the black wind wrote:har sotte siden julaften (for mye foran tv-en) og spelt zelda TP på gameqube da
det er kjempekult med link og de andre som ja... bedre gafikk figurer så slipper du å tenke at dette ikke kan skje og du lever deg mer inn i spillet...
ps: jeg er en syyyyk zelda-fan.... har alle spillene (omtrent)
Du er ikke alene. Etter at jeg fikk TP til GameCube til jul, har jeg spilt 22 timer eller noe sånt Jeg er helt hekta Jeg har ikke spillene til n64, da. Jeg har ikke den konsollen.
Jeg fikk også Black and White 2, Battle of gods expansion pack til jul. Den har jeg så vidt begynt på, har vært for opptatt (gjett hva ). Også Oblivion havnet under treet i år. Det virker stilig, men jeg har ikke kommet lenger enn til første gangen jeg skal snike i det fengselet. Vet noen hvor lenge det er til jeg kommer ut derfra? Jeg trives best i lyset...
Ønsker meg TP!!
Oblivion er sykt morsomt, og veldig stort!
Hvor er det du står fast i fengselet?
Nynaeve wrote:Zelda....Ble akkurat ferdig med A link to the past: the four swords på data. Kjempegøy!!
Finnes den til data?! Den må jeg ha! Skulle gjerne hatt den til GC, men jeg har ingen å spille med... Enebarn
Azumiel wrote:Oblivion er sykt morsomt, og veldig stort!
Hvor er det du står fast i fengselet?
Nåja, jeg står ikke fast. Jeg har bare ikke spilt lengre. Det er første gangen jeg skal prøve å snike bak et sånt troll eller noe slikt. Jeg har ikke prøvd en gang Så det er helt på starten av spillet.
Akkurat nå kan alle andre spill bare gå og klø seg i rompa. Fikk nemlig Gears of War til jul og kjøpte meg Xbox 360 idag, og vel, jeg har bare en ting å si, f********************** det spillet gruser alt på markedet per i dag. OMG. Og om et par måneder blir det Halo 3 betatesting. Nice! Jeg er i lykkerus, delvis på grunn av det og delvis på grunn av andre ting.
"Destiny is not a matter of chance, it is a matter of choice. I choose my own destiny."
Azumiel wrote:Har nå kjøpt meg Zelda: TP til GC.
Nå skal jeg nyte...
Det er så fantastisk bra, spesielt litt uti spillet =). Jeg og en kamerat har spilt gjennom det nå, og de dagene vi holdt på som verst, satt vi fra etter skola til 2-3 på natta. Vi måtte sette på vekkerklokke for ikke å bli sittende til dagen etter . Iallefall var det egentlig deilig å bli ferdig med det, for man ble helt besatt etterhvert. Er dog ikke ferdig med alle sidequestene, men de kan man ta litt sånn av og til. =)
I still remember the dream there, still remember the time you said goodbye...
spillet var bra men jeg mener nå at TP kunna ha hat litt mer vanskelige bosser...kunne jo ta bossene uten å miste ett hjerte en gang....grafikken var jo bra da men det var litt lett...