Tråden for kvinnelige problemer av ymse art II
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
Hehe... Glad i kjønnsykdommer?Kjetil wrote:Er ikke det toppers? Kondom er jo uaktuelt.
Liker forsåvidt tanken på p-piller for menn, jeg...
Men mer seriøst så synes jeg p-piller er en kjempefin greie. Litt økt risiko for blodpropp og sånn, men det er en kalkulert risiko. Heller det enn å drive å ta abort ved uønskede svangerskap. Jeg er forsåvidt for fri abort slik lovgivningen er i Norge i dag, det er ikke det, men jeg synes abort er et langt gråere felt enn p-pill-bruk.
Urban tilværelse
-
Sauegjeteren
- Sauegjeter

Azumiel: Det må jo ha vært en grunn for at man tok kontakt med hverandre og begynte å prate. Snakke om felles referansepunkter, så går det meste bra
Hold deg unna politikk, sære og nerdete referanser om disse ikke er helt opplagte, og religion. Er ikke så vanskelig skal du se.
Loke: Odin, kvifor blir eg alltid med-offer for din svinaktig dårleg karma?
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
-
davram bashere
- Sitter

- Location: Tellus, tredje planet fra sola. Ja, den forrurensa søppeldynga. Du vet hvor det er? Flott!
Sauegjeteren wrote:Spørs hvor mange hun har sex med det.
Hva er galt med å snakke om religion? Hvis en jente kommer bort til meg og sier at jeg er et syndig menneske og at jeg kommer til å brenne i helvete hvis jeg ikke straks faller på kne og tilber Gud, kan man jo ikke annet en å bli totalt forelsket
Man burde heller ikke snakke så veldig fort og om sex, kondomer, abort ol. (så fremst det ikke er det som gjorde at dere tok kontakt.) Hvis man begyner samtalen med å strisvette, snakke jævlig fort og med å si noe i denne sjangeren: "Harduhattsexdetharikkejegskalvihadetnå?" er samtalen på tur ned i dass.
Mia ayende, Moderator! Caballein misain ye! Inde muaghde Moderator misain ye! Mia ayende!
-
Lothair Mantelar
- Kaptein-General

- Location: Østenfor Nord og Vestenfor Sør, og om natten gjemmer jeg meg bak din dør.
Ååå... Så det er derfor jentene ser så rart på meg og vennene mine når vi spiller ut scener fra Life of Brian og The Holy Grail..?Faile wrote: Hold deg unna politikk, sære og nerdete referanser om disse ikke er helt opplagte, og religion. Er ikke så vanskelig skal du se.
But neither the conductress nor the passengers were amazed by the most important thing of all, namely, that a cat was not merely getting on a streetcar, which wasn't so bad, but that he intended to pay his fare! - Mikhail Bulgakov
-
davram bashere
- Sitter

- Location: Tellus, tredje planet fra sola. Ja, den forrurensa søppeldynga. Du vet hvor det er? Flott!
Hm... Er vist ikke bare jeg som har det problemet daTerje wrote:Wow. Begynner å forstå hvorfor jeg gjør det så dårlig i forhold til damene -- dette er jo det eneste jeg bryr meg om.Faile wrote:Hold deg unna politikk, sære og nerdete referanser om disse ikke er helt opplagte, og religion.
Tror ikke det er derfor, men det er kanskje en medvirkende faktor til at de legger merke til dere. Det er nok helt andre ting som gjør at de begynner å stirre.Lothair Mantelar wrote:Ååå... Så det er derfor jentene ser så rart på meg og vennene mine når vi spiller ut scener fra Life of Brian og The Holy Grail..?Faile wrote: Hold deg unna politikk, sære og nerdete referanser om disse ikke er helt opplagte, og religion. Er ikke så vanskelig skal du se.
Mia ayende, Moderator! Caballein misain ye! Inde muaghde Moderator misain ye! Mia ayende!
Liker ikkje jenter nerdete referanser?
...
Eg må kjenne feil jenter. (Eventuelt dei få rette.
)
...
Eg må kjenne feil jenter. (Eventuelt dei få rette.
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.
Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote:Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Asphyxiate wrote: #justice4Glûg!!
-
davram bashere
- Sitter

Tror at du må ha truffet de få rette. Jeg har vel bare møtt en jente som ikke bare så rart på meg når jeg begynte å snakke om Asha'maner, Aes Sedaier, Uruk Haier, Overskriftemor Khalan og alt annet som hører fantasyliteraturens vidunderlige verden til. (når jeg tenker over det, har jeg bare møtt 2-3 gutter som tok alle referansene. Mange klarer LotR refene, men SoT og WoT er det de ferreste som har lest.)
-
davram bashere
- Sitter