Bør rangsystemet redigeres?

Har du noen forslag til forbedringer eller synspunkter om siden?

Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren

Bør rangsystemet redigeres?

Ja
9
50%
Nei
9
50%
 
Total votes: 18

Loki
Nae’blis
Nae’blis
Posts: 3334
Joined: Sat May 28, 2005 17:07
Location: I'm ... from Earth
Contact:

Post by Loki »

Kjetil wrote:Åh? Hva da? Kjønnslemlestelse?
Hirrhirr, eine førelesaren min sa i går noko i retning av "...Galli-prestene til Magna Mater som romerene såg med misnøye på ettersom dei dreiv med støy og skrål, crossdressing, sjølvkastrering og det som verre er."


Er egentleg veldig glad for at han ikkje utdjupa kva som ville vore verre enn sjølvkastrering.
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.

Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote: Mon Oct 23, 2023 18:00Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
davram bashere
Sitter
Sitter
Posts: 797
Joined: Sun Feb 11, 2007 0:01
Location: Tellus, tredje planet fra sola. Ja, den forrurensa søppeldynga. Du vet hvor det er? Flott!

Post by davram bashere »

Prøv en norsklærer på langt over 60 som kommer fra Voss, men i stede for å prate vossamål (noe som ville være helt greit,) voldtar hun nynorsken mer en Loki. Det er serriøst ille. Spesielt med tanke på at hun prater mye.

Så har vi jo klassiker'n. Bli bundet fast til taket i et rom som er fylt av noen megahøytalere og en scene der alle verdens boyband fremfører sine mest jævlig låter. *Gange, gange.* Å kom i gjen nå. Gnag over håndleddene. *Ganage. gnage*
Mia ayende, Moderator! Caballein misain ye! Inde muaghde Moderator misain ye! Mia ayende!
Locked