Tidshjulet – Bra eller dårlig?

Diskuter nyheter, rykter og annet som er WoT relatert

Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren

Er Tidshjulet en god bokserie?

Huff og huff og huff
0
No votes
Tja... Har lest bedre
6
10%
Jeg kommer ikke til å lese den mer enn 1 gang!
3
5%
En av mine favorittserier!
39
67%
Dumt spørsmål: jeg leser ikke annet enn WoT!
10
17%
 
Total votes: 58

Loki
Nae’blis
Nae’blis
Posts: 3334
Joined: Sat May 28, 2005 17:07
Location: I'm ... from Earth
Contact:

Re: Tidshjulet – Bra eller dårlig?

Post by Loki »

Vel, eg var à jour etter "Crossroads of Twilight" kom ut, men var for opptatt med pensum i dagane då dei siste binda kom, så eg har aldri lese den ferdig. Så har ein liten ambisjon om å lese dei eg allereie har omatt ein gong i tida for å så endeleg få lese dei siste bøkene, men det var å finne den tida, då ...
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.

Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote: Mon Oct 23, 2023 18:00Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
WoTle
Soldat
Soldat
Posts: 55
Joined: Mon Dec 06, 2021 19:02
Location: Bergen
Contact:

Re: Tidshjulet – Bra eller dårlig?

Post by WoTle »

Eg datt av rundt bok 11. Trur eg gjekk i 7. eller 8. Det siste året har eg lese heile serien om att på engelsk, og eg må seia at den held seg godt! Det går litt treigt nokre gongar i bok 8-10, men det er òg kjekt å få tilbringa meir tid i Vestlanda til Robert Jordan.

Sanderson tar òg godt opp tråden etter Jordan. Eg er snart ferdig med A Memory of Light. Eg kjem sikkert med litt meir utdjupande tankar når eg har fullført serien, men enn så lenge kan eg konstatera at serien, trass sine manglar, er eit solid stykke litteratur, som eg kjem til å lesa om att og om att i løpet av livet.
Sjekk gjerne ut podkasten Hjulpreik: ein norsk podkast om Tidshjulet, både bøkene og TV-serien, med vertane Vetle, Sigrid og Vetle. Nye episodar (nesten) kvar veke.
Post Reply