Jeg har tegnet siden jeg var, tja, ikke mange år gammel. Tegning er kanskje den største delen av meg som person, og til høsten skal jeg studere Illustrasjon ved NKF. Siden jeg elsker tWoT, hender det at jeg prøver å få mine inntrykk av personene eller bestemte scener ned på papiret. Vel, med varierende resultat. Det er så frustrerende når man ikke klarer å tegne dem slik man ser dem for seg i hodet.
Uansett, er det mulig å vise frem noen av disse tegningene her? Er fanart tillat her, og i hvilken seksjon av forumet kan jeg i så fall gjøre det? Jeg er ganske fersk her på tidshjulet.net.
Hastian: "Hva er vitsen med å ha dørbolten på UTSIDEN? Nå kommer jo alle seg inn!" Horatiu lempet den av, før han svarte med selvfølgelig stemme: "Var den på innsiden, ville jo ikke VI komme oss inn!"
uenig med shallis..
Det er jo ikke småprat dette her. Det er jo et innspill. Spørsmål angående forumet... Hadde vi ikke hatt en sånn tråd som chriz ga linken til over der hadde det jo vært et forslad om å skaffe en slik tråd.
eller... nå ble jeg litt usikker på om jeg er enig med meg selv..
Jeg syntes ikke spørsmålet mitt passet inn i noen av kategoriene jeg så, men tenkte at dette var den nærmeste. Sorry hvis jeg plasserte den feil.
Hmm, den tråden ser jo bra ut. Takk for svaret!
Hastian: "Hva er vitsen med å ha dørbolten på UTSIDEN? Nå kommer jo alle seg inn!" Horatiu lempet den av, før han svarte med selvfølgelig stemme: "Var den på innsiden, ville jo ikke VI komme oss inn!"