Faile wrote:Jammen det er jo nettopp det. Man blir ferdig med det på banen. Du kan være så sint som bare juling, men etterpå sitter du og tar en øl med vedkomne som takla deg, og skryter nettopp den taklinga opp i skyene.
Når noen takler meg tar jeg ikke en øl med dem etterpå. Jeg tar noen tenner i stedet Jeg liker ikke å bli taklet. Bena skal være på bakken, ikke oppe i været.
Mia ayende, Moderator! Caballein misain ye! Inde muaghde Moderator misain ye! Mia ayende!
Det eneste forholdet jeg har til amerikansk fotball er fra filmer. Remember the Titans, Ruby osv. Når jeg har sett en sånn film har jeg lyst å se på noe "ordentlig" amerikansk fotball, men da de sender noe sånt på tv (på sport1(?)) er det egentlig ikke så mye trøkk og moro, ganske kjedelig egentlig... Men det står respekt av dem som spiller det, ikke bare-bare å hive seg inn i kroppstaklinger med døden i blikket.
Problemet med AF er at det ikke er noe sammenhengende spill. Filmene viser selvfølgelig bare der det faktisk er action. Prøv å se rugby, og du vil finne alt som er vakkert ved AF, bare hele tiden
Og DB, det er en del av spillet, du kan ikke bli sur for det. I det lille miljøet vi er i er vi nødt til å være venner. Og det går helt fint! Har funnet ut at desto mer fysisk kontakt med motstanderne det er i sporten, desto bedre sammhold av banen. Bare tenker på sportsdans. Makan til uggent miljø...
Loke: Odin, kvifor blir eg alltid med-offer for din svinaktig dårleg karma?
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
Vi har spilt rugby et par ganger i gymmen, og begge ganger har det utviklet seg til rene voldsorgier. Men det er jo for så vidt greit; det er ikke så ofte man kan ta ut aggresjon på sine medelever ved å gå fysisk til verks
But neither the conductress nor the passengers were amazed by the most important thing of all, namely, that a cat was not merely getting on a streetcar, which wasn't so bad, but that he intended to pay his fare! - Mikhail Bulgakov
Faile wrote:Jammen det er jo nettopp det. Man blir ferdig med det på banen. Du kan være så sint som bare juling, men etterpå sitter du og tar en øl med vedkomne som takla deg, og skryter nettopp den taklinga opp i skyene.
Det er som i Pride. De slår hverandre i fillebiter, men så etter kampen klemmer de og gratulerer hverandre.
John Gabriel's Greater Internet Fuckwad Theory:
Normal Person + Anonymity + Audience = Total Fuckwad.