Skaperne av Star Wars. Og de som skriver bøker og tegneserier eller lager spill om SW-universet.Sauegjeteren wrote:Hva slags syke krek kommer på disse navnene?
Star Wars
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
-
Terje
- Den Gjenfødte Dragen

For øvrig har jeg i løpet av de siste to dagene sett de fire (internt i SW-universet kronologisk) første filmene. Anmeldelser kan leses på min blogg. Resumé av karakterer så langt:
Ep. I - 5/10
Ep. II - 5/10
Ep. III - 7/10
Ep IV - 7/10
Ep. I - 5/10
Ep. II - 5/10
Ep. III - 7/10
Ep IV - 7/10
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
- Verg., Aen., 3.315.
-
stefan_hoy
- Den Fortapte

Rangerer Star Wars slik:
Episode IV: 8/10
Episode V: 8/10
Episode VI: 8/10
Episode I: 6/10
Episode II: 6/10
Episode III: 7/10
Er nok litt grei, i hvert fall mot ep. 1 og 2, men husker jeg ble imponert over spesialeffektene, i hvert fall i eneren som jeg så før Matrix. Og Natalie Portman er jo alltid et pluss. At hun i tillegg nesten redder Hayden Christensen, gjør ikke dama mindre imponerende.
Episode IV: 8/10
Episode V: 8/10
Episode VI: 8/10
Episode I: 6/10
Episode II: 6/10
Episode III: 7/10
Er nok litt grei, i hvert fall mot ep. 1 og 2, men husker jeg ble imponert over spesialeffektene, i hvert fall i eneren som jeg så før Matrix. Og Natalie Portman er jo alltid et pluss. At hun i tillegg nesten redder Hayden Christensen, gjør ikke dama mindre imponerende.
..ellers kan De kalle meg Hoy.
Om eg hugsar sånn nogelunde rett:
I: 5,5
II: 6
III: 6,5
IV: 6
V: 7,5
VI: 5
I: 5,5
II: 6
III: 6,5
IV: 6
V: 7,5
VI: 5
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.
Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote:Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Asphyxiate wrote: #justice4Glûg!!
Akkurat. Der sa du det.Terje wrote:Ga dem 9.5/10 siste jeg så dem, jeg også, men... det er jo ikke spesielt bra filmer. Men hey! Elsker dem likevel. Det er litt som med Tidshjulet: Jeg vet det er middelmådig drit, men likevel er det noe ved det som tiltrekker...
"Destiny is not a matter of chance, it is a matter of choice. I choose my own destiny."
-
stefan_hoy
- Den Fortapte

Åh? Hvis jeg ikke er maskin, kan du da forklare alle ledningene og metalldelene som er koblet gjennom kroppen min da?stefan_hoy wrote:Høh, om en påstår at SW eller WoT er middelmådig drit, flasher man bare for hele verden at en dømmer med hodet og ikke hele følelsesspekteret og viser seg på samme tid som en arrogant tulling. Vi er mennesker, ikke maskiner for fanden!
"Destiny is not a matter of chance, it is a matter of choice. I choose my own destiny."
Det tar bakgrunn i ein antakelse om at SW eller WoT får ein til å føle nemneverdig.stefan_hoy wrote:Høh, om en påstår at SW eller WoT er middelmådig drit, flasher man bare for hele verden at en dømmer med hodet og ikke hele følelsesspekteret og viser seg på samme tid som en arrogant tulling. Vi er mennesker, ikke maskiner for fanden!
WoTle wrote:Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
-
stefan_hoy
- Den Fortapte

Så klart. Les posten til Terje..Loki wrote:Det tar bakgrunn i ein antakelse om at SW eller WoT får ein til å føle nemneverdig.stefan_hoy wrote:Høh, om en påstår at SW eller WoT er middelmådig drit, flasher man bare for hele verden at en dømmer med hodet og ikke hele følelsesspekteret og viser seg på samme tid som en arrogant tulling. Vi er mennesker, ikke maskiner for fanden!
..ellers kan De kalle meg Hoy.
Ingenting frå posten til Terje var ikkje satt opp som betingelse i uttalalesen eg kommenterte der...
"Høh, om en påstår at SW eller WoT er middelmådig drit,"
var einaste betingelsen du satte opp. Står ingenting der om at ein må føle ting for det samtidig før denne dommen er gyldig:
"flasher man bare for hele verden at en dømmer med hodet og ikke hele følelsesspekteret og viser seg på samme tid som en arrogant tulling"
"Høh, om en påstår at SW eller WoT er middelmådig drit,"
var einaste betingelsen du satte opp. Står ingenting der om at ein må føle ting for det samtidig før denne dommen er gyldig:
"flasher man bare for hele verden at en dømmer med hodet og ikke hele følelsesspekteret og viser seg på samme tid som en arrogant tulling"
Jeg skal ikke påstå at jeg er noen kjempe fan av Star Wars, men må jo innrømme at da Akira først fikk meg til å se filmene sammenhengende, så jeg at de har en slags sjarm. (Skal ikke si så mye om VI, for da halvsov jeg
)
Loke: Odin, kvifor blir eg alltid med-offer for din svinaktig dårleg karma?
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.