RJ's død. Ikke registrert hos admins?

Har du noen forslag til forbedringer eller synspunkter om siden?

Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren

Post Reply
Ceres
Amyrlin
Amyrlin
Posts: 2637
Joined: Sat May 28, 2005 13:19
Location: Oslo

RJ's død. Ikke registrert hos admins?

Post by Ceres »

Leste på tidshjulet.net om RJ i dag. Ikke på nyhetene, men blant artiklene, altså. Den artikkel burde nok antakeligvis oppdateres.



(Gleder meg masse til den nye boka! Men hvorfor skal den gies ut på en tirsdag? Er det noen bokhandlere i Elverum som fører boka, tro?)
Urban tilværelse
Arangar
Soldat
Soldat
Posts: 30
Joined: Sat Jun 24, 2006 15:49

Re: RJ's død. Ikke registrert hos admins?

Post by Arangar »

Ceres wrote:Leste på tidshjulet.net om RJ i dag. Ikke på nyhetene, men blant artiklene, altså. Den artikkel burde nok antakeligvis oppdateres.



(Gleder meg masse til den nye boka! Men hvorfor skal den gies ut på en tirsdag? Er det noen bokhandlere i Elverum som fører boka, tro?)

Hvorfor skal den ikke gies ut på en tirsdag?
La Kaosets Herre Rå...
Shallis
Den Fortapte
Den Fortapte
Posts: 1316
Joined: Mon Mar 27, 2006 18:52
Location: Oslo

Post by Shallis »

Heller en tirsdag enn onsdager etter sier nå jeg xP
"Det er en usynlig homse på ryggen til Terje!"
Anouar
Soldat
Soldat
Posts: 38
Joined: Fri Feb 27, 2009 16:22
Location: Elverum

Re: RJ's død. Ikke registrert hos admins?

Post by Anouar »

Ceres wrote: (Gleder meg masse til den nye boka! Men hvorfor skal den gies ut på en tirsdag? Er det noen bokhandlere i Elverum som fører boka, tro?)
Har Elverum egentlig en eneste ordentlig bokhandel, som ikke bare selger kontorrekvisita og krimpocketbøker? Nja, så jeg tviler på at noen tar inn den, ihvertfall ikke med en gang. :(
"Mmm. Jeg liker melonpunsj."
- Min
Ceres
Amyrlin
Amyrlin
Posts: 2637
Joined: Sat May 28, 2005 13:19
Location: Oslo

Post by Ceres »

Æsj! Ikke si sånt da! En bokbutikk må da ta den inn...?

Og grunnen til at den ikke bør komme på tirsdag er at jeg da praktisk talt blir borte på onsdag og torsdag for å lese den. Hadde vært langt mer praktisk om den kom på en fredag!

Jeg er i praksis, og kan nok ikke bare ta fri slik som jeg ellers ville gjort, men kanskje skippe avgårde litt tidlig? :) Uansett. Gleder meg masse. Og elverum BØR ha en bokhandler med vett til å ta den inn. Kanskje jeg skal gå og be om at noen tar den til uka...
Urban tilværelse
Eivind
Ta’veren
Ta’veren
Posts: 1464
Joined: Thu Apr 28, 2005 18:18
Location: Oslo

Post by Eivind »

Ja, den bør kanskje oppdateres.

Om noen har lyst til å skrive en ny en, er det fritt fram. Har lagt til en liten notis om at den ble skrevet før han døde.
Post Reply