Tråden for kvinnelige problemer av ymse art II

For deg som har noe annet på hjertet

Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren

Asphyxiate
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Asphyxiate »

...Eller av at du sitter der med øyne du ikke kan se med...
Manbearpig
Kjetil
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Kjetil »

Da hjelper det å se en time til?
davram bashere
Sitter
Sitter
Location: Tellus, tredje planet fra sola. Ja, den forrurensa søppeldynga. Du vet hvor det er? Flott!

Post by davram bashere »

Asphyxiate wrote:...Eller av at du sitter der med øyne du ikke kan se med...
Briller?
Mia ayende, Moderator! Caballein misain ye! Inde muaghde Moderator misain ye! Mia ayende!
Eivind
Ta’veren
Ta’veren

Post by Eivind »

Månedslinser er tingen, ellers mister man helt oversikten over hva som skjer rundt seg.
Asphyxiate
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Asphyxiate »

Kjetil: Muligens, vis du får tatt noen øyedråper så kan det hjelpe. Men det kan ta litt tid... Derfor er det fint med en time ekstra.
Davram: Briller hjelper ikke når man så å si ikke klarer å se gjennom øyelokka siden de er svelt opp
Manbearpig
davram bashere
Sitter
Sitter
Location: Tellus, tredje planet fra sola. Ja, den forrurensa søppeldynga. Du vet hvor det er? Flott!

Post by davram bashere »

Og nok en gang viser det seg at forskere har rett: 40% av det som skrives på nettet eller i meldinger misoppfattes. Det var ment som en spøk.
Mia ayende, Moderator! Caballein misain ye! Inde muaghde Moderator misain ye! Mia ayende!
Kjetil
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Kjetil »

Dakar, synes virkelig synd på deg. Virker for meg omtrent like logisk som kjønnskvotering.
Chriz
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Chriz »

Daglinser! Det er linser vi prater om? :P hehe
Sa souvraya niende misain ye
- Mat
davram bashere
Sitter
Sitter

Post by davram bashere »

Kjetil wrote:Dakar, synes virkelig synd på deg. Virker for meg omtrent like logisk som kjønnskvotering.
Hvorfor synes du synd på meg? Jeg tar ikke det at han ikke forstår meg så hardt. Det skjer hele tiden. Det er en av bieffektene av å være verdens smarteste mann :wink:
Mierin Eronaile
Sitter
Sitter

Post by Mierin Eronaile »

Fy søren! Jeg har ikke følelse i munn i det hele tatt! Hvorfor funket ikke bedøvelsen sånn at jeg måtte ta så sinnsykt mye? Det går jo aldri over :S æsjæsj.. utrolig ekkelt. Jeg sikler til og med siden jeg ikke har kontroll over noe. Kjempedigg!
lolzi
davram bashere
Sitter
Sitter

Post by davram bashere »

Ikke følelse i munnen... Hmmm... Hva har du egentlig holdt på med? :lol:
Asphyxiate
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Asphyxiate »

davram bashere wrote:Og nok en gang viser det seg at forskere har rett: 40% av det som skrives på nettet eller i meldinger misoppfattes. Det var ment som en spøk.
Aldri godt å vite. Denne gangen satset jeg på at du var seriøs. Bommert. Neste gang satser jeg på at det ikke er seriøst. 50-50 sjanse... Sånn ca., vis jeg gjetter...
Manbearpig
davram bashere
Sitter
Sitter

Post by davram bashere »

Meg! Seriøs! Not gonna happen! Dessuten må du holde din gjetning konstant for at det teoretisk sett skal bli 50-50.
Eivind
Ta’veren
Ta’veren

Post by Eivind »

Chriz wrote:Daglinser! Det er linser vi prater om? :P hehe
Da må du ta på linser hver dag, det er stress. Døgnlinser er det jeg egentlig mente, kan brukes opp mot en måned i strekk :)
Shallis
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Shallis »

Jeg bruker dagslinser... Ekke så mye stress som man skulle tro. Det eneste ille er de blir skittende og ekle på slutten av dagen, og det blir vel månedslinser også, i større grad..!
"Det er en usynlig homse på ryggen til Terje!"
Post Reply