NaNoWriMo

For deg som har noe annet på hjertet

Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren

Post Reply
Sauegjeteren
Sauegjeter
Sauegjeter
Posts: 2715
Joined: Wed Feb 15, 2006 19:59
Contact:

NaNoWriMo

Post by Sauegjeteren »

National Novel Writing Month. Starter i november, og går ganske enkelt ut på å skrive ein roman i løpet av november. Du skal ikkje tenkje eller pukke på skrivefeil, du skal berre skrive og skrive, til du til slutt har 50 000 ord, tilsvarande 175 romansider. Høyres freistande ut for min del, og eg har berre alt mogleg anna å gjere i november lell, så eg er med.

Bli med, du og!

http://www.nanowrimo.org/
Moiraine vet svært mye, sauegjeter.
Prix.
Sauegjeter
Sauegjeter
Posts: 20
Joined: Mon Oct 12, 2009 14:51
Location: Tromsø
Contact:

Post by Prix. »

Jeg skal være med. Blir på en måte skikkelig spennende.
~ - - ~
Anouar
Soldat
Soldat
Posts: 38
Joined: Fri Feb 27, 2009 16:22
Location: Elverum

Post by Anouar »

Jeg er med!

Har bare skole fra 9.00-14.30 og teater fra 15.00-20.00 hele de to første ukene, men det går bra. :wink:
"Mmm. Jeg liker melonpunsj."
- Min
Sauegjeteren
Sauegjeter
Sauegjeter
Posts: 2715
Joined: Wed Feb 15, 2006 19:59
Contact:

Post by Sauegjeteren »

Og der var me i gang. Eg ligg etter skjema, sjølvsagt, men det går bra.
Moiraine vet svært mye, sauegjeter.
Prix.
Sauegjeter
Sauegjeter
Posts: 20
Joined: Mon Oct 12, 2009 14:51
Location: Tromsø
Contact:

Post by Prix. »

Jeg ligger foran skjema. =D
Det er gøy.
~ - - ~
Terje
Den Gjenfødte Dragen
Den Gjenfødte Dragen
Posts: 4724
Joined: Tue May 03, 2005 0:22
Location: Trondheim/Eidsvåg
Contact:

Post by Terje »

Hvordan gikk dette, egentlig?
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
Sauegjeteren
Sauegjeter
Sauegjeter
Posts: 2715
Joined: Wed Feb 15, 2006 19:59
Contact:

Post by Sauegjeteren »

Eg ga meg på 20 000. Det er noko å arbeide vidare med om eg får anden, men kanskje ikkje i den forma det er no.
Moiraine vet svært mye, sauegjeter.
Terje
Den Gjenfødte Dragen
Den Gjenfødte Dragen
Posts: 4724
Joined: Tue May 03, 2005 0:22
Location: Trondheim/Eidsvåg
Contact:

Post by Terje »

20.000, det er ca 80 sider, eller hva? Er jo ikke verst på en liten måned.
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
Sauegjeteren
Sauegjeter
Sauegjeter
Posts: 2715
Joined: Wed Feb 15, 2006 19:59
Contact:

Post by Sauegjeteren »

Med skriftstorleik 12 og enkel lineavstand vart det 23 fulle sider, dog i A4. I bokformat blir det nok noko meir.

Og for all del, eg er nøgd med at eg fekk pressa meg sjølv til å skrive såpass, all den tid det er tålmod og uthaldenheit eg manglar for å bli ein god forfattar.
Moiraine vet svært mye, sauegjeter.
Lothar
Asha’man
Asha’man
Posts: 282
Joined: Sat Nov 12, 2005 18:24

Post by Lothar »

Kan jeg spørre hva du skrev om? :)
Sauegjeteren
Sauegjeter
Sauegjeter
Posts: 2715
Joined: Wed Feb 15, 2006 19:59
Contact:

Post by Sauegjeteren »

Vel... Eg er faktisk litt usikker sjølv. :P


Utgangspunktet mitt var alt som kan skje på ei tribune i løpet av ei natt. Dei tri hovudpersonane mine ville då vere to uteliggarar som bur på stadion og ein vaktmeistar/nattevakt. Så ville eg la desse dele livshistoriane sine og få det til å bli spanande utover kvelden, og ikkje minst la dei få besøk.

Eg ser no at det nok kan likne på "Vente på Godot" av Samuel Beckett, men eg trur det går fint. Eg har ei meir markert historie, og den andre forma eg snakka om eg ville skrive over i er teater. Grunna til at eg valde å skrive som roman er at eg ville utforske mediet, samt at det er lettare å skrive utfyllande på ein roman enn eit teatermanus.
Moiraine vet svært mye, sauegjeter.
Sauegjeteren
Sauegjeter
Sauegjeter
Posts: 2715
Joined: Wed Feb 15, 2006 19:59
Contact:

Post by Sauegjeteren »

Tjolahopp. Då er me i gang att. Tradisjonen tro startar eg i seinaste laget, så eg har gjett meg sjølv tri veker i staden for fire. Dei to fyrste dagane har eg greidd å skrive 4500 ord totalt, og eg har funne ut at eg må ha minst 2000 ord pr. dag, så så langt, så vel. Då gjenstår berre resten. Ønsk meg lukke til, folkens.
Moiraine vet svært mye, sauegjeter.
Shallis
Den Fortapte
Den Fortapte
Posts: 1316
Joined: Mon Mar 27, 2006 18:52
Location: Oslo

Post by Shallis »

Sauegjeteren wrote:Tjolahopp. Då er me i gang att. Tradisjonen tro startar eg i seinaste laget, så eg har gjett meg sjølv tri veker i staden for fire. Dei to fyrste dagane har eg greidd å skrive 4500 ord totalt, og eg har funne ut at eg må ha minst 2000 ord pr. dag, så så langt, så vel. Då gjenstår berre resten. Ønsk meg lukke til, folkens.
Lykke til :D
"Det er en usynlig homse på ryggen til Terje!"
Sauegjeteren
Sauegjeter
Sauegjeter
Posts: 2715
Joined: Wed Feb 15, 2006 19:59
Contact:

Post by Sauegjeteren »

Lita oppdatering folkens: November er over. Eg skulle potensielt ha skrive 50 000 ord, minst. Det har eg. I går skreiv eg ut 50 559 ord i to eksemplarar som eit fyrsteutkast. 65 sider. 58 tettskrive datasider, litt meir med kapittelskiller.

Historia er ferdig, no skal eg revidere heile historia, bygge ut og stryke ei god stund. Så kan eg kanskje sjå på språk, om eg nokon gong blir nøgd med historia. Så skal eg sende inn til forlag og gjere om så eg får originalproduktet mitt ein gong til. Og slik skal eg fortsette ei stund. Eg gjer beskjed om ho nokon gong kjem ut i butikkane, så ikkje mas så alt for mykje på forhandsbestilling endå. Det er tid til det endå.
Moiraine vet svært mye, sauegjeter.
Lily
Hengiven
Hengiven
Posts: 162
Joined: Mon Mar 08, 2010 12:49
Location: Molde / Trondheim

Post by Lily »

Godt jobba :D
Post Reply