Brukernavn, signaturer, avatarer
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
-
davram bashere
- Sitter

- Location: Tellus, tredje planet fra sola. Ja, den forrurensa søppeldynga. Du vet hvor det er? Flott!
-
Asphyxiate
- Den Fortapte

Jeg og har skaffa avatar nå 
Men,
Så jeg kopierte linken fra bildet når jeg søkte det opp på Google, men tidligere i dag så hadde den blitt bare en hvit boks med et rødt kryss i, og jeg måtte legge den ut på nytt. Merkelig
Men,
det samme skjedde til meg. Vet ikke helt om jeg gjorde riktig. Men jeg to og kopierte den linken fra imageshack som kom opp der det sto "Code to Forums" eller noe sånt. Det sto at URL'en ikke var gyldig.Asphyxiate wrote:Prøvde forsåvidt gjennom imageshack først, men det ville ikke forumet her godta, men det funka når jeg bare åpna bildet etter å ha søki det fram på google...
Så jeg kopierte linken fra bildet når jeg søkte det opp på Google, men tidligere i dag så hadde den blitt bare en hvit boks med et rødt kryss i, og jeg måtte legge den ut på nytt. Merkelig
Sa souvraya niende misain ye
- Mat
- Mat
-
davram bashere
- Sitter

- Location: Tellus, tredje planet fra sola. Ja, den forrurensa søppeldynga. Du vet hvor det er? Flott!
-
Rodel Ituralde
- Hengiven

Navn: fordi jeg ville ha navnet til en av de store generalene, valgte rodel:)
avatar: ehm, har ikke skaffet enda:P:(
signatur: fordi jeg er en stor matt fan, favoritt karakteren min.
It's time to toss the dice!:D:D
avatar: ehm, har ikke skaffet enda:P:(
signatur: fordi jeg er en stor matt fan, favoritt karakteren min.
It's time to toss the dice!:D:D
There is some delight in ale and wine
And some in girls with ankles fine
But my delight, yes always mine
Is to dance with Jak O’ the Shadows
Tror jeg gjorde detdavram bashere wrote:Dere må sørge for å resize bildet til avatarstørrelse. Ellers går det ikke
Kopierte den inn her nå, linken fra imageshack... Jeg blir i alle fall ikke klokere
Men uansett, jeg har skaffet avatar.
Velkommen Rodel!
- Mat
- Mat
-
Rodel Ituralde
- Hengiven

-
Rodel Ituralde
- Hengiven

ja, fiksa avatar ja:)
kappitelbilder ftw:p
sry for dobble post:(
kappitelbilder ftw:p
sry for dobble post:(
Last edited by Rodel Ituralde on Mon Mar 24, 2008 0:04, edited 1 time in total.
-
davram bashere
- Sitter

Dersom ein ikkje vil dobbeltposte, men ein vil at posten skal bil ''ulest,'' så kopierar ein bare det ein skreiv i det siste innlegg, slettar dette, legg inn nytt innlegg som inneheld teksten frå det forrige innlegget og det nye ein vil seie. Då slepp ein å legge til ting i innlegg som mange kanskje ikkje les. 
"There's always another battle. I suppose that will be the case until the whole world turns Tinkers"
- Davram Bashere
- Davram Bashere
-
Rodel Ituralde
- Hengiven

jeg er vant til ikke å dobbel poste. men det gikk så fort at jeg trykte på skriv svar før jeg husket at jeg skulle ha endret.
går det ann og slette posts? fant ikke ut hvordan.
går det ann og slette posts? fant ikke ut hvordan.
Det hadde jeg ikke tenkt på, så smartAshaman wrote:Dersom ein ikkje vil dobbeltposte, men ein vil at posten skal bil ''ulest,'' så kopierar ein bare det ein skreiv i det siste innlegg, slettar dette, legg inn nytt innlegg som inneheld teksten frå det forrige innlegget og det nye ein vil seie. Då slepp ein å legge til ting i innlegg som mange kanskje ikkje les.
- Mat
- Mat
Ein kan slette det aller siste innlegget i ein tråd, dersom det er du sjølv som har skreve det. Vil vera ein liten knapp som ser ca. slik ut: [x] rett i nærheita av [Endre] knappen.Rodel Ituralde wrote:går det ann og slette posts? fant ikke ut hvordan.
Er vel vanleg å skrive ''Edit'' eller ''Endret'' om ein legg til noko uansett korleis en gjer det. Men er vel strengt tatt ikkje nødvendig ved retting av skriveleifar.chriz wrote:Det hadde jeg ikke tenkt på, så smartMen da må man vel kanksje skrive "EDIT:" i innlegget og da..
"There's always another battle. I suppose that will be the case until the whole world turns Tinkers"
- Davram Bashere
- Davram Bashere