
Det er iukke vanseklgi , du gårbare til www.getfirefox.com og laster ned firefox. så åpner du fila du laster ned, og innstallerer, da finner du firefox i startmenyen. Da er det bare ¨å stratre. så kan du godt velge at firefox skal være standard nettleser. du kan også bruike opera siteden for firefox. da butter du bare ut firefox med opera i de tjeg skrev. ;)
Terje
Den Gjenfødte Dragen
Den Gjenfødte Dragen
Posts: 4724
Joined: Tue May 03, 2005 0:22
Location: Trondheim/Eidsvåg
Contact:

Post by Terje »

Eivind wrote:
Ceres wrote:Kulene er mye klarer! Ser bra ut.

Og dersom jeg må skifte til Firefox ( ? ) så må du nok komme og instalere ( ? ) det til meg. :?
Det er iukke vanseklgi , du gårbare til www.getfirefox.com og laster ned firefox. så åpner du fila du laster ned, og innstallerer, da finner du firefox i startmenyen. Da er det bare ¨å stratre. så kan du godt velge at firefox skal være standard nettleser. du kan også bruike opera siteden for firefox. da butter du bare ut firefox med opera i de tjeg skrev. ;)
Norsklæreren din sier at du ikke skal poste i fylla! :P
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
Eivind
Ta’veren
Ta’veren
Posts: 1465
Joined: Thu Apr 28, 2005 18:18
Location: Oslo

Post by Eivind »

Jeg følte det var viktig å si det med en gang :p Uansett hender det at jeg skriver enda verre enn det, fordi jeg holder feil på tastaturet. Da går det ikke bra med touchen!
Kjetil
Den Fortapte
Den Fortapte
Posts: 2854
Joined: Fri Dec 16, 2005 21:49
Location: USA

Post by Kjetil »

Eivind wrote:
Ceres wrote:Kulene er mye klarer! Ser bra ut.

Og dersom jeg må skifte til Firefox ( ? ) så må du nok komme og instalere ( ? ) det til meg. :?
Det er iukke vanseklgi , du gårbare til www.getfirefox.com og laster ned firefox. så åpner du fila du laster ned, og innstallerer, da finner du firefox i startmenyen. Da er det bare ¨å stratre. så kan du godt velge at firefox skal være standard nettleser. du kan også bruike opera siteden for firefox. da butter du bare ut firefox med opera i de tjeg skrev. ;)

Jeg måtte bumpe denne tråden her, for ett fantastisk innlegg, hvem er det som bor under skivepulten din sent på fredagskveldene?
pdragon
Hengiven
Hengiven
Posts: 142
Joined: Sat May 20, 2006 21:09
Location: Ålesund

Post by pdragon »

Søker herved om rang `gholamen`neste gang jeg øker i rang.Er vel ikke opptatt den vel?Syns den burde passe meg bra :twisted:
Pain is just weakness leaving the body
Mayorearth
Sitter
Sitter
Posts: 400
Joined: Fri Sep 08, 2006 18:58
Location: Bergen
Contact:

Post by Mayorearth »

Når du får full rang er kanskje "gholamen" aktuelt men siden jeg har flere poster enn deg blir det nok meg først! (dersom jeg blir kvitt øyekatarren da :( ) Foresten var de 7 gholamer..
pdragon
Hengiven
Hengiven
Posts: 142
Joined: Sat May 20, 2006 21:09
Location: Ålesund

Post by pdragon »

mohaha får nytte på jeg da :P ligger vel litt vel langt bak :(
Pain is just weakness leaving the body
Faile
Krønikenes Bevarer
Krønikenes Bevarer
Posts: 2735
Joined: Thu Aug 25, 2005 20:21
Location: Trondheim

Post by Faile »

ø. admins bestemmer selv når det blir utdelt spesialranger. eneste gangen jeg har hørt om noe slik, var da sauegjeteren fikk låst rangen sin, ettersom han faktisk er sauegjeter.

når man kommer høyt opp på rangsstigen hender det at man får låst rang. min er en slik en. dette fordi det ikke skal dukke opp flere som har samme rang det strengt tatt bare kan finnes en av.
Loke: Odin, kvifor blir eg alltid med-offer for din svinaktig dårleg karma?
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
Mayorearth
Sitter
Sitter
Posts: 400
Joined: Fri Sep 08, 2006 18:58
Location: Bergen
Contact:

Post by Mayorearth »

Det jeg sa var vel mest en slags "Ædda Bædda", har forlengst fått med meg det om toppranger ogsånt. :D
Eivind
Ta’veren
Ta’veren
Posts: 1465
Joined: Thu Apr 28, 2005 18:18
Location: Oslo

Post by Eivind »

Man får ingen spesialrang uten videre, ihvertfall ikke når man spør om det og poster i feil tråd.
Mattrim Cauthon
Hengiven
Hengiven
Posts: 167
Joined: Wed Nov 19, 2008 14:04
Location: Tvillingelvene
Contact:

Post by Mattrim Cauthon »

Når det gjelder de kulene dere snakket om i begynnelsen av tråden: Elsker dem, de er så bra, og det er nettsiden og...
Image
Locked