Første tanker?

Diskuter TV-serien her

Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren

Post Reply
Ceres
Amyrlin
Amyrlin
Posts: 2637
Joined: Sat May 28, 2005 13:19
Location: Oslo

Første tanker?

Post by Ceres »

Jeg har ikke postet på dette forumet på sikkert 12 år eller noe, men nå har jeg sett de første tre episodene av TV-serien, og jeg liker det! :)

Mange friheter er tatt, men jeg synes de har gjort det bra så langt. Kanskje litt langdryg historiefortelling noen steder, men alt i alt godt. Jeg synes skuespillerprestasjonene er noe variable, men Moiraine, Nynaeve og Thom var kjempeode. Rand og Egwene og Perrin ganske bra. Lan var ikke helt maskulin nok, syntes jeg, men greit kanskje, vi får se hvordan de gjør det. Han er en av mine yndlingskarakterer fra bøkene. Mat var godt skrevet, men virket litt for gammel og nesten litt neddopet. Ikke helt den karakteren jeg så for meg. Siste scene med Logain lover godt!

Og musikken var god! :)

Hva er deres inntrykk?
Urban tilværelse
Ashaman
M’hael
M’hael
Posts: 1746
Joined: Sun Jul 17, 2005 15:55
Location: Fal Dara

Re: Første tanker?

Post by Ashaman »

God å sjå deg Ceres! :)

Eg var så positiv etter alle trailerane og det som kom ut før episodane blei sluppe i går.

Etter fyrste episode var eg dels i sjokk, eg var rett og slett kjempeskuffa... :shock:

Dei hentar det litt inn i dei to neste episodane, men eg er ikkje heilt overbevist endå. Eg ser potensialet, og eg trur dette kan bli bedre og bedre utover i sesongen. Får dei fortsette utover desse to sesongane, så trur eg au dette berre kan bli bedre framover. Potensialet er der, om dei maktar å utnytte det.

Skulle gjerne visst om alle frihetane er styrt av "kjerne teamet" rundt Judkins, eller om det er resultat av press frå lenger opp i systemet. Det er fleire ting som er veldig skuffande, og som eg ikkje ser heilt kor dei skal med (noko som eigentleg bør vera positivt, for ein "identisk" kopi av bøkane gjev jau ikkje noko spenning og undring for oss som har lese bøkane).

Det blir betrakteleg bedre av å sjå på TV-serien som ein anna runde av Tidshjulet enn bøkane beskriv. At ulikheitane og endringane på TV er ein versjon av dei uendelege variantane som har vore. Alle endringane blir som to vevde tepper, dei er ikkje like, men hovudmønsteret er gjenkjennbart. Nokre trådar manglar, nokre kjem inn i veven på eit anna punkt, men totalen er der.

Trollokane, Myrdraalane og Shadar Logoth er eg kjempefornøg med! Heilt utruleg bra gjenskapt!
Whitecloaks synes eg og i store trekk er veldig passande, sjølvgode køddar som trur alt dei gjer er rett, og som brukar meir tid på eige utsjånad enn på andre medmenneske.

Eg ser serien samman med kona, som ikkje har noko som helst forhold til WoT frå tidlegare. Ho synes serien så langt er midt på treet, men har fleire gonger uttrykt høglytt frustrasjon over både ting ho ikkje forstår (men som eg forstår pga. bøkane) og til tider dårleg skodespelarteknikk (ho er utdanna musikalartist).
Litt ut i andre episode gjekk det opp for meg at det ikkje er noko poeng å prøve å forklare ho ting, for det som skjer på TV-skjermen er på fleire område så langt unna bøkane at eg berre kjem til å forvirre ho meir. :lol:

Spent på episodane viare!
"There's always another battle. I suppose that will be the case until the whole world turns Tinkers"
- Davram Bashere
Yawron
Hengiven
Hengiven
Posts: 171
Joined: Thu Sep 07, 2006 14:31
Location: Oslo

Re: Første tanker?

Post by Yawron »

Første inntrykket er at jeg må legge bøkene bak meg, for det var flere endringer enn jeg så for meg i noe av det grunnleggende.
Bok og TV-serie er helt forskjellige medium så det er ikke et problem at det skal forandres, men det var et par ting jeg syns var litt rart, men jeg er klar til å bli overbevist.
Det ene er Kraften. Er den blitt kjønnsnøytral? Menn er vist å bli gale i TV-serien allerede, så hvordan fungerer det?

Og forsåvidt relatert, Dragen kan være både mann og kvinne i TV-serien. Noe av det som brukes mye i bøkene er Dragens dualitet, han skal redde verden men er også dømt til å bli gal ved å ødelegge den. Litt synd at dette mistes som et bakteppe til hvorfor folk frykter gjenfødelsen. Nå blir det mer: "oi, uflaks av Dragen ble gjenfødt som mann".

Ellers syns jeg de har gjort en god jobb i å oppdatere kvinnene til et moderne publikum.

Jeg er stort sett veldig fornøyd med skuespillerne så langt, og det føler jeg er det viktigste i starten.
"Once more the drama begins"

- Paul Muad'dib
Siri Sedai
Den Eldste
Den Eldste
Posts: 509
Joined: Sat May 27, 2006 15:08
Location: Vennesla

Re: Første tanker?

Post by Siri Sedai »

Stort sett fornøyd. Var forberedt på at noe kunne bli kræsj, sammenliknet med bøkene. En ser jo for seg karakterene i eget hode når en leser, så blir de noe helt annet i filmatisering. Det kunne vært verre. Perrin er vel den som treffer minst. Husker med skrekk og gru førte delene av både Harry Potter og Game of Thrones (Daenerys). Begge disse film/seriene tok seg opp, så håper det samme nå. Ellers er jeg redd vi ikke får alle 14 (?) sesongene.

Handlingen...Ja de tar snarveier. Det er de vel nødt til, men er alt like lett å forstå for dem som ikke har lest bøkene. Nå har ikke jeg fått rota meg til å lese 1'eren på nytt, så glemt mye, men ser ikke helt for meg at nye seere får med seg alt.
Reagerte spesielt på
Spoiler
Matt og dolken. Fikk noen med seg at han endra karakter etter å ha funnet den, og ble plutselig skikkelig drittsekk?
Loki
Nae’blis
Nae’blis
Posts: 3334
Joined: Sat May 28, 2005 17:07
Location: I'm ... from Earth
Contact:

Re: Første tanker?

Post by Loki »

Eg tykte det du har i spoileren der var ganske tydeleg, ja -- stort meir tydeleg og dei ville ikkje ha kunne
Spoiler
spekulert i at han kan bruke Krafta slik dei har gjort i etterkant, sidan alle sjåarane ville knytt problema hans for sikkert til dolken i staden
.

Heilt einig i at dei må kutte ein del, men er redd det vil bli langt meir kutting utover -- nekter å tru at det blir ein sesong per bok. Reknar med dei tek sikte på åtte til ti som eit absolutt maks. Så trur at det me må rekne med er at jo tjukkare bøkene blir, jo meir vil bli kutta, og jo fleire bøker vil bli trykt inn per sesong. Men vil elske det om eg tek feil, altså. Det berre verkar noko usannsynleg.
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.

Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote: Mon Oct 23, 2023 18:00Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Asphyxiate
Den Fortapte
Den Fortapte
Posts: 1023
Joined: Wed Apr 11, 2007 19:59
Location: Rett ved Akerselva

Re: Første tanker?

Post by Asphyxiate »

I følge serieskaperen Rafe Judkins har de planlagt/skrevet for 8 sesonger, så helt klart ting blir kutta
Manbearpig
Loki
Nae’blis
Nae’blis
Posts: 3334
Joined: Sat May 28, 2005 17:07
Location: I'm ... from Earth
Contact:

Re: Første tanker?

Post by Loki »

Ooff, åtte var litt worst case scenario i hovudet mitt (utom kansellering), så om det er det dei tek sikte på blir nok dette ein serie eg trass i alle håp kjem til å instinktivt mislike meir og meir etter kvar som den fjernar seg meir og meir frå bøkene kvar sesong. :/ (Eg har ingen problem med at dei kuttar og endrar i teorien, men då legg dei seg under eit onus om å gjere det betre eller i alle fall omtrentleg like godt som originalversjonen, og det verkar det svært usannsynleg at dei klarer kvar gong dei endrar ting.)
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.

Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote: Mon Oct 23, 2023 18:00Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Asphyxiate
Den Fortapte
Den Fortapte
Posts: 1023
Joined: Wed Apr 11, 2007 19:59
Location: Rett ved Akerselva

Re: Første tanker?

Post by Asphyxiate »

Vel, mtp e6, viser de at de kan klare å effektivisere den overordna historien ganske greit - så hvis de er like, eller enda bedre: bedre!, til å gjøre det framover, kan det jo holde med 8 sesonger. Er det gjennomtenkt kan de fint kutte mye
Manbearpig
Loki
Nae’blis
Nae’blis
Posts: 3334
Joined: Sat May 28, 2005 17:07
Location: I'm ... from Earth
Contact:

Re: Første tanker?

Post by Loki »

Jau, det er ikkje umogeleg, det berre slår meg som usannsynleg. To bøker (som er tjukkare enn den fyrste) per framtidig sesong (for ikkje å snakke om at me allereie går ut ifrå at det er ting frå bok 1 dei har som etterslep og må få plass til i tillegg, som introdkusjonen av Caemlyn-gjengen) når mange her allereie har uttrykt at dei føler serien går for fort fram i svingane ... Men kryssar fingrane!
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.

Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote: Mon Oct 23, 2023 18:00Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Post Reply