Småprat garantert useriøst!

For deg som har noe annet på hjertet

Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren

Kjetil
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Kjetil »

Tja, jeg er jo 23 år. Var russ i 2004, og har ikke gått påbygning. Nå studerer jeg jo på NTNU. Grunnen til at jeg var russ igår, var jo dette
http://www.adressa.no/nyheter/trondheim ... 071169.ece
http://www.vg.no/nyheter/innenriks/arti ... tid=532053
Eivind
Ta’veren
Ta’veren

Post by Eivind »

Kjetil wrote:Var russ på lørdag jeg, tydelig at jeg har blitt for gammel for så stort alkoholkonsum.
Hehe, deltok på den russefeiringen jeg og... Må innrømme at jeg var litt skeptisk til konseptet med ny russefest, man er jo det bare en gang, og kommer nok ikke til å delta neste år...

For de uopplyste: http://www.adressa.no/nyheter/trondheim ... 071169.ece

Ellers hadde vi vrengefesten siste helg før 1. mai, noe jeg syns er lov. Derimot er lillesøsteren min russ i år, og de startet en gang i helga 18-20. april. Det blir for dumt.

Traff forresten en fyr her inne på forumet når jeg var på Tryvann en gang, litt morsomt :)
Chriz
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Chriz »

Dere burde skjemmes. Tenk på all den forsøplinga da, og på de som må rydde opp alt!
:P
Sa souvraya niende misain ye
- Mat
Eivind
Ta’veren
Ta’veren

Post by Eivind »

Hm.. Ja.. Husker jeg spurte en kamerat om hvem som skulle rydde opp alt rotet mens jeg var der, han svarte: «Det er folk som har fått samfunnstjeneste som må gjøre det». Virket logisk i tilstanden jeg var.

Helt klart at det skulle vært organisert bedre, men det var på en måte ingen arrangører. Hørte først om at vi skulle dit gjennom Facebook. Var en event med 2700 påmeldte, som ble stengt en stund før, fordi han som opprettet den ikke ville fremstå som ansvarlig.. Nå er den slettet..

Ellers var det noen unger som trolig har cashet inn rimelig heftig med pant, og det er ihvertfall bra for miljøet. Om det hadde vært containere der, hadde flaskene gått rett i søpla.
Kjetil
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Kjetil »

Mhm, tenkte det samme når jeg var der, men tror det ser verre ut enn det egentlig var. Flaskene og boksene forsvant vel før sola sto opp. Ellers var det jo en del griller og plastposer, men er jo ikke så lett å gjøre noe med det når det ikke er noen plass å kaste det. Når alle sammen var dritings før halv 4, så går det ofte galt.

Synd at det var dårlig arrangert, men de som arrangerte det hadde vel nok med å overleve og rydde kjellerene på Moholt. Selv om av over 1000 studenter, burde det jo være mulig å lage en ryddegruppe på et dusin som holder seg edru, men den gang ei :)
Asphyxiate
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Asphyxiate »

A-HA-HA-HA.. Unnskyld, men pokker til tilstander det var på den festningen. Likte særlig det om at folk brukte nabohus som toalett.. bringer fram minner...
Manbearpig
Mierin Eronaile
Sitter
Sitter

Post by Mierin Eronaile »

weeey, var på lillehammer i helgen. Det var... fett? =P bråkete, gjørmete, kaldt, vått og masse fulle folk.. jessda! Men litt gøy også.
lolzi
Sauegjeteren
Sauegjeter
Sauegjeter

Post by Sauegjeteren »

Da var du ikke langt unna meg.

Og du ble overrasket over fulle folk på et russetreff?
Moiraine vet svært mye, sauegjeter.
Mierin Eronaile
Sitter
Sitter

Post by Mierin Eronaile »

nei.. jeg skrev ikke at jeg var overrasket ;) Sa bare at det var det! Var kult se vengaboys da! HAHA! :D
lolzi
Mizu
Hengiven
Hengiven

Post by Mizu »

Bare for å prate om noe helt annet... Tor Erling Staff tar han voldtektsmannen fra Østerrike i forsvar :x Er han helt idiot, eller? Det som skjedde er en katastrofe, åssen kan man forsvare noe slikt?
Det er et hån mot datteren hvis man ikke straffer mannen...
Moghedien
Sitter
Sitter

Post by Moghedien »

Mizu wrote: Er han helt idiot, eller?
For et idiotisk spørsmål.
"Når vi ikke selv kan tenke, kan vi alltids sitere."
Mizu
Hengiven
Hengiven

Post by Mizu »

Ja ok... Jeg mente egentlig at han var det da, men...
Ceres
Amyrlin
Amyrlin

Post by Ceres »

(Heisann folkens!)

Er glad for å være ferdig med russetida! Se på den stakkars russen, hver gang man øyner en rød/blå/svart-kleddperson for tida i dagslys så ser det mest ut som om de har gått seg bort og ikke forstår hverken opp eller ned på livet sitt lenger. Snakker om trette folk.

(Kanskje jeg har et dårlig sammenlikningsgrunnlag... Ser dem stort sett på buss og bane, i halvsøvne).

Tenkte videre jeg måtte kommentere denne tråden. I mi tid (for dem av dere som husker meg) så måtte tråder inneholde et diskuterbart og klart definert tema... Admins har visst blitt bløte på sine gamle dager! :P
Urban tilværelse
Chriz
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Chriz »

Vel det er da klare og diskuterbare temaer i denne tråden, de bare.. "veksler" litt :roll: :)
Sa souvraya niende misain ye
- Mat
Mizu
Hengiven
Hengiven

Post by Mizu »

Er det ikke det som er meningen med denne tråden da? At det skal være userriøst småprat som ikke passer inn noen andre steder? :)
Post Reply