Tråden for kvinnelige problemer av ymse art II

For deg som har noe annet på hjertet

Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren

Kjetil
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Kjetil »

Om ei jente leser WoT eller ikke, er vel neppe de rette parametrene for å vurdere ei jente, er det vel?

Har dere virkelig lyst på ei jente som er like ekle og nerdete som dere selv? Siste jeg har lyst på er ei jente lik meg.
Dovienya
Mørkefrende
Mørkefrende

Post by Dovienya »

Ikke noe galt med jenter som leser WoT tenk :evil:
'You'll pardon me if experience suggests that it would be wise to meet unexpected generosity from you from arming myself and putting my back against a wall."
- Father Chains
Kjetil
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Kjetil »

Tja, etter mine erfaringer passer de ikke min smak.
Akira
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Akira »

Nei, men alle har ikke din smak vettu. Og om en jente som interesserer seg for fantasy eller andre sånne mer såkalt "nerdete" ting er ikke avgjørende for om de er ekle eller ikke. Dessuten så virker det som du sier at alle "nerder" er ekle? Vel, er ikke du da en ekkel nerd siden du leser fantasy?
"Destiny is not a matter of chance, it is a matter of choice. I choose my own destiny."
Loki
Nae’blis
Nae’blis

Post by Loki »

Kjetil wrote:Om ei jente leser WoT eller ikke, er vel neppe de rette parametrene for å vurdere ei jente, er det vel?
Nei, ho bør då ha langt betre litteratursmak enn det. :lol:
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.
Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote:Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Asphyxiate wrote: #justice4Glûg!!
Kjetil
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Kjetil »

Akira wrote:Nei, men alle har ikke din smak vettu. Og om en jente som interesserer seg for fantasy eller andre sånne mer såkalt "nerdete" ting er ikke avgjørende for om de er ekle eller ikke. Dessuten så virker det som du sier at alle "nerder" er ekle? Vel, er ikke du da en ekkel nerd siden du leser fantasy?
Til en viss grad, så sier jeg det. Nå er det lenge siden jeg har lest ei fantasybok, men er ikke til å legge skjul på at jeg har noen negative sider jeg og nei :)
Ceres
Amyrlin
Amyrlin

Post by Ceres »

Hvilken farris er best? Eller drikker dere farris i det hele tatt?

En jeg kjenner liker ikke farris. Det er et negativt onde, synes jeg. :?
Urban tilværelse
Loki
Nae’blis
Nae’blis

Post by Loki »

Drikke farris? Eg bur i eit i-land, eg, eg får reint vatn i kranen.
WoTle wrote:Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Azumiel
Asha’man
Asha’man

Post by Azumiel »

Ceres wrote:Hvilken farris er best? Eller drikker dere farris i det hele tatt?

En jeg kjenner liker ikke farris. Det er et negativt onde, synes jeg. :?
Kan lett tvinge i meg drikken, men er ikke noe jeg drikker til vanlig
Kjetil
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Kjetil »

Farris Bris er ganske god, uansett smak, men må si som Loki, finnes ikke noe bedre enn vann.
Ceres
Amyrlin
Amyrlin

Post by Ceres »

Hehe, dette er litt typisk for et generelt utvalg av gutter, har jeg inntrykk av. Jeg også liker farris bris veldig godt. Det kan jeg drikker når det skal være. Må være litt snevert å bare drikke vann/øl/cola, tenker jeg...
Urban tilværelse
Loki
Nae’blis
Nae’blis

Post by Loki »

Vatn/mjølk/cola, faktisk, eg drikk ikkje øl.
Kjetil
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Kjetil »

Hehe, klarer meg lenge med vann, melk og øl. Øl finnes det flere smaker enn de fleste rekker å smake på iløpet av livet, så ikke noen fare for å gå lei der. Melk drikker jeg hver morgen, skummet selvsagt :) Vann drikker jeg flere liter om dagen, ihvertfall på skolen, må jo ha en halv liter hver forelesningstime for å holde seg våken.
Eivind
Ta’veren
Ta’veren

Post by Eivind »

Pleier å kjøpe farris bris hvis jeg føler meg tørst og jeg er ute og handler eller reiser. Foretrekker lemongrass varianten, men de andre går også. Likte ikke farris før, men så plutselig begynte jeg å like det etter at jeg tvang meg selv til å drikke det en gang. Grunnen til at jeg ikke velger brus, er at det alltid blir brus når jeg er sammen med kamerater, og jeg har ikke så stort sukkerbehov som før. En bra bivirkning er jo at det er bra for tenna.
davram bashere
Sitter
Sitter
Location: Tellus, tredje planet fra sola. Ja, den forrurensa søppeldynga. Du vet hvor det er? Flott!

Post by davram bashere »

Kan ikke fordra farris. Hva er poenget med å ha kullsyre i et helt godt vann?
Ceres wrote:Hehe, dette er litt typisk for et generelt utvalg av gutter, har jeg inntrykk av. Jeg også liker farris bris veldig godt. Det kan jeg drikker når det skal være. Må være litt snevert å bare drikke vann/øl/cola, tenker jeg...
Teller Munkholm som øl? Hvis ikke er det bare vann jeg drikker. Avskyr alt som heter Cola eller er produsert av samme firma.
Mia ayende, Moderator! Caballein misain ye! Inde muaghde Moderator misain ye! Mia ayende!
Post Reply