Filmpolitiet: The Wheel of Time-podcasten

Diskuter TV-serien her

Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren

Post Reply
Ashaman
M’hael
M’hael
Posts: 1746
Joined: Sun Jul 17, 2005 15:55
Location: Fal Dara

Filmpolitiet: The Wheel of Time-podcasten

Post by Ashaman »

Superfan Marte og normalfan (?) Sigurd, i Filmpolitiet, køyrer podcast om WoT TV-serien, ein episode for kvar veke! :D

https://radio.nrk.no/podkast/filmpoliti ... c1dfafbaf7

Har høyrd fyrste episode, og dette har eg trua på! :)

Kva tenkjer dykk om at dei set opp serien for at Den Gjenfødte Draken kan vera både kvinne eller mann? Er det kun for å skape spenning, eller kan dei ha snudd ting på hovudet?

Eg bøyra å tenke om det finnest ein moglegheit for at dei kan ha drege Belthamel/Aran'gar konseptet lengre? At dersom Draken er gjenfødt som kvinne, så vil hen bruke den mannlege delen av Krafta? :shock:
"There's always another battle. I suppose that will be the case until the whole world turns Tinkers"
- Davram Bashere
Loki
Nae’blis
Nae’blis
Posts: 3334
Joined: Sat May 28, 2005 17:07
Location: I'm ... from Earth
Contact:

Re: Filmpolitiet: The Wheel of Time-podcasten

Post by Loki »

Du verda, ein eigen poddkast? Kan verke som om det er mykje forventningar rundt om kring, samanlikna med kva eg kanskje ville venta meg. :o

Når det gjeld det med kjønna: Det er vel ikkje heilt umogeleg, men eg tvilar sterkt. I så fall vil dei jo måtte planleggje å endre retninga på serien ganske ekstremt utover i dei seinare bøkene. Eg trur det berre er for å skape meir interesse i alle karakterane no i byrjinga, og som du seier spenning. Det sagt så opnar det jo ein del sjansar for dei seinare som dei ikkje ville hatt utan denne endringa, sjølv om dei ikkje skulle endre på kven som faktisk er Draken og historieprogresjonen frå bøkene i grove trekt. Til dømes kan det jo på sikt tenkjast at dei no er meint introdusere eit biplott der den raude Ajah vil blånekte (heh) for at det er ein mann og fremje ein eller annan kvinneleg kandidat som dei meiner er den 'eigentlege'.

Eg er i alle fall for det, førebels. Alle justeringar som legg til spenning og komplikasjon utan å fjerne eller svekke noko som allereie er der går heilt greitt for meg, og på papiret verkar dette som ein god ting. :)
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.

Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote: Mon Oct 23, 2023 18:00Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Asphyxiate
Den Fortapte
Den Fortapte
Posts: 1023
Joined: Wed Apr 11, 2007 19:59
Location: Rett ved Akerselva

Re: Filmpolitiet: The Wheel of Time-podcasten

Post by Asphyxiate »

Ikke rart at Filmpolitiet lager en egen podcast. Marte Hedenstad har vel "Dovie'andi se tovya sagain" tatovert på armen eller et annet sted på kroppen. Hun fikk jo plassert serien på nr. 1 over serier de gledet seg til i høst, og det tror jeg ikke de hadde gjort uten henne som superfan

At det både kan være mann og kvinne som faktisk er Den Gjenfødte Dragen, og at de dermed går så langt bort fra bokserien, tror jeg kanskje kan få en backlash fra mange fans. Eller? Har sett denne teorien flere steder på nettet etter trailerne. Jeg kan forstå at de i teaserne, trailerne og i begynnelsen av serien ikke er åpenbare som i bøkene om hvem som er den Gjenfødte Dragen, det skaper jo mer spenning og et større mysteriet folk kan diskutere. I hvert fall hvis man ikke har lest bøkene. Så kan man som med GoT sitte og godte seg med alt man veit. Og kanskje bli overrasket når serieskaperne faktisk har endra noe.

De må jo gjøre en del endringer fra bøkene, serien er for lang og det er for mange karakterer og subplots til at de skal kunne klare det, men spørsmålet er jo hvor store endringer osv. de vil gjøre.
Manbearpig
Ashaman
M’hael
M’hael
Posts: 1746
Joined: Sun Jul 17, 2005 15:55
Location: Fal Dara

Re: Filmpolitiet: The Wheel of Time-podcasten

Post by Ashaman »

Det er jau knallbra at Filmpolitiet startar opp alt nå med eigen podcast! Så får me håpe TV-serien fylger opp med kvalitet som gjev dei nok bra materiale å snakke om!

Marte er medlem på forumet nå, så håpar dykk alle kjem med masse innspel og forslag til vekas Fletterykk og Cuendillar!

Her er mine forslag til vekas Fletterykk og Cuendillar:

Det var fleire frustrerande snarvegar i plottet til tider, men er kanskje mest oppgjett over kor lite tid dei brukte på å gje oss innblikk i kven dei fem frå Tvillingelevene eigentleg er. Spesielt Perrin, at han er gift med Layla og at det verkar som dei ikkje har det helt enkelt saman, men ingen forklaring på kvifor. Det kan virke som ho er sjalu på Egwene, men eg forstår ikkje kvifor... Det er så dårleg framstilt at eg ser det er store teoriar om at Layla var ein Mørkefrende. (Det einaste positive med dette er easteregget med navnet hennar, for Laila Lewin/Dearn i bøkene var jau forelska i Perrin, slik sett kan det tenkast på som at TV-serien er ein anna versjon av rundane på Tidsjulet, der Laila og Perrin ender med meir einn å danse.)

Det beste må vera Trollokane og Myrdraalane! Trollokane ser og opplevast akkurat så samanblanda og groteske som eg har sett dei for meg, både i utsjånad og veremåte. Og Myrdraalane synest eg også er heilt perfekte, til og med endringa med munnen
og tennene synes eg er perfekt!
"There's always another battle. I suppose that will be the case until the whole world turns Tinkers"
- Davram Bashere
Asphyxiate
Den Fortapte
Den Fortapte
Posts: 1023
Joined: Wed Apr 11, 2007 19:59
Location: Rett ved Akerselva

Re: Filmpolitiet: The Wheel of Time-podcasten

Post by Asphyxiate »

Jeg forstår at episode 2 skal dekke de tre første episodene, men med over 3 timers spilletid, rekker man knapt å høre gjennom hele episoden før neste episode!


Edit: Jeg rakk det faktisk. Ganske kaotisk episode, men håper formen tar seg opp med 1 tv-episode pr. podcast-episode. Gøy å høre Marte snakke om forumet. Gleder meg til fortsettelsen - her var det ting jeg ikke hadde tenkt over når jeg så episode 1-3.
Manbearpig
Marte Sedai
Sauegjeter
Sauegjeter
Posts: 2
Joined: Thu Nov 18, 2021 10:07
Location: Trondheim
Contact:

Re: Filmpolitiet: The Wheel of Time-podcasten

Post by Marte Sedai »

Ja, den første episoden ble litt vel kaotisk. :lol: Vi hadde en del podkasttekniske greier før innspilling den dagen som gjorde at vi ikke hadde rukket å planlegge noe særlig, hehe. Blir forhåpentligvis bedre til uka! :) Kan dog ikke love noe som helst på lengde, hehe.

Tipper det er flere her som skal se fjerde episode i kveld eller i løpet av helgen. Gjerne send oss hva du synes om episoden, fletterykk/cuendillar osv. Og hvis det er noen spørsmål eller om du har noen tanker/teorier om seriens vei videre, når du oss på Filmpolitiet@nrk.no, ellers skal jeg huske på å titte innom her på mandag, før innspilling også. :)
Let the Dragon ride again on the Winds of Time.
Eerath
Hengiven
Hengiven
Posts: 171
Joined: Fri Nov 06, 2009 20:41
Location: Vennesla

Re: Filmpolitiet: The Wheel of Time-podcasten

Post by Eerath »

Marte Sedai wrote: Fri Nov 26, 2021 11:59 Ja, den første episoden ble litt vel kaotisk. :lol: Vi hadde en del podkasttekniske greier før innspilling den dagen som gjorde at vi ikke hadde rukket å planlegge noe særlig, hehe. Blir forhåpentligvis bedre til uka! :) Kan dog ikke love noe som helst på lengde, hehe.
Synes det er litt sjarmerende med kaotiske podcaster der praten lever sitt eget liv. Er blodfan av podden "Berrum og Beyer snakker om greier", så da skal det noe til for å vippe meg av pinnen :lol: Keep up the good work!
"Why do we fall, sir?"

"So that we might better learn to pick ourselves up."
Post Reply