Småprat garantert useriøst!

For deg som har noe annet på hjertet

Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren

Shallis
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Shallis »

Spillefronten kan jeg være med på:D

Holder på med Final Fantasy 10, men er snart ferdig og da skal jeg spille 7ern og så 12ern:D

Noen som vet noe/ syns noe om noen av spillene?
Syns ihvertfall at 10ern er heerlig:D Miin type spill ;)
"Det er en usynlig homse på ryggen til Terje!"
Chriz
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Chriz »

Åh! Husker at jeg prøve Final Fantasy for lenge siden! På Playstation 2 riktignok, og jeg husker ingenting bortsett fra noen folk som var svarte og hvite eller noe sånt. Og lyn. Mulig jeg blander litt med Kingdom Hearts.
Spilte Kampen om Midgard i dag da! Litt artig å prøve det igjen^^ Sauron eide! Jeg var selvfølgelig ond. :twisted: Til å begynne med spilte jeg det bare for å ha noe å gjøre mens jeg snakket på Skype med ei som spilte WoW, men jeg ble sittende etter at samtalen var over og. :D Alltid morsomt når du blir oppslukt av slike spill. :P
Sa souvraya niende misain ye
- Mat
Mierin Eronaile
Sitter
Sitter

Post by Mierin Eronaile »

Jeg har også spilt ting! Favorittspillene mine er Backpacker junior og Lek og Lær 3. klasse. De er dritbra. Andre som har erfaring fra disse spillene?
lolzi
Chriz
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Chriz »

Husker vagt å ha spilt Lek og Lær <noe>. Mulig det var 4. klasse. Man skulle komme seg gjennom en labyrint inne i et fjell ved å gjøre forskjellige oppgaver, matte og slikt. Slutta ganske fort med det. :lol:
- Mat
Mierin Eronaile
Sitter
Sitter

Det er 3. klasse som gjelder. Med roboter og verdensrommet og sånn. Jeg tror i hvert fall det var 3. klasse. hehe.

Yndlingsdataspillet mitt er vel egentlig Heroes lll. Det er et kult spill. Har det ikke lenger da, og savner det. Prøvd fireren også, men det var ikke like bra som tre'ern.
Ellers har jeg spilt Baldur's Gate på playstation. Jeg og en venn spilte det hele tiden en periode. Til vi var ferdige. Det var veldig koselig.
lolzi
Chriz
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Chriz »

Heroes III er et kongebra spill! En sann klassiker. Tar fram det spillet av og til. Enig i at fireren ikke er så bra, men femmeren derimot! Den er faktisk ganske kul, men det har ikke den samme magien rundt seg som treeren har ;)
- Mat
Mierin Eronaile
Sitter
Sitter

Haha, jeg husker vi drev å laget vår egen verden med altfor mange ringer, smykker og de tingene der. Det var morro, men det var egentlig bedre å spille på de som var der fra før. Hvilket sted likte du best? Jeg var veldig glad i Rampart og Castle egentlig. Valgte nesten aldri Inferno eller Necropolis.
lolzi
Chriz
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Chriz »

Jeg likte Tower best! Likte og Dungeon og Rampart da. Inferno og Stronghold var huff. hadde en svak forkjærlighet for Fortress, selv om alle andre mente de var elendige. Castle ble for standard for meg, selv om de er gode. Necropolis hatet jeg, fordi de svartnet kartet hele tiden! Men kameraten min pleide alltid å være de.
- Mat
Mierin Eronaile
Sitter
Sitter

Jeg likte så godt englene og munkene i Castle jeg. Men eller er jeg enig med deg. Dungeon og Stronghold er også en av de jeg liker godt. Tower også egentlig, men valgte det aldri. Vet ikke hvorfor. Tror kanskje jeg bare ikke tenkte på det.
Ellers synes jeg magien som heroene kan bruke er litt kul. Husker jeg hadde en jeg alltid hadde veldig lyst på, men husker ikke hva den gjorde!
lolzi
Chriz
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Chriz »

Ja, det var derfor jeg ikke likte Castle ja! De var ikke like gode på magi. Tower var best! Castle hadde en hero ved navn Christian btw. Han pleide jeg å være når jeg var Castle.
Mierin Eronaile wrote:Husker jeg hadde en jeg alltid hadde veldig lyst på, men husker ikke hva den gjorde!
Eh, hva snakker du om her?
- Mat
Mierin Eronaile
Sitter
Sitter

En av de magitriksene. Jeg bygget alltid opp magihusen så fort som mulig sånn at jeg skulle få den magien. Men husker ikke hva det var. Det var det jeg mente.
lolzi
Chriz
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Chriz »

Åja! Sikkert Implosion. Eller Chain Lightning. De likte jeg! :D
- Mat
Merrilin
Hengiven
Hengiven

Post by Merrilin »

Haha, perfekt at Heroes III tas opp her da!
Har nylig installert det igjen på pcen, og har begynt på den lange reisen gjennom alle campaign'ene. Har forøvrig alle expensionpacks også. ( Armageddons Blade & Shadow of Death)

Til hvem som er best; Best er Castle og Tower, her vil jeg velge Tower, Castle har pittelitt bedre soldater, men den ekstremt bra Mage Guilden til Tower gjør at jeg rangerer disse som best.

Rett under der kommer Rampart og Stronghold, Rampart litt bedre pga bra Mages Guild.

Så kommer Necropolis over Inferno, før Fortress kommer på siste plass. ( Sorry Chriz, men de er faktisk de dårligste, både i monstre og trylling :))
Eivind
Ta’veren
Ta’veren

Post by Eivind »

Mierin Eronaile wrote:Jeg har også spilt ting! Favorittspillene mine er Backpacker junior og Lek og Lær 3. klasse. De er dritbra. Andre som har erfaring fra disse spillene?
Backpacker ja, det var kult. Men spilte ikke noen dårlig junior utgave :P
Mierin Eronaile
Sitter
Sitter

Hehe, har bare spilt junior-greia. Men så var jeg heller ikke så gammel da jeg spilte det da (i hvert fall ikke de første gangene).
Det var skikkelig gøy å dra til oslo for å hoppe på ski husker jeg!
lolzi
Post Reply