Rosa?Terje wrote:Når fikk farger kjønnsidentitet?
Tråden for kvinnelige problemer av ymse art II
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
-
Sauegjeteren
- Sauegjeter

Den gangen vi inviterte forskjellsbehandling til å bo hos oss. Siden begynnelsen, altså.Terje wrote:Når fikk farger kjønnsidentitet?
Pfft. Emofolk som kutter seg blør rødt, og går i svart.Akira wrote:Niks. For i krig er alt svart og blodet flyter. Og bare ekte menn kjemper i krig. Det er macho.Sauegjeteren wrote:¨Det er emo, det.
Brunfarger derimot, og grått, er møkkete, og som alle vet blir kun karer møkkete.
Moiraine vet svært mye, sauegjeter.
Nå generaliserer du. Jeg går utelukkende i svart, men jeg er ikke emo for det og jeg kutter meg selv ikke.Sauegjeteren wrote:Den gangen vi inviterte forskjellsbehandling til å bo hos oss. Siden begynnelsen, altså.Terje wrote:Når fikk farger kjønnsidentitet?
Pfft. Emofolk som kutter seg blør rødt, og går i svart.Akira wrote:Niks. For i krig er alt svart og blodet flyter. Og bare ekte menn kjemper i krig. Det er macho.Sauegjeteren wrote:¨Det er emo, det.
Brunfarger derimot, og grått, er møkkete, og som alle vet blir kun karer møkkete.
"Destiny is not a matter of chance, it is a matter of choice. I choose my own destiny."
-
Sauegjeteren
- Sauegjeter

Virkelig? Jeg synes noen ganger det kan være pent, jeg... Har du ikke sett filmen om han sjåførtypen med rosa skjorte... Søren, hva heter han igjen han typen... Og den filmen... TYpisk jentefilm, men dog... Rosa skjorte.
Selv forbinder jeg farger med navn... Ikke først og fremst med kjønn. Hvert navn har altså en bestemt farge i mitt hode...
Terje = Gul
Loki = Blå
Ceres = Orange
Silje = Blå
Kjetil = Lilla
Sauegjeteren = Blå
Lotta = Blå
Eivind = Rød
Davram Bashere = Grønn
For å teste systemet:
Faile = ?
Stefan_Hoy = ?
Akira = ?
Nynaeve = ?
Princess = ?
Selv forbinder jeg farger med navn... Ikke først og fremst med kjønn. Hvert navn har altså en bestemt farge i mitt hode...
Terje = Gul
Loki = Blå
Ceres = Orange
Silje = Blå
Kjetil = Lilla
Sauegjeteren = Blå
Lotta = Blå
Eivind = Rød
Davram Bashere = Grønn
For å teste systemet:
Faile = ?
Stefan_Hoy = ?
Akira = ?
Nynaeve = ?
Princess = ?
Urban tilværelse
-
Moiraine Sedai
- Den Fortapte

-
Sauegjeteren
- Sauegjeter

Legger du noe spesielt i fargekodene?
Forøvrig er jeg beæret over å få være i selskap med Lotta og Loki. Og sikkert Silje også. Hva Loki synes er en annen sak.
Faile må være gul.
Stefan_hoy er babyblå.
Akira er brun, siden han er så macho. Blander inn litt rosa også, for kledelighetens skyld.
Nynaeve er blå.
Princess er skjærende mintgrønn.
Forøvrig er jeg beæret over å få være i selskap med Lotta og Loki. Og sikkert Silje også. Hva Loki synes er en annen sak.
Faile må være gul.
Stefan_hoy er babyblå.
Akira er brun, siden han er så macho. Blander inn litt rosa også, for kledelighetens skyld.
Nynaeve er blå.
Princess er skjærende mintgrønn.
Moiraine vet svært mye, sauegjeter.
-
davram bashere
- Sitter

- Location: Tellus, tredje planet fra sola. Ja, den forrurensa søppeldynga. Du vet hvor det er? Flott!
Hvorfor er jeg grønn? OK, jeg blir litt grønn når jeg må være i samme rom som andre mennesker (grønn som i kvalm, jeg er ikke sosial av meg. Det å sitte på samme buss som meg er en "spennende" opplevelse...) Jeg har alltid sett på meg selv som en rød person. Et til tider voldsomt raseri kombinert med det faktum at jeg bare går på folk som jeg vet at jeg ikke har en sjanse mot gjør meg til en rød type. I tillegg har jeg et lite hatforhold til økser. De har kostet meg mye rød livssubstans og noen turer på legevakten.
Mia ayende, Moderator! Caballein misain ye! Inde muaghde Moderator misain ye! Mia ayende!