Fordi vi kvinnfolk har litt mer i skallen enn hva gutta har vett'u.
Og så har vi ikke så stor glede av og knuse noens hjerter(enda)
Alle jenter har en drama queen i seg
Bimboer mangler det i nøtta!!
Ikke jeg heller har noen Drama Queen i meg egentlig.
joda, vi jenter er ganske slue ja, nørder tørr jo ikke å slå opp med ei jente, men overlegne pene gutter formelig ELSKER og knuse hjerter, for det gjør ikke noe, de finner seg en ny med en gang.
Vær så snill, jeg vet dere kun er fjortiser, men skriv korekt norsk. Bruk punktum. Bruk stor bokstav ved setningens oppstart, og kun da. Dersom noe bør understrekes så har dere funksjoner til å gjøre det (fet skrift, kursiv eller understreking rett over skrive-feltet). Skriv i avsnitt. Dersom dere er ferdig med et avsnitt, bruk enterknappen to ganger og lag et nytt avsnitt.
Slik.
Ikke for å være grinete, men la oss prøve å opprettholde en standard.
Last edited by Ceres on Sun Jun 24, 2007 22:28, edited 1 time in total.
Og en annen ting, jeg ser gjerne at dere faktisk fyller det dere skriver med innhold, ikke bare babler i vei, og aller helst skal dere være innenfor temaet. Inne i "kvinnelige problemer" kan dere gjerne være hyklere som ikke innser at det kan være forskjell på gutter, og at ikke nødvendigvis utseende og oppførsel henger sammen.
Men i andre tråder kan dere gjerne holde dere til temaet.
Sorry sorry. Vi får ta alt kødde vårt på PM, Chade.
Men det er ganske koselig å bable når man er trøtt...
Er helt enig i det. Men mener det at gutter uten for dagens ideeal mål ofte har mer i nøtta (eller det virker som de har det) enn de som kanskje ikke er det. Og selvfølgelig alle kan ikke få ver sin Orlando Bloom eller no.
Håper jeg ikke driver å tråkker folk på tærne nå...
Chiad wrote:Jadda masa!
Skal vi snakke om noe som blir VELDIG pinlig for dere gutter kanskje da! hehe, ja det hadde vært noe. som for eks det som begynner på M
Vi har snakket om menstrasjon før. Noe dere lurte på i den forbindelse kanskje?
Tror ikke gutta blir så flaue av det egentlig. Ganske uintressangt syns nå jeg da... Noe som er mer intressangt er Hvordan guttene vil hvi jenter skal se ut. Har spurt en del gutter, og alle har forskjellig smak
Men kan da ikke komme på noe gutta burde bli flaue over.