Markering av forumets 5-års jubileum 28.april

Les de siste oppdateringene fra oss

Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren

Eivind
Ta’veren
Ta’veren
Posts: 1464
Joined: Thu Apr 28, 2005 18:18
Location: Oslo

Post by Eivind »

Sendte deg en mail Faile, men vet ikke om du fortsatt bruker semirhage@msn?
Faile
Krønikenes Bevarer
Krønikenes Bevarer
Posts: 2735
Joined: Thu Aug 25, 2005 20:21
Location: Trondheim

Post by Faile »

Gjør det veittu. Min herlige, slurvestava mailadresse fra 9.klasse. :)
Fikk mailen, takker og bukker.
Loke: Odin, kvifor blir eg alltid med-offer for din svinaktig dårleg karma?
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
Faile
Krønikenes Bevarer
Krønikenes Bevarer
Posts: 2735
Joined: Thu Aug 25, 2005 20:21
Location: Trondheim

Post by Faile »

Og dobbeltposter her nå for å gi beskjed om at hvis man brenner inne med noen nominasjoner, så bør de sendes med en gang til Terje, Lotta, Brækar eller meg. Fremdeles noen timer igjen til vi har buuuuursdag! :D

Spesielt vil vi gjerne vite hva som er deres favorittpost, og hvorfor. Kan godt være en ganske ny en for den saks skyld.
Loke: Odin, kvifor blir eg alltid med-offer for din svinaktig dårleg karma?
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
Shallis
Den Fortapte
Den Fortapte
Posts: 1316
Joined: Mon Mar 27, 2006 18:52
Location: Oslo

Post by Shallis »

Gratulerer med dagen Alle sammen :D

Vi er best ;)

Eller kanskje viktigst med takk til forumets fantastiske Skapere, selv om de er ytterst fraværende, og vi har lært å drive oss selv, med noen Ekstramoder til å sparke oss i rumpa.

Ihvertfall :D Takk
"Det er en usynlig homse på ryggen til Terje!"
Eivind
Ta’veren
Ta’veren
Posts: 1464
Joined: Thu Apr 28, 2005 18:18
Location: Oslo

Post by Eivind »

Hvis jeg ikke husker feil, så er det vel slik at skaperen kan være litt fraværende i Randland også?
Shallis
Den Fortapte
Den Fortapte
Posts: 1316
Joined: Mon Mar 27, 2006 18:52
Location: Oslo

Post by Shallis »

Eivind wrote:Hvis jeg ikke husker feil, så er det vel slik at skaperen kan være litt fraværende i Randland også?
Helt sant :P
"Det er en usynlig homse på ryggen til Terje!"
TamalThor
Asha’man
Asha’man
Posts: 252
Joined: Thu Sep 24, 2009 19:46

Post by TamalThor »

Gratulerer med dagen :)

Jeg har ikke nominert noen, mest av alt fordi jeg er så fersk at jeg ikke føler meg kvalifisert til å kunne sende inn noen relevante forslag.. :roll:
Men jeg håper at de beste innen hver kategori vinner! :D
"Nobody tells us how to be men. We just are."
Faile
Krønikenes Bevarer
Krønikenes Bevarer
Posts: 2735
Joined: Thu Aug 25, 2005 20:21
Location: Trondheim

Post by Faile »

Vel. Gratulerer til oss, og alt det der! ^^
Tok sin tid, men her er altså prisene for denne gang! (dere vil kanskje legge merke til at noen av prisene mangler. Dette fordi vi ikke kunne finne noen gode kandidater til dem.)

Mest kunnskapsrike medlem: Torbjørn
- Uten tvil, og vel fortjent den dag i dag, som dagene i går og forigårs.

Beste debattant(er): Terje og Loki
- Disse to er best når de finnes i tandem, og hvis de en sjelden gang skulle slumpe til å være enige om noe, så ville vi ha tenkt oss om både en og to ganger før man sa seg uenig.

Mest forbedra medlem: Ashaman
- Har gått fra å være adminsa sitt ”hatobjekt” til å bli en vettug bruker som har bidratt med mye.

Beste nykommer: Lily
- Hyggelig, saklig, kunnskapsrik og konstruktiv. Hva mer kan man ønske seg? Vel fortjent pris. Her har vi tatt en sjanse ved å gi prisen til en som har vært her svært kort tid, så ikke forlat oss, vær så snill

Morsomste tråd: "Kvinnelige problemer av ymse art nr. 1"
- Underholdte oss alle i såpass stor grad at vi måtte lage en oppfølger…

Beste øyeblikk i RPGforumet: et herlig øyeblikk fra WoTRobinson side 3:

Ceres: Så plutselig faller terje om på bakken og sparker og spriker i alle retninger. Ingen vet hva som skjer, men noe foregår åpenbart! Noe er riv ruskende galt!! I samme øyeblikk åpenbarer Falck neste oppgave: Den som klarer å finne ut hva som er galt med Terje vinner og får stemme ut en av de andre på øya. (Ikke egwene, da!)

Akira: De andre medlemmene bare står og måper over dette merkelig synet. Men Mat skjønner åpenbart at det er noe lugubert som foregår. Han ser nemlig at det er masse spor som beveger på seg i sanden rundt Terje, akkurat som om det var noen som går på den. Og Terjes liggestilling er noe suspekt. Skrikene er heller ikke helt normale. SÅ skjønner han det. Han roper ut: "Det er en usynlig homse på ryggen til Terje!" De andre blir lamslåtte og faller sammen i latter. Falck sier at dette er riktig, og med et opphører denne galskapen og denne usynlige homofile kommer til syne. Han var fordekt med en spesiell vev lagd av Moghedien. Så løper han bort i skogen og forsvinner. Tuon skriker ut: "The others!"


- Fordi den er herlig. Rett og slett. Selv om det ene jurymedlemmet kanskje stilte seg litt tvilende…


Det blir også delt ut diverse ærespriser med en gang laptopen til Lotta finner ut at den ikke bryr seg om en skvett vann, og at den skal begynne å fungere igjen. :)
Loke: Odin, kvifor blir eg alltid med-offer for din svinaktig dårleg karma?
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
Lothair Mantelar
Kaptein-General
Kaptein-General
Posts: 1530
Joined: Thu Mar 30, 2006 19:27
Location: Østenfor Nord og Vestenfor Sør, og om natten gjemmer jeg meg bak din dør.

Post by Lothair Mantelar »

Ærespriser
- Den flaue og smått incestuelle delen av prisutgivinga

Beste medlem gjennom tidene: Terje
- Han var først, han er størst, han er vår alles kjære Terje. Uten deg hadde nok ikke tidshjulet eksistert den dag i dag, og Eivind og co. hadde måttet opprette et Twillight-forum for å dekke hullet i deres liv.

Beste admin noensinne: Eivind
- Stefan lå og lurte som en dark horse, men Eivind trua oss alle med utestengelse om han ikke fikk prisen. All hail Eivind - hipp, hipp! Måtte hans grønne navn lyse himmelsk ned på oss til evig tid.

Mest elskverdige medlem: Kjetil
- Vi i juryen har bare gode ord å si om Kjetil, selv om han neppe hadde hatt noen gode ord om oss. Og det er derfor vi liker'n, og hans syrlige kommentarer savnes hver gang en nykommer må settes behørig på plass.

Beste nyhetsformidler om WoT-relaterte ting: Lothair "Lotta" Mantelar
- Det er ingen kunst å reprodusere andres nyheter, men noen må gjøre den skitne jobben. Uten Lotta hadde vi nok måttet ventet i flere timer før vi fant fram til nyhetene selv, og hvordan hadde vi kunnet leve med det?

Mest sosiale medlem: Faile
- Forumets madam har møtt mange av forumets mest aktive brukere og blitt gode venner med en del av dem også. Hun har forbarmet seg over nye brukere, og blitt harm på en del av dem også... men det er bare fordi ho bryr seg så fælt - og det er jo derfor vi liker henne så godt.

Mest folkelige medlem: Sauegjeteren
- Gutten er glad i høykultur, og har evnen til å svinge spanskrøret når forumet trenger en klaps på stumpen. Men heldigvis lar han Lotta få muligheten til å utføre de verste overgrepa mot ytringsfriheten. Hvorfor? Fordi han er en av dere. Han er Brækar. Han har en bred og flott aksent, og en rang passende hans sinnstilstand; det er ingen tvil om at Sauegjeteren er vår alles Ola Nordmann.

Den beste oversetteren svigermor kunne drømme om
: Morten
- Han poster ikke så mye lenger, men vi har observert at han lurer bak gardinen titt og ofte, selv om han ikke liker WoT-bøkene en gang(!). Det har vært utrolig stas for oss å ha ham her, og han har uten tvil vært en av forumets ressurspersonner. En vel fortjent pris på alle mulige måter, og vi håper han en gang får jobben med å oversette resten av WoT-bøkene - om enn bare fordi det hadde gitt oss en viss sadistisk tilfredstillelse.

Juryen takker for tiliten, og gjør alle de som ikke vant en pris oppmerksomme på at vi liker dere også. Helt sant! Men vi liker oss selv enda mer, så hvis du har lyst på en en litt klam ærespris ved neste korsvei, så gjelder det å opprette sin egen jury før Faile får ut fingeren ;)
But neither the conductress nor the passengers were amazed by the most important thing of all, namely, that a cat was not merely getting on a streetcar, which wasn't so bad, but that he intended to pay his fare! - Mikhail Bulgakov
Sauegjeteren
Sauegjeter
Sauegjeter
Posts: 2715
Joined: Wed Feb 15, 2006 19:59
Contact:

Post by Sauegjeteren »

Gratulerer til alle saman, både vinnere og medlemmar! Me kan berre forsikre om at juryen er særs stolte av forumet sitt, og at det no berre gjenstår resten av levetida før me er ferdige.

Hipp, hipp, hurra!
Moiraine vet svært mye, sauegjeter.
Morten
Oversetter
Oversetter
Posts: 402
Joined: Sat May 28, 2005 13:08
Contact:

Post by Morten »

Du verden, det var ikke verst. Takker og bukker så mye. ;-) Nei, det er ikke så mye jeg skriver her nå som det ikke blir noen flere Jordan-oversettelser, eller i hvert fall ikke med det første, tydeligvis, og det er vel litt begrenset hvor mange her som er interessert i de andre bøkene jeg oversetter. Men joda, det stemmer at jeg er innom og kikker iblant. :)
Lily
Hengiven
Hengiven
Posts: 162
Joined: Mon Mar 08, 2010 12:49
Location: Molde / Trondheim

Post by Lily »

Oi :D Det var mye hyggelig på en gang! Tror det tar litt tid før jeg kommer over den^^ Takk!
TamalThor
Asha’man
Asha’man
Posts: 252
Joined: Thu Sep 24, 2009 19:46

Post by TamalThor »

Gratulerer til vinnerne! :D Velfortjent og fair :)
"Nobody tells us how to be men. We just are."
Merrilin
Hengiven
Hengiven
Posts: 201
Joined: Tue Dec 09, 2008 18:07

Post by Merrilin »

Høh? Fikk ikke jeg noen pris?
Ceres
Amyrlin
Amyrlin
Posts: 2637
Joined: Sat May 28, 2005 13:19
Location: Oslo

Post by Ceres »

Jeg lurer meg frempå og ymter: Noen flere som lurer på om juryen var korrupt?




Gratulerer med dagens folkens! Fem år... Herregud...
Urban tilværelse
Post Reply