Nyheter om "A Memory of Light"
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
Nå er første kapittel lagt ut hos Tor: http://www.tor.com/stories/2012/09/a-me ... wind-blewq
-
- Den Fortapte
-
- Den Fortapte
Det står noen steder at det er utsolgt, men jeg fikk tak i fordet! Send en mail å hør De er veldig hyggelige
Jeg bestilte:
On the heigts, all path are paved with daggers.
Live and love, with no regret.
Haha, nå føltes det litt kleint, men det er jo for meg, ikke for noen andre.
Jeg bestilte:
On the heigts, all path are paved with daggers.
Live and love, with no regret.
Haha, nå føltes det litt kleint, men det er jo for meg, ikke for noen andre.
"Det er en usynlig homse på ryggen til Terje!"
-
- Den Fortapte
-
- Kaptein-General
- Location: Østenfor Nord og Vestenfor Sør, og om natten gjemmer jeg meg bak din dør.
Fikk en mail fra forumet med innkallelse, så dette er herved mitt svar på Hornet! Kommer sterkere tilbake når jeg får fatt i boka
But neither the conductress nor the passengers were amazed by the most important thing of all, namely, that a cat was not merely getting on a streetcar, which wasn't so bad, but that he intended to pay his fare! - Mikhail Bulgakov
Stor dag i går for alle WoT fans ja. Var innom Outland bare sånn for å ta boken litt i øyensyn, men venter litt med å kjøpe den siden jeg fremdeles kun er i bok nummer 6 (Lord of Chaos) i serien. Jeg har likevel bok 13 (Towers Of Midnight) stående i hylla. Den måtte jeg nesten kjøpe da Brandon Sanderson var innom Outland for å lese/signere.
Litt misunnelig på de som kan starte å lese A Memory of Light allerede nå, men på den annen side har jeg mye å se fram til.
Litt misunnelig på de som kan starte å lese A Memory of Light allerede nå, men på den annen side har jeg mye å se fram til.