Tråden for kvinnelige problemer av ymse art II

For deg som har noe annet på hjertet

Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren

Sisnera
Sitter
Sitter

Post by Sisnera »

Misse kåringer er direkte teit. De Later som de er smarte. Kan godt hende at de kan 1+1 bak al sminken men innimellom tviler jeg. Uansett så tvilte og nølte de ganske mye.
Som vann til tørst strupe
Moghedien
Sitter
Sitter

Post by Moghedien »

Jeg tror heller at de later som at de er superdumme mennesker som tror de er kloke.
"Når vi ikke selv kan tenke, kan vi alltids sitere."
Asphyxiate
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Asphyxiate »

Hei, nå skal vi vel ikke ta alle under en kam! (riktig uttrykk montro?)
Det er faktisk noen som er smarte og fornuftige
Manbearpig
Loki
Nae’blis
Nae’blis

Post by Loki »

Jepp. Same kor urettvist det følest for dei vanlege dødelege blant oss så finst det faktisk menneske som er både pene og intelligente. Og det gir seg sjølv at det blant slike vil vere dei som ser ei missekåring som eit gunstig karrieretrinn eller kanskje til og med berre som ei gøy greie å delta i. Sjølv om det ville vore langt meir behageleg for meg i alle fall å tenkt på alle slike skyhøgt over snittet pene mennesker som dumme, så er det nok ikkje tilfelle. :( Er vel omtrent like vanleg å vere smart eller dum for pene menneske som det er for alle andre. Ville vore litt merkeleg om det var den eine karakteristikken som hadde innverknad på sånt. Er få som går rundt og trur at folk med visst lange neser er smartere eller dummere enn andre, til dømes. :P
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.
Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote:Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Asphyxiate wrote: #justice4Glûg!!
Moghedien
Sitter
Sitter

Post by Moghedien »

Mitt poeng var egentlig at alle som deltar i slike konkurranser sikkert er supersmarte, de liker bare å lure oss. Og man må jo ha et visst talent for å klare og spille dum-som-tror-man-er-smart. De ikke fullt så flinke, spiller sikkert normalt intelligente.
"Når vi ikke selv kan tenke, kan vi alltids sitere."
Lothair Mantelar
Kaptein-General
Kaptein-General
Location: Østenfor Nord og Vestenfor Sør, og om natten gjemmer jeg meg bak din dør.

Post by Lothair Mantelar »

Loki wrote:Jepp. Same kor urettvist det følest for dei vanlege dødelege blant oss så finst det faktisk menneske som er både pene og intelligente.
Mhm :|

Har hørt folk si slikt om Lotta. Selv vet jeg ikke stort om det.
But neither the conductress nor the passengers were amazed by the most important thing of all, namely, that a cat was not merely getting on a streetcar, which wasn't so bad, but that he intended to pay his fare! - Mikhail Bulgakov
davram bashere
Sitter
Sitter
Location: Tellus, tredje planet fra sola. Ja, den forrurensa søppeldynga. Du vet hvor det er? Flott!

Post by davram bashere »

Ja, jeg hører mye sånt jeg også.

Oi! Så fine, polstrede vegger!
Mia ayende, Moderator! Caballein misain ye! Inde muaghde Moderator misain ye! Mia ayende!
Loki
Nae’blis
Nae’blis

Post by Loki »

Lothair Mantelar wrote:Har hørt folk si slikt om Lotta. Selv vet jeg ikke stort om det.
Nei, er ikkje ALLE som er både pene og intelligente, så du kan ta det trygt med ro, er ok at du ikkje veit stort om dette (eller andre ting) og heller sit trygt planta med oss andre noksagter. I det minste er du (visstnok) pen, er ikkje alle av oss som er det, heller.
WoTle wrote:Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Ceres
Amyrlin
Amyrlin

Post by Ceres »

Er så artig med diskusjoner der gutter påpeker hvor pene og søte de er.

:P
Urban tilværelse
Loki
Nae’blis
Nae’blis

Post by Loki »

I was, in fact, doing quite the opposite.
Lothair Mantelar
Kaptein-General
Kaptein-General
Location: Østenfor Nord og Vestenfor Sør, og om natten gjemmer jeg meg bak din dør.

Post by Lothair Mantelar »

Loki wrote:
Lothair Mantelar wrote:Har hørt folk si slikt om Lotta. Selv vet jeg ikke stort om det.
Nei, er ikkje ALLE som er både pene og intelligente, så du kan ta det trygt med ro, er ok at du ikkje veit stort om dette (eller andre ting) og heller sit trygt planta med oss andre noksagter. I det minste er du (visstnok) pen, er ikkje alle av oss som er det, heller.
Naaw, så hyggelig :)
Loki wrote: I was, in fact, doing quite the opposite.
Vent litt... :?

But neither the conductress nor the passengers were amazed by the most important thing of all, namely, that a cat was not merely getting on a streetcar, which wasn't so bad, but that he intended to pay his fare! - Mikhail Bulgakov
Ceres
Amyrlin
Amyrlin

Post by Ceres »

Du var delaktig i diskusjonen.
Urban tilværelse
Sisnera
Sitter
Sitter

Post by Sisnera »

Loki wrote:Jepp. Same kor urettvist det følest for dei vanlege dødelege blant oss så finst det faktisk menneske som er både pene og intelligente. Og det gir seg sjølv at det blant slike vil vere dei som ser ei missekåring som eit gunstig karrieretrinn eller kanskje til og med berre som ei gøy greie å delta i. Sjølv om det ville vore langt meir behageleg for meg i alle fall å tenkt på alle slike skyhøgt over snittet pene mennesker som dumme, så er det nok ikkje tilfelle. :( Er vel omtrent like vanleg å vere smart eller dum for pene menneske som det er for alle andre. Ville vore litt merkeleg om det var den eine karakteristikken som hadde innverknad på sånt. Er få som går rundt og trur at folk med visst lange neser er smartere eller dummere enn andre, til dømes. :P
Du har nok et poeng. Uansett er har ikke alltid idealene vært sånn som i dag. Så vis alltid de menneskene som fulgte idealene var dumme hadde det vert rart.
Som vann til tørst strupe
davram bashere
Sitter
Sitter
Location: Tellus, tredje planet fra sola. Ja, den forrurensa søppeldynga. Du vet hvor det er? Flott!

Post by davram bashere »

Ceres wrote:Er så artig med diskusjoner der gutter påpeker hvor pene og søte de er.

Übersexy, takk.

Kan jeg slenge meg mot disse fine polstrede veggene?

*Slenge*

HaHa! Det gjorde ikke vondt!

*Slenge*

HaHa!
Mia ayende, Moderator! Caballein misain ye! Inde muaghde Moderator misain ye! Mia ayende!
Sauegjeteren
Sauegjeter
Sauegjeter

Post by Sauegjeteren »

Du drar sikkert spamminga langt nok nå, DB.

Går det an å være pen og smart, var det spørsmålet?

Jøssda. Det går vel to veier. Det er de som bare er smarte, og får bedre selvtillit av penheten sin, og derfor stikker seg fram som nettopp det.

Så har man de mindre pene som må finne noe annet å skille seg ut med, f. eks. smarthet. Disse satser gjerne mer på å framstå som smarte enn pene, om de har mer anlegg for det. Mens enkelte pene nok velger å satse på utseende framfor gluphet.
Moiraine vet svært mye, sauegjeter.
Post Reply