Hvilken flott flyplass? Vi har bare noen asfaltveier og et par gamle, slitte bygninger.
Hvorfor var du egentlig i kongens klær? Er ikke de litt vel store for deg? Fyren må jo veie godt over 110kg.
Hadde du trøbbel med passet siden du måtte være der så lenge?
Mia ayende, Moderator! Caballein misain ye! Inde muaghde Moderator misain ye! Mia ayende!
For et tåpelig spørsmål. Utifra trådens tittel må man skjønne at dette er en kvinnetråd, og om man skal diskutere i en kvinnetråd, burde man kunne kvinnespråk. Min erfaring med det språket, sier at når Ceres sier en/ei ny, mener hun et nytt menneske av hankjønn/hunkjønn som man prøver å stifte bekjentskap med.
"Når vi ikke selv kan tenke, kan vi alltids sitere."
For et tåpelig spørsmål. Utifra trådens tittel må man skjønne at dette er en kvinnetråd, og om man skal diskutere i en kvinnetråd, burde man kunne kvinnespråk. Min erfaring med det språket, sier at når Ceres sier en/ei ny, mener hun et nytt menneske av hankjønn/hunkjønn som man prøver å stifte bekjentskap med.
(Har i så fall ingen forutsetnad for å svare på spørsmålet, har aldri møtt nokon av dei)
Haha... og kven elskar å slå ned på kvar minste ting her då?
Hey, eg berre likar ikkje å gjere antakelsar! Føretrekkjer å vere sikker på kva nokon spør om før eg svarar.
(Det fyrste eg òg spør om i ein sånn situasjon er vanlegvis namnet, om nokon lurte. Såframt ein ikkje drar spørsmålet ut så bredt at det gjeld absolutt alle personar eg snakkar til men ikkje har møtt før, i så fall er det vanlegvis "kan eg få ta ut x-hundre kroner i tillegg?")
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.
Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote:Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!