Så Ocean's Thirteen i går, og jeg ble virkelig positivt overrasket. Den har kun fått lunkne kritikker i avisene, og jeg hadde forventet samme nivå som spiderman 3 eller priates 3. Men jeg klarer ikke motstå sjarmen til de gutta, jeg. Vel vel - en god 7,0 / 10.
'You'll pardon me if experience suggests that it would be wise to meet unexpected generosity from you from arming myself and putting my back against a wall."
- Father Chains
Man må se den mange ganger for å skjønne alt:) Og det er helt greit
'You'll pardon me if experience suggests that it would be wise to meet unexpected generosity from you from arming myself and putting my back against a wall."
- Father Chains
tja, syns nå 2ern var dirkete dårlig, men 3ern var bra... Men ei venninne av meg mener at 2ern var best... smak og behag... men gjør ingenting at de har lagd de to siste filmene.
Jeg var og så PotC 3 i går kveld og må si meg enig med de mer labre kritikkene av filmen. Den var altfor lang, historien var klumsete oppdelt med klimatiske høydepunkter på merkelige steder og den hadde for mange avslutninger (folk i kinosalen reiste seg for å gå to ganger før filmen egentlig sluttet)
But neither the conductress nor the passengers were amazed by the most important thing of all, namely, that a cat was not merely getting on a streetcar, which wasn't so bad, but that he intended to pay his fare! - Mikhail Bulgakov
Ceres wrote:Hyggelig å se at du ikke måtte si deg uenig med din søster.
Hyggelig for deg, kanskje
But neither the conductress nor the passengers were amazed by the most important thing of all, namely, that a cat was not merely getting on a streetcar, which wasn't so bad, but that he intended to pay his fare! - Mikhail Bulgakov