God Jul!

For deg som har noe annet på hjertet

Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren

Sisnera
Sitter
Sitter

Post by Sisnera »

Mattrim: Jeg var på godteri lov i 14 mnd for sånn ca et år siden (startet på ny nå) Og ingen premie, bortsett fra at jeg fikk spise godteri når jeg er var ferdig, og at jeg fikk lite hull og slapp borring. Noe som er mye samme grunn nå.

Men uansett! God jul alle sammen :D :D

PS: Kalender gaver har ikke jeg lenger. og sjokoladekalender smaker æsj
Som vann til tørst strupe
Chriz
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Chriz »

Sjokoladekalender er godt! Sjokoladen er god da. I hvert fall har den pleid å være det :)
Sa souvraya niende misain ye
- Mat
Sisnera
Sitter
Sitter

Post by Sisnera »

Spist det EN gang, aldri mer!!
Mierin Eronaile
Sitter
Sitter

Post by Mierin Eronaile »

Kalendersjokolade er absolutt ikke godt. Med mindre det er kinderkalender eller noe. De vanlige sjokoladekalenderene smaker plastikk.
lolzi
Mattrim Cauthon
Hengiven
Hengiven

Post by Mattrim Cauthon »

Ja, kan like godt kjøpe vanlig sjokolade, billigere og bedre :wink:
Image
Chriz
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Chriz »

Kalendersjokolade er godt! Punktum.
- Mat
Asphyxiate
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Asphyxiate »

Det kjipe med sjokoladekalender er jo at man spiser opp alt sammen 1. desember og sitter og murrer resten av advent...
Manbearpig
Chriz
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Chriz »

Nei, det gjør ikke jeg! Jeg bare fyller sjokoladebehovet med annen sjokolade i mellomtiden..
- Mat
Moiraine Sedai
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Moiraine Sedai »

Jeg er så heldig at jeg får pakkekalender fremdeles:D Hvis jeg gidder skal jeg poste et bilde av den - den er igrunnen veldig fin. Koselig å våkne til. I år kan jeg endelig kjøpe julegaver for mine egne penger! Tidligere har mor sponset alle julegavene, inkludert sin egen... Julestemningen startet i slutten av oktober på jobben, men jeg nektet å la den slippe innpå før nå i desember. Julen er alt for kommersiell for min smak.
. . .
Sisnera
Sitter
Sitter

Post by Sisnera »

pakkekalender var det vel slutt på i tiende eller no...

Endelig :S Gaver dyrt, bruker opp al lønna som jeg egentlig sparer til jeg skal på tur til spania og Island :D Så har ikke startet på den utrolig lange lista enda :S Det vannskeligste er jo da naturlig nok kjæresten, Hva gir man egentlig til en gutt :S huffameien!!

Men ellers er det jo deilig med jul da, skal jo jobbe hele jula, men ellers :P Selv forumet har fått et julepreg, matt, rand og perrin kler IKKE nisseluer ;)
Faile
Krønikenes Bevarer
Krønikenes Bevarer

Post by Faile »

Ka du tøyse med? De er rålekre med nisseluer! :D

Jeg lager pakkekalender til guttene jeg bor i kollektiv med. Blir mye sjokolade og pepperkakehus...

Gave til kjæresten er jo lettest i verden. Opplevelsesgave, god middag eller noe annet etter fantasien :wink:

Haha. Moi. Første året jeg ikke har bodd oppå julepynt fra oktober av. Stemor er dekoratør(/kunstner i følge henne selv :P ), og setter alltid opp utstillingene hjemme før hun kjører dem ut rett etter halloween. Rommet mitt var en frisone for julepynt frem til 1.desember.
Loke: Odin, kvifor blir eg alltid med-offer for din svinaktig dårleg karma?
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
Chiad
Asha’man
Asha’man

Post by Chiad »

Ikke bakt kakemenn enda, men har fått laget noen "lekre" pepperkakehus! Baking av kakemenn blir nok til helga det.

Jeg står på Chriz sin side..kalendersjokolade er godt! Har en hjemmelaget kalender i tillegg men det er bare sjokolade på den (twist) også og litt andre snopeting som fox. Jeg har aldri hatt pakkekalender jeg! Så når jeg gikk på barneskolen og ALLE hadde pakkekalendre gikk jeg rundt og småfurtet hele dagen! :lol:

For et par helger sia snødde det her! Hoi! Synd det er vekke nå da.. :(
Det ga meg julestemning, noe jeg ikke kan huske å ha hatt på ganske så lenge, sikkert flere år! Komisk med nisseluene på Matt og gjengen, begynte å småle da jeg så dem :D men synes alt i alt at de er koslige!

Godteløfte? Aldri hatt det. Tenkt på det men fant ut at det ble for mye slit..broren min hadde det en gang et helt år og fikk 1 200 kr. Han sa han ikke visste om det var verdt det. Og at det var sjokoladen han hadde savnet mest. :P Lillesøstra mi hadde også godteløfte..gjett hvor lenge det varte..ikke mer enn tre måneder. Så da syntes jeg at jeg har vært ganske klok.
Sisnera
Sitter
Sitter

Post by Sisnera »

Nisseluene er kjempe kos ja:D men de kler dem ikke ;)
Gave til kjæresten er jo lettest i verden. Opplevelsesgave, god middag eller noe annet etter fantasien
Problemet er at vi treffes så skjeldent at det vil være vannskelig å få til :( Treffes for det meste på skolen. Så selvfølgelig hadde noe slikt vært koselig, men fortsatt VELDIG vannskelig å få til... Også ville han ha utnyttet det groft ;)

Savner pakkekalender :(

[/quote]
Sauegjeteren
Sauegjeter
Sauegjeter

Post by Sauegjeteren »

Sisnera: Er det så fælt å bli utnytta at typen da, når du sier dere knapt omgås utenfor skolen. Da må dere vel ta igjen skikkelig etter skoletid?

Jeg forstår det slik at det er endel som har pakkekalender. Nå da jeg er blitt en gammel gretten gubbe synes jeg igrunn det er noe tull med disse pakkekalenderne. Også så mye penger det går med, da gitt.
Moiraine vet svært mye, sauegjeter.
Chiad
Asha’man
Asha’man

Post by Chiad »

Gammel, gretten gubbe? Du?! Jeg synes nå at du har et odt humør o god humor! :D Hvor gammel?
Post Reply