Kinotråden
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
-
Wolfbrother
- Den Fortapte

-
Wolfbrother
- Den Fortapte

Jepp var nok feil.
Oppblåst er han sikkert, men en strålende skuespiller er han uansett. Det mener jeg basert på LotR, Pirat filmene og Kingdom of Heaven. Hele forumet er vel uenig, men det får være.
Oppblåst er han sikkert, men en strålende skuespiller er han uansett. Det mener jeg basert på LotR, Pirat filmene og Kingdom of Heaven. Hele forumet er vel uenig, men det får være.
For once you have tasted flight you will
walk the earth with your eyes turned skyward;
for there you have been,
and there you long to return.
walk the earth with your eyes turned skyward;
for there you have been,
and there you long to return.
-
Sauegjeteren
- Sauegjeter

-
Lothair Mantelar
- Kaptein-General

- Location: Østenfor Nord og Vestenfor Sør, og om natten gjemmer jeg meg bak din dør.
Keith Richards fra Rolling Stones spilte faren til Jack Sparrow. Det var ett av mine høydepunkt fra At Worlds End 
But neither the conductress nor the passengers were amazed by the most important thing of all, namely, that a cat was not merely getting on a streetcar, which wasn't so bad, but that he intended to pay his fare! - Mikhail Bulgakov
Nei du, jeg er faktisk enig.Wolfbrother wrote:Oppblåst er han sikkert, men en strålende skuespiller er han uansett. Det mener jeg basert på LotR, Pirat filmene og Kingdom of Heaven. Hele forumet er vel uenig, men det får være.
"Destiny is not a matter of chance, it is a matter of choice. I choose my own destiny."
-
Terje
- Den Gjenfødte Dragen

"Men" hva da? Det var jo ei stor scene! Første gang jeg så ungen i køa, lente jeg meg bort til min søster og lovte at dersom de hengte ungen, så skulle jeg aldri disse Disney igjen. Og de gjorde det! 
Største Disney-øyeblikk noensinne, kanskje med unntak av da Belle tilsto til Udyret at hun elsket ham, selvfølgelig.
Og det at de ikke ødela hele sangen med pompøse messingblåsere var også en gledelig overraskelse. ^^
Største Disney-øyeblikk noensinne, kanskje med unntak av da Belle tilsto til Udyret at hun elsket ham, selvfølgelig.
Og det at de ikke ødela hele sangen med pompøse messingblåsere var også en gledelig overraskelse. ^^
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
- Verg., Aen., 3.315.
Der må jeg si meg enig. Den begynnelsen var noe av det vakreste i hele filmen, selv om det riktignok ikke er særlig typisk Disney å starte med massehenging. Og sangen var fantastisk. Den scenen kommer på lik linje med Depps prestasjoner og det at Keith Richards var med.
Men er det bare meg som synes at den lille gutten ligner mistenkelig mye på ham som dukker opp i bonusscenen?
Men er det bare meg som synes at den lille gutten ligner mistenkelig mye på ham som dukker opp i bonusscenen?
"Når vi ikke selv kan tenke, kan vi alltids sitere."