Småprat garantert useriøst!
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
-
Asphyxiate
- Den Fortapte

Da jeg gikk på vgs (som forsåvidt ikke er mer enn 1 år siden) var det bare de studentene som skrev en blanding av kråketær, hieroglyfer og saturnisk som fikk skrive på data, og da egentlig bare sånn at lærerne faktisk kunne rette det. Et unntak var økonomi-tentamen, der jo data med word og excel var et must, i 1. klasse. At data nå er nesten et krav (tror jaggu at gamleskolen min nå gir elevene på allmenn en bærbar pc hver!) får meg til å føle meg gammel, i en alder av 20 år!
Manbearpig
Vi har bærbare pcer i alle klasserommene, ikke vår helt egne, men vi skal kanskje endre dette. Vi har også tre datarom og et bibliotek med flere dataer, og likevel klarer ikke skolen å gi alle de som trenger det pc, men ofte sitter de som har mattetentamen med pcer de ikke kan bruke. Supernødvendig!
"Det er en usynlig homse på ryggen til Terje!"
-
Mierin Eronaile
- Sitter

-
Sauegjeteren
- Sauegjeter

-
Mierin Eronaile
- Sitter

-
Asphyxiate
- Den Fortapte

Huff, jeg kom meg aldri til Tryvann jeg. Første helga dro ingen fra skolen dit, andre helga var vi i Stavanger, og tredje helga var jeg ute av spill med rosen i høyrebeinet. Men tror det var fra Tryvann jeg hørte bråk her om dagen på hybelen min, kan ikke tenke meg andre som spiller sånn musikk, også er det ikke så langt fra der jeg bor til Tryvann heller..
Uansett, russetida har ikke starta engang, det gjør den ikke før til torsdag, skjerpings!
Uansett, russetida har ikke starta engang, det gjør den ikke før til torsdag, skjerpings!
Manbearpig
-
Mierin Eronaile
- Sitter

-
Asphyxiate
- Den Fortapte

Nei det gjør den ikke. Det er bare noen som vil tjene ekstra penger. Russetida er fra 1. mai til 17. mai. Husker jeg arbeidet hardt for å utsette starten av feiringa til 1.mai under mitt skrekkvelde som russepresident ifjor, men jeg ble stemt ned og overkjørt av de gudsforlatte undersåttene mine, angående det å ha dåpen på 1. mai viceversa 28. april. Pokker ta demokratiet
Manbearpig
-
Mierin Eronaile
- Sitter

-
Asphyxiate
- Den Fortapte

-
davram bashere
- Sitter

- Location: Tellus, tredje planet fra sola. Ja, den forrurensa søppeldynga. Du vet hvor det er? Flott!
-
Mierin Eronaile
- Sitter

-
Sauegjeteren
- Sauegjeter