TV-serier, sesong II

For deg som har noe annet på hjertet

Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren

Loki
Nae’blis
Nae’blis
Posts: 3338
Joined: Sat May 28, 2005 17:07
Location: I'm ... from Earth
Contact:

Re: TV-serier, sesong II

Post by Loki »

Då er eg endeleg i gong med omattsjåinga av Peaky Blinders før sistesesongen (som går i desse dagar), ein av mine absolutte favorittseriar i seinare år, og nesten garantert plass på topp 10-lista mi totalt sett med tid og stunder. Og fyrste to episodane har i alle fall halde seg bra!
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.

Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote: Mon Oct 23, 2023 18:00Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Asphyxiate
Den Fortapte
Den Fortapte
Posts: 1027
Joined: Wed Apr 11, 2007 19:59
Location: Rett ved Akerselva

Re: TV-serier, sesong II

Post by Asphyxiate »

Har sett både Cobra Kai s4 og Arcane i det siste. Cobra Kai tok seg opp etter en noe seig sesong 3, men det forblir litt for mye tenåringsdrama. Den biten er også tonet ned fra forrige sesong, men kanskje ikke nok - kanskje jeg må innse at dette egentlig er en tenåringsserie.

Arcane var veldig moro!

Nå står jo påskekrimmene for tur. Synes Nattdjevelen virker spennende, Shetland fungerer fint, Vera er Vera, mens verken Showtrial eller Siste kapittel pirrer så mye. Harry Palmer virker også interessant, men er ikke fremmet som en påskekrim av NRK selv, men har premiere på fredag den og.
Manbearpig
Loki
Nae’blis
Nae’blis
Posts: 3338
Joined: Sat May 28, 2005 17:07
Location: I'm ... from Earth
Contact:

Re: TV-serier, sesong II

Post by Loki »

Ikkje høyrt om nokon av dei krimseriane! Sei gjerne ifrå om kva for nokre av dei som framleis skil seg positivt ut når dei alle er over.

Og glad du likte Arcane! Sidan verken kona eller eg har spelt League of Legends var me svært positivt overraska over kor god me tykte den var.
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.

Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote: Mon Oct 23, 2023 18:00Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Asphyxiate
Den Fortapte
Den Fortapte
Posts: 1027
Joined: Wed Apr 11, 2007 19:59
Location: Rett ved Akerselva

Re: TV-serier, sesong II

Post by Asphyxiate »

Loki wrote: Wed Apr 06, 2022 8:58 Ikkje høyrt om nokon av dei krimseriane! Sei gjerne ifrå om kva for nokre av dei som framleis skil seg positivt ut når dei alle er over.

Og glad du likte Arcane! Sidan verken kona eller eg har spelt League of Legends var me svært positivt overraska over kor god me tykte den var.
Jeg har heller ikke noe forhold til League of Legends, men forstod på forhånd at det stort sett ikke har vært noe problem, nesten mer en fordel. Ikke at jeg fikk så lyst til å spille spillene (er ingen gamer på noe som helst nivå..), men universet var helt klart spennende.

Og skal gi lyd om påskekrimmene (det er hva som står på sidene til NRK)
Manbearpig
Loki
Nae’blis
Nae’blis
Posts: 3338
Joined: Sat May 28, 2005 17:07
Location: I'm ... from Earth
Contact:

Re: TV-serier, sesong II

Post by Loki »

Nei, eg er absolutt ingen gamer, heller. Spelte Nintendo- og dataspel i barndomen, men interessa var aldri noko utover tidtrøyte, kanskje med unntak av Heroes of Might and Magic. No til dags er det nærmaste eg kjem gaming litt Hearthstone på PC-en (for å dølje Magic: The Gathering-abstinensen etter no ikkje å ha spelt Magic på femten år eller så) og å spele nokre rundar Disney Emoji Blitz på telefonen til kona før sengetid når dei har ei eller anna tidsavgrensa utfordring som ho er ivrig etter å komme i mål med, men er drit lei å spele sjølv. :lol:

Men som du seier så trur eg kanskje det var ein fordel på Arcane å ikkje ha nokon fordommar på korleis somme karakterar skulle vere, kven som kom til å klare seg, kven som kom til å endre seg vesentleg, etc., sidan eg har inntrykk av at serien er sett før spelet. Eg digga dessutan kombinasjonen digitalanimasjon med små strøk av handanimasjon (som røykeffektane), det vart eit nydeleg resultat.
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.

Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote: Mon Oct 23, 2023 18:00Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Asphyxiate
Den Fortapte
Den Fortapte
Posts: 1027
Joined: Wed Apr 11, 2007 19:59
Location: Rett ved Akerselva

Re: TV-serier, sesong II

Post by Asphyxiate »

Ja, det er vel en prequel!

Og animasjonen er utsøkt!
Manbearpig
Loki
Nae’blis
Nae’blis
Posts: 3338
Joined: Sat May 28, 2005 17:07
Location: I'm ... from Earth
Contact:

Re: TV-serier, sesong II

Post by Loki »

Såg ferdig sesong 3 av Snowpiercer denne veka. Ikkje heilt på nivå med sesong 2 (eller kinofilmen som inspirerte serien, for den saks skuld), men framleis langt betre enn slik eg hugsar sesong 1, og framleis ein slags lettversjon av Battlestar Galactica for dei av oss som saknar den. Mange gode skodespelarar og interessante og velskrevne karakterar, samt relativt spennande utforskning av moralske gråsoner slik berre science fiction kan klare det, sjølv om kvaliteten på plottet kanskje kan vere litt ymse til tider. Og Sean Beans sosiopat/geni/erkemilliardær er framleis ein av dei beste fjernsynsskurkane på lenge i mine augo.
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.

Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote: Mon Oct 23, 2023 18:00Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Asphyxiate
Den Fortapte
Den Fortapte
Posts: 1027
Joined: Wed Apr 11, 2007 19:59
Location: Rett ved Akerselva

Re: TV-serier, sesong II

Post by Asphyxiate »

Første påskekrim er unnagjort. Siste kapittel (på NRK https://tv.nrk.no/serie/siste-kapittel) anbefales for en koseligere krim der selve krimgåten ikke er den viktigste, og som heller ikke akkurat er så psykologisk eller mørk som mye annet, men der historien, setting, skuespill og greia med "historie inne i en historie" fungerer veldig. Koselig britisk krim!
Manbearpig
Loki
Nae’blis
Nae’blis
Posts: 3338
Joined: Sat May 28, 2005 17:07
Location: I'm ... from Earth
Contact:

Re: TV-serier, sesong II

Post by Loki »

Takk for rapport! Ser fram til neste! I mellomtida har eg sett ferdig sesong 1 av Severance, og du verda for ein finale. Serien har vore sterk frå pilotepisoden av, men i finalen vart det skikkeleg intenst. Solid science fiction av nærframtids-dystopi-varianten. (Det er forresten skøy kor mange Apple-seriar som er grunnleggjande kritiske til konsept som megamonolittfirma, uhemma kapitalisme, overvakingsteknologi og det meste anna ein skulle tru folk knyter nettopp Apple til.)
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.

Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote: Mon Oct 23, 2023 18:00Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Asphyxiate
Den Fortapte
Den Fortapte
Posts: 1027
Joined: Wed Apr 11, 2007 19:59
Location: Rett ved Akerselva

Re: TV-serier, sesong II

Post by Asphyxiate »

Lenge siden jeg har postet noe nå, så en liten oppdatering er kanskje på sin plass?

Endelig ferdig med Star Wars: Rebels. Avsluttet på en meget god måte og endte opp med å være en veldig god, selv om den ikke når opp til The Clone Wars, Spennende avslutning, og gøy nå å lese at flere av karakterene skal være med i den kommende Ashoka-serien og at de skal fortsette litt der Rebels avslutta. Selv om det blir mest live action-serier og neste animasjonsserie også blir en antalogi-serie slik som Visions, håper jeg på at de lager flere animerte serier. Animerte serier har muligheten til en del live action tross alt ikke har og jeg liker hva de har gjort her. Spørs dog om Disney ønsker å bruke pengene der.

Når det er snakk om Star Wars og live action-serier, så synes jeg de to første episodene av Obi Wan Kenobi var ganske ålreite. Selv om barne-Leia ble spilt ok, er jeg ikke så fan av den rappkjefta, selvgode barne-tropen (selv om det kanskje passer med karakteren Leia..). Håper det ikke blir for mye Leia her. Den scena hvor hun blir jaga og så fanga var ganske dårlig. Ellers fungerte dette bra. Ewan McGregor er fortsatt utrolig god som Obi Wan. Jeg likte the inquisitors - og ikke like misfornøyd som mange andre med Reva.

Barry er og blir kanskje den beste serien der ute for tiden. Fy pokker. At en slik serie leverer en slik action-scene som i nyeste episode er jo egentlig litt sjukt.

Hacks sesong 2 er ålreit. Liker fortsatt historien og karakterene. En fin komiserie!

Better Call Saul hadde en nydelig første del av siste sesong som avslutta med en så stor cliffhanger at jeg ble litt sint nesten. Fortsatt en av de beste dramaseriene der ute og sykt å tenke på at vi snart er ferdige!

We Own This City var et solid stykke David Simon, der han returnerer til Baltimore og korrupt politi, men denne gangen basert på en ekte historie. Og dæven for en ekte historie. Godt håndverk som vanlig. Solid serie. Anbefales. 8,5/10!

The Underground Railroad. Magisk, merkelig, mørk, jævlig, fascinerende. En god serie, men kanskje litt langdryg? Kunne kuttet noe. Ikke helt 10/10, men nikker på 9/10.

Tror det var det meste av det jeg har sett i det siste. Har kanskje glemt noe. Så blir det å se Stranger Things framover... Og The Boys!
Manbearpig
Loki
Nae’blis
Nae’blis
Posts: 3338
Joined: Sat May 28, 2005 17:07
Location: I'm ... from Earth
Contact:

Re: TV-serier, sesong II

Post by Loki »

Må fyrst berre får syte litt om at HBO Max nettopp kansellerte Raised By Wolves. Serien hadde absolutt sine manglar, men stort sett var den kjempebra, og ambisiøs episk science fiction av denne typen er det omtrent ingenting av på fjernsyn! Eg var skikkeleg investert i å sjå kva som skjedde vidare. :(
Asphyxiate wrote: Wed Jun 01, 2022 8:42 Endelig ferdig med Star Wars: Rebels. Avsluttet på en meget god måte og endte opp med å være en veldig god, selv om den ikke når opp til The Clone Wars, Spennende avslutning, og gøy nå å lese at flere av karakterene skal være med i den kommende Ashoka-serien og at de skal fortsette litt der Rebels avslutta.
Det er to av inkvisitorane har dukkar opp i Obi-Wan-serien allereie tyder jo på at dei er meint å bruke Rebels-kontinuiteten ganske heftig sjølv utanfor seriar Filloni sjølv står bak.
Asphyxiate wrote: Wed Jun 01, 2022 8:42Når det er snakk om Star Wars og live action-serier, så synes jeg de to første episodene av Obi Wan Kenobi var ganske ålreite. Selv om barne-Leia ble spilt ok, er jeg ikke så fan av den rappkjefta, selvgode barne-tropen (selv om det kanskje passer med karakteren Leia..). Håper det ikke blir for mye Leia her. Den scena hvor hun blir jaga og så fanga var ganske dårlig. Ellers fungerte dette bra. Ewan McGregor er fortsatt utrolig god som Obi Wan. Jeg likte the inquisitors - og ikke like misfornøyd som mange andre med Reva.
Har sett dei tre som er ute så langt, og eg er nok stikk motsett deg på Leia. Absolutt høgdepunktet for meg i serien (McGregor er kjempeflink, men sidan Obi-Wan hittil er (forståeleg nok) litt mutt og over-the-hill så er det ikkje der serien briljerer for meg). Rappkjefta barn kan vere utruleg irriterande eller svært gøy, og eg tykkjer dei har treft sistnemnte. Skodespelaren er uvanleg flink for alderen, og på manussida er det perfekt Leia Organa slik eg føler ho burde vere. Inkvisitoren har dei ikkle klart like bra, føler verken manus eller skodespelar verkeleg leverer der, og ho er litt flat og personlegheitslaus førebels (det gjeld forresten sjefsinkvisitoren like mykje som det gjeld Reva, han var hundre gonger betre i Rebels) -- men på papiret er ho interessant nok, og skodespelaren var flink nok i Queen's Gambit, så håpar ting går seg til og ho vil få sjansen til å bli meir minneverdig utover andre halvpart av serien.
Asphyxiate wrote: Wed Jun 01, 2022 8:42Barry er og blir kanskje den beste serien der ute for tiden. Fy pokker. At en slik serie leverer en slik action-scene som i nyeste episode er jo egentlig litt sjukt.
Eg ligg ein episode bak, så usikker på om du her snakkar om den siste eg har sett eller den etterpå (sikkert den etterpå, for den siste eg har sett hadde ikkje så mykje action), men at Barry er ein av dei aller beste seriane for tida -- vel å merke utanom Better Call Saul -- er eg 100 % einig i uansett. Nydeleg karakterdrama, nydeleg komedie, nydeleg actionthriller, og på eit eller anna uforklarleg vis underminerer aldri den eine tingen ein av dei andre to.
REDIGERT: Såg den i går kveld, kjempebra som vanleg! Reknar med du sikta til motorsykkeljakta, som absolutt var mellom dei mest imponerande actionbitane dei (eller nokon serie) har hatt. Kjem til å bli lenge å vente på sesong 4.
Asphyxiate wrote: Wed Jun 01, 2022 8:42Hacks sesong 2 er ålreit. Liker fortsatt historien og karakterene. En fin komiserie!
Har den på vent til eg er oppdatert på Barry og får sett sesong 2 av Undone, men eg var veldig nøgd med sesong 1, så bra at den ikkje skuffar. :)
Asphyxiate wrote: Wed Jun 01, 2022 8:42Better Call Saul hadde en nydelig første del av siste sesong som avslutta med en så stor cliffhanger at jeg ble litt sint nesten. Fortsatt en av de beste dramaseriene der ute og sykt å tenke på at vi snart er ferdige!
Det kjem litt an på om dei klarer ei like god avslutning som dei har hatt alt anna, men eg trur min santen at Saul er i ferd med å gå forbi Breaking Bad på favorittlista mi over dramaseriar nokon gong. Den er sublim frå ende til annan. I dramasjangen trur eg det berre er Deadwood eg har vore meir konsekvent imponert av i mitt liv.
Asphyxiate wrote: Wed Jun 01, 2022 8:42We Own This City var et solid stykke David Simon, der han returnerer til Baltimore og korrupt politi, men denne gangen basert på en ekte historie. Og dæven for en ekte historie. Godt håndverk som vanlig. Solid serie. Anbefales. 8,5/10!
Har utsett den litt fordi eg mistenkjer det ikkje heilt er i konas gate, så for augneblinken er den på vent, men er meint å finne tid til den relativt snart. Har prioritert ein del andre ting medan denne låg på vent: pilotane til Ten Percent og Night Sky, som begge var OK, men me fann ut at me hadde betre ting å sjå), miniserien Why Didn't They Ask Evans (svært sjarmerande, men litt slapp avslutning) og fyrstesesongane av Tokyo Vice (solid krimserie), Halo (bra pilot, middelmådig sesong, tok seg opp att litt mot slutten -- merk at eg har null forhold til videospelserien), The Afterparty (komidramakrim, byrja bra, tapte seg litt mot slutten, men tilfredsstillande -- om enn føreseieleg -- slutt), Slow Horses (ganske god spionthriller med overraskande mykje humor), det som er kome så langt av Time Traveler's Wife (som openbart er HBO sitt svar på bodice-ripper-romantisk periodedrama med tidsreisetwist-suksessen Outlander, men så langt -- litt som Outlander sjølv, eigentleg -- er fleire hakk betre enn eg ville ha venta meg, forferdeleg dårleg eldingssminke til sides), og ser no Outer Range, eit mystisk sci-fi-drama. Me er omtrent halvveges, og vil tru det endeleg blir David Simon sin tur etterpå.
Asphyxiate wrote: Wed Jun 01, 2022 8:42The Underground Railroad. Magisk, merkelig, mørk, jævlig, fascinerende. En god serie, men kanskje litt langdryg? Kunne kuttet noe. Ikke helt 10/10, men nikker på 9/10.
Hm, denne hadde eg lagt litt på hylla, men kanskje eg skulle lagt den i køen, då!
Asphyxiate wrote: Wed Jun 01, 2022 8:42 Tror det var det meste av det jeg har sett i det siste. Har kanskje glemt noe. Så blir det å se Stranger Things framover... Og The Boys!
Jepp, har sjølv ein episode att av Stranger Things, som trass i gruvsame monstermord er koseleg fjernsyn! Byrjar nok på The Boys-sesongen i løpet av pinsehelga. Om kveldane pløyer me framleis jamnt og trutt gjennom Batman: The Animated Series, ein før leggjetid kvar kveld. Elles såg me nyleg ferdig heilt ålreite Pacific Rim: The Black, som hadde ein litt i overkant enkel slutt men elles var ein overraskande mørk og brutal serie ikledd animert action-utsjånad, og fantastiske Peaky Blinders, som kanskje er omtrent det einaste som måler seg med Better Call Saul. Og så ser eg nye sesongen Love, Death + Robots! Som alle antologiseriar er det ein del hit & miss, men du verda så bra den kan vere når ting treff midt i blinken for meg. Episode 2, til dømes, var 100 % mi greie.
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.

Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote: Mon Oct 23, 2023 18:00Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Asphyxiate
Den Fortapte
Den Fortapte
Posts: 1027
Joined: Wed Apr 11, 2007 19:59
Location: Rett ved Akerselva

Re: TV-serier, sesong II

Post by Asphyxiate »

Den animerte Pacific Rim-serien har jeg fundert litt på, så da skal jeg kanskje gi den en sjanse. Begynte også på X-Men Animated Series på Disney+ i helga. Skikkelig 90talls, men liker å ha en slik serie gående - den tar over for SW Rebels og fordi Batman The Animated Series ikke er tilgjengelig på en norsk streamingside ennå.

Enig om Better Call Saul vs. Breaking Bad forresten - jeg har nesten hele veien likt førstnevnte litt bedre enn Breaking Bad, så gøy å høre at andre er i nærheten av å mene det samme.

Love, Death + Robots s3 må jeg også få sett. Har jo likt mange av episodene (med noen hit or miss som du nevner), men er liksom ikke en serie jeg MÅ se pga. formatet - men så ble jeg minnet på den igjen da jeg så episoden om Hitler forrige uke med historieklassen (de ble litt satt ut..).

De tre første episodene av The Boys s3 var nydelige. Fy f for en serie. Den, sammen med Better Call Saul og Barry er kanskje mine favoritter for tiden - og de siste årene også.

Obi-Wan Kenobi e3 var ganske grei. Angående Leia: Jeg ser absolutt poenget med hvordan karakteren er og det passer med Leia-personligheten, men jeg er bare ikke helt fan av den type roller. Hun gjør en meget god jobb. Også synd med at The Inquisitors ikke har truffet ennå, selv om jeg ikke har lagt Reva for like mye hat som man finner på nettet. Har lest en del rasistisk grums - folk må ta seg sammen. Også "gøy" å lese at mange mener Disney fører en anti mann-kampanje med å fremstille Obi-Wan på denne måten. Folk ass.

Tokyo Vice er på lista, så den skal nok opp til vurdering snart.
Manbearpig
Loki
Nae’blis
Nae’blis
Posts: 3338
Joined: Sat May 28, 2005 17:07
Location: I'm ... from Earth
Contact:

Re: TV-serier, sesong II

Post by Loki »

Asphyxiate wrote: Tue Jun 07, 2022 11:58 Den animerte Pacific Rim-serien har jeg fundert litt på, så da skal jeg kanskje gi den en sjanse.
Den er for all del ikkje superfantastisk, men den er meir brutal enn ein skulle tru med tanke på animasjonsstilen og at hovudpersonane er tenåringar, noko som gjorde plottet litt mindre føreseieleg enn eg ville venta meg, og actionsekvensane tykte eg var ganske tøffe. Og den er ferdigstilt, sidan sesong 2 vart den siste, så det er jo ein fordel.
Asphyxiate wrote: Tue Jun 07, 2022 11:58Begynte også på X-Men Animated Series på Disney+ i helga. Skikkelig 90talls, men liker å ha en slik serie gående - den tar over for SW Rebels og fordi Batman The Animated Series ikke er tilgjengelig på en norsk streamingside ennå.
Kona likte den godt, men eg har ikkje sett så mykje av den at eit særleg sterkt inntrykk sit att eine vegen eller andre -- utover at eg trur den er ganske tru mot teikneseriane? Har ein ein-vakker-dag-plan om å sjå gjennom den med ho, men ikkje blitt noko av førebels.
Asphyxiate wrote: Tue Jun 07, 2022 11:58 Enig om Better Call Saul vs. Breaking Bad forresten - jeg har nesten hele veien likt førstnevnte litt bedre enn Breaking Bad, så gøy å høre at andre er i nærheten av å mene det samme.
Eg tykte begge seriane hadde ein treig start, men det var eit langt større problem med BB enn med BCS. Delvis fordi BCS aldri var fullt så treig som moderserien, og delvis fordi BCS har langt meir humor, og det hjelp alltid glatte over den slags for meg. BB vart imidlertid så strålande bra utover i serieforløpet at det er vrient å komme seg heilt ut av skuggen på den, men eg trur som sagt at det har BCS klart no. Dersom den klarer ein tilsvarande god slutt, i alle fall.
Asphyxiate wrote: Tue Jun 07, 2022 11:58 Love, Death + Robots s3 må jeg også få sett. Har jo likt mange av episodene (med noen hit or miss som du nevner), men er liksom ikke en serie jeg MÅ se pga. formatet - men så ble jeg minnet på den igjen da jeg så episoden om Hitler forrige uke med historieklassen (de ble litt satt ut..).
Ah, eg har så elendig hugs -- kva for ein episode var det, igjen? :oops:
Asphyxiate wrote: Tue Jun 07, 2022 11:58 De tre første episodene av The Boys s3 var nydelige. Fy f for en serie. Den, sammen med Better Call Saul og Barry er kanskje mine favoritter for tiden - og de siste årene også.
Den har vore kjempebra, men på BCS-nivå kan eg ikkje sei at eg heilt ser den ... Den manglar litt på substansfronten i så måte. Alt er så utsøkt tenkt ut og samansett i Better Call Saul, det er omtrent ingen seriar, same kor gode, som kan måle seg med det. (Kanskje Barry kjem nærme, men sjølv den er ikkje heilt der.) Men kven veit, kanskje sesongstarten no (eg somla meg ikkje til den i pinsen, såg ferdig Stranger Things i staden) vil forbløffe meg.
Asphyxiate wrote: Tue Jun 07, 2022 11:58Obi-Wan Kenobi e3 var ganske grei. Angående Leia: Jeg ser absolutt poenget med hvordan karakteren er og det passer med Leia-personligheten, men jeg er bare ikke helt fan av den type roller. Hun gjør en meget god jobb.
Ah, ja, smak og behag. Eg liker som sagt tropen hyperintelligent/overmodent barn når den er gjort bra, som eg tykkjer den er her, sjølv om eg har svært låg terskel for å tykkje den er irriterande og øydeleggjande når den er gjort dårleg. Det er hyperintelligente og sjølvsikre tenåringskarakterar eg aldri har takla. Sjølv då eg sjølv var tenåring. :lol:
Asphyxiate wrote: Tue Jun 07, 2022 11:58Også synd med at The Inquisitors ikke har truffet ennå, selv om jeg ikke har lagt Reva for like mye hat som man finner på nettet.
Hatar ho gjer eg aldeles ikkje. Skulle berre ynskt at inkvisitorane generelt og ho spesielt enten var litt skumlare eller litt meir interessante (eller ideelt sett begge deler).
Asphyxiate wrote: Tue Jun 07, 2022 11:58Har lest en del rasistisk grums - folk må ta seg sammen. Også "gøy" å lese at mange mener Disney fører en anti mann-kampanje med å fremstille Obi-Wan på denne måten. Folk ass.
Det er heilt sinnsvakt dustete, tinga folk får seg til å tru og tenkje. Og så om Star Wars, av alle ting, som hadde to kvinnelege frontfigurar på opprørarsida i 1977, der alle skurkane er kvite menn i fascistuniformar, og snillingane frå starten av er ein vill blanding av ulike vesen som alle blir behandla likt. Kor vanvittig lite omløp må ein eigentleg ha i hovudet for å like dei filmane nok til å bry seg i utgangspunktet, men samtidig aldri ha innsett at ein sjølv har totalt motstridande syn på alt filmane har stått for?
Asphyxiate wrote: Tue Jun 07, 2022 11:58 Tokyo Vice er på lista, så den skal nok opp til vurdering snart.
Altså, lat meg vere tydeleg, den er ikkje på Better Call Saul-nivå, eller The Boys for den saks skuld. Men den er eit kompetent og engasjerande krimdrama, der den (i mine uvitande augo, i alle fall) velframstilte japanske settinga er det som gir den identitet og karakter utover andre seriar med liknande kvalitetsnivå på plott- og karakterfrontane.
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.

Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote: Mon Oct 23, 2023 18:00Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Asphyxiate
Den Fortapte
Den Fortapte
Posts: 1027
Joined: Wed Apr 11, 2007 19:59
Location: Rett ved Akerselva

Re: TV-serier, sesong II

Post by Asphyxiate »

Loki wrote: Tue Jun 07, 2022 12:42 Den er for all del ikkje superfantastisk, men den er meir brutal enn ein skulle tru med tanke på animasjonsstilen og at hovudpersonane er tenåringar, noko som gjorde plottet litt mindre føreseieleg enn eg ville venta meg, og actionsekvensane tykte eg var ganske tøffe. Og den er ferdigstilt, sidan sesong 2 vart den siste, så det er jo ein fordel.
Bra med en "ferdig" serie, da har man bedre kontroll over hvor mye man har i vente.
Kona likte den godt, men eg har ikkje sett så mykje av den at eit særleg sterkt inntrykk sit att eine vegen eller andre -- utover at eg trur den er ganske tru mot teikneseriane? Har ein ein-vakker-dag-plan om å sjå gjennom den med ho, men ikkje blitt noko av førebels.
Tror også den skal være ganske tro til tegneseriene anno 90tallet. Det kommer jo snart en ny serie som skal fortsette der denne slapp, hvis jeg har forstått riktig.
Eg tykte begge seriane hadde ein treig start, men det var eit langt større problem med BB enn med BCS. Delvis fordi BCS aldri var fullt så treig som moderserien, og delvis fordi BCS har langt meir humor, og det hjelp alltid glatte over den slags for meg. BB vart imidlertid så strålande bra utover i serieforløpet at det er vrient å komme seg heilt ut av skuggen på den, men eg trur som sagt at det har BCS klart no. Dersom den klarer ein tilsvarande god slutt, i alle fall.
Hvis den lander på en god måte, tror jeg nok at jeg vil holde BCS høyere enn BB. Litt artig at du sier at BCS ikke er like treig som BB da det meste av kritikken jeg leser om BCS er at den er så treig og mye treigere enn BB, men der er jeg bare uenig. Det er kvalitet!
Ah, eg har så elendig hugs -- kva for ein episode var det, igjen? :oops:
. Alternative histories (sesong 1). Ikke den beste episoden i serien, men allikevel artig å bruke i historieundervisningsammenheng (kontrafaktisk historie + animert nakenhet og sex...)
Den har vore kjempebra, men på BCS-nivå kan eg ikkje sei at eg heilt ser den ... Den manglar litt på substansfronten i så måte. Alt er så utsøkt tenkt ut og samansett i Better Call Saul, det er omtrent ingen seriar, same kor gode, som kan måle seg med det. (Kanskje Barry kjem nærme, men sjølv den er ikkje heilt der.) Men kven veit, kanskje sesongstarten no (eg somla meg ikkje til den i pinsen, såg ferdig Stranger Things i staden) vil forbløffe meg.
Mye enig med deg her. De tre første episodene forbløffer for så vidt ikke, men fortsetter det sterke fra s1-2 og skrur det enda mer til, både på det absurde, det morsomme - men også det satiriske, mørke og i dybden!
Ah, ja, smak og behag. Eg liker som sagt tropen hyperintelligent/overmodent barn når den er gjort bra, som eg tykkjer den er her, sjølv om eg har svært låg terskel for å tykkje den er irriterande og øydeleggjande når den er gjort dårleg. Det er hyperintelligente og sjølvsikre tenåringskarakterar eg aldri har takla. Sjølv då eg sjølv var tenåring. :lol:
. Spent på hvor mye mer vi vil se til Leia, eller om hun bare vare en karakter for å "sparke" Obi-Wan vekk fra eremitt-tilværelsen.
Hatar ho gjer eg aldeles ikkje. Skulle berre ynskt at inkvisitorane generelt og ho spesielt enten var litt skumlare eller litt meir interessante (eller ideelt sett begge deler).
Ja, de har vel endt opp med å bli litt for karikerte slemminger uten så mye substans - ennå. Det ligger jo noe i Reva-karakteren som per nå er uforløst. Også får vi se hva som faktisk skjer med The Grand Inquisitor!
Det er heilt sinnsvakt dustete, tinga folk får seg til å tru og tenkje. Og så om Star Wars, av alle ting, som hadde to kvinnelege frontfigurar på opprørarsida i 1977, der alle skurkane er kvite menn i fascistuniformar, og snillingane frå starten av er ein vill blanding av ulike vesen som alle blir behandla likt. Kor vanvittig lite omløp må ein eigentleg ha i hovudet for å like dei filmane nok til å bry seg i utgangspunktet, men samtidig aldri ha innsett at ein sjølv har totalt motstridande syn på alt filmane har stått for?
Ja, enig med det. Man kan få kritisere så mye man vil, feks at Reva-karakteren til nå ikke har vært spesielt god, men å basere det på grunnleggende rasisme og incel-argumentasjon er for meg skikkelig, skikkelig fjerne.
Altså, lat meg vere tydeleg, den er ikkje på Better Call Saul-nivå, eller The Boys for den saks skuld. Men den er eit kompetent og engasjerande krimdrama, der den (i mine uvitande augo, i alle fall) velframstilte japanske settinga er det som gir den identitet og karakter utover andre seriar med liknande kvalitetsnivå på plott- og karakterfrontane.
Forventa IKKE BCS eller The Boys-nivå, men et streit krimdrama det ikke er bortkasta å bruke litt tid på!
Manbearpig
Loki
Nae’blis
Nae’blis
Posts: 3338
Joined: Sat May 28, 2005 17:07
Location: I'm ... from Earth
Contact:

Re: TV-serier, sesong II

Post by Loki »

Asphyxiate wrote: Tue Jun 07, 2022 14:11 Tror også den skal være ganske tro til tegneseriene anno 90tallet. Det kommer jo snart en ny serie som skal fortsette der denne slapp, hvis jeg har forstått riktig.
Jepp, det har eg høyrt òg! Kanskje det blir sparket bak eg treng for å komme i gang med gjennomsjåinga.
Asphyxiate wrote: Tue Jun 07, 2022 14:11Hvis den lander på en god måte, tror jeg nok at jeg vil holde BCS høyere enn BB.
Ditto. Og det seier sitt. BB er ekstremt god. Vel, fyrstesesongen til sides. Har sett hundrevis på hundrevis av fjernsynsseriar, er kanskje eit knapt dusin dramaseriar som eg føler oppriktig fortener å nemnast i same andredraget som BB.
Asphyxiate wrote: Tue Jun 07, 2022 14:11Litt artig at du sier at BCS ikke er like treig som BB da det meste av kritikken jeg leser om BCS er at den er så treig og mye treigere enn BB, men der er jeg bare uenig. Det er kvalitet!
Scenar som er sakte av stemnings- og spenningsbyggande thrillersekvensar i begge seriar til sides:
Sakte, treige bitar av BB tenderer til å tyde lange scenar om Walts eller Jesses sinnstilstand, eller -- verre -- om Walt, kona og sonen sitt kjedelege heimeliv.
Sakte bitar av BCS tenderer derimot til å tyde mystiske trinn-for-trinn i eit svindelforsøk sjåaren framleis ikkje forstår mål og meining med, eller Mike som stirer kameraet i senk. Og Jimmy har ikkje barn, og kona er like interessant som han sjølv er. Så etter min smak kan BCS vere så treig den berre vil. :lol:
Asphyxiate wrote: Tue Jun 07, 2022 14:11Alternative histories (sesong 1). Ikke den beste episoden i serien, men allikevel artig å bruke i historieundervisningsammenheng (kontrafaktisk historie + animert nakenhet og sex...)

Takker! Ah, det måtte jo vere sesong 1 når eg ikkje klarte hugse så mykje av det ... Det er bakdelen med antologiar, viss eg ikkje får bruke ørten timar på same historie per sesong, så festar veldig lite av det seg. :/
Asphyxiate wrote: Tue Jun 07, 2022 14:11 Mye enig med deg her. De tre første episodene forbløffer for så vidt ikke, men fortsetter det sterke fra s1-2 og skrur det enda mer til, både på det absurde, det morsomme - men også det satiriske, mørke og i dybden!
Det let lovande! Som teikneserieforfattar er Garth Ennis er litt one trick pony for meg -- og det trikset fungerer veldig bra somme gonger og veldig dårleg andre gonger -- og det vesle eg har sett av The Boys (ein Free Comic Book Day preview, til dømes) hamrar berre det inntrykket heim desto meir. Fjernsynsadapsjonen, derimot, tek det av Ennis som verkeleg fungerer og gir det djupn og resonans så det held, og alt har ei meining eller ein effekt, enten det er humor, grøss eller drama (ofte fleire på ein gong), utan at det etter kvart blir til det banalt sensasjonalistiske gladvaldelege fjaset eg så ofte misliker hjå Ennis. Litt risikabelt å sei når eg ikkje har lese mykje å snakke om av opphavsmaterialet, men eg trur The Boys er ein av dei sjeldne adapsjonane som gruser originalmaterialet fullstendig. Verkeleg bra fjernsyn.
Asphyxiate wrote: Tue Jun 07, 2022 14:11 Spent på hvor mye mer vi vil se til Leia, eller om hun bare vare en karakter for å "sparke" Obi-Wan vekk fra eremitt-tilværelsen.
Vel, serien er jo halvferdig no, og ho ser ikkje ut til å gå nokon stad, så vil tru ho fortset med å få mykje skjermtid i resten av episodane. Men om du meinte på sikt -- viss Disney vil lage ein spinoff om jenta der ho er tøff i kjeften med atale syskenbarn på fulltid så ser eg den gladeleg.
Asphyxiate wrote: Tue Jun 07, 2022 14:11 Ja, de har vel endt opp med å bli litt for karikerte slemminger uten så mye substans - ennå. Det ligger jo noe i Reva-karakteren som per nå er uforløst. Også får vi se hva som faktisk skjer med The Grand Inquisitor!
Ser at folk på nettet går ut ifrå at ein av younglingsane i den uforklarte prologscenen vil vise seg å vere Reva (og at det er difor ho nærer så sterkt hat mot ein av rådsmedlemmene som er ansvarleg for at alt gjekk til pises), og det gir meining for meg. Forhåpentlegvis får dei skvisa litt meir meining og djupn inn i karakteren når dei ein gong knyter det saman. Grand Inquisitor er vel kanskje litt meiningslaus når dei likevel har Vader springande rundt som skummel sjefsfigur, så veit ikkje om eg ventar meg så mykje meir enn ein liten stinger om at han ikkje er daud likevel, der ... Men viss han faktisk får dukke opp og drepe Reva blir i alle fall alle dei sutrande fanboysa glade, skulle ein tru. :roll: (Ikkje for det. Det kan jo vere ein kul scene, det, viss dei gjer den rett. Men førebels ville det faktisk vore meir tilfredsstillande om Kenobi eller Fifth Brother får ta knekken på ho, spør du meg. Viss ho då døyr i det heile, så klart.)
Asphyxiate wrote: Tue Jun 07, 2022 14:11 Ja, enig med det. Man kan få kritisere så mye man vil, feks at Reva-karakteren til nå ikke har vært spesielt god, men å basere det på grunnleggende rasisme og incel-argumentasjon er for meg skikkelig, skikkelig fjerne.
Jepp. Eg tykkjer faktisk at det gir karakteren noko at ho ikkje er kvit, eg. Alle dei andre inkvisitorane er ikkje-menneskelege, eit openbart -- og garantert lite populær in-universe, skjønt eg kunne tenkt meg at serien gjorde meir av eit eksplisitt nummer av det -- unntak frå imperiet sine xenofobiske praksisar som er gjort fordi dei er Force-sensitive og Palpatine ikkje er meir rasist enn kva som til einkvar tid er mest nyttig. At ho, som menneske, framleis har eit ytre som gjer at ein lett kjøper at ho likevel er ein utanforståande som byråkratiet og vanlege offiserar ser ned på, det er ein pluss i mi bok. Ein kvit mannleg inkvisitor ville jo vore ei propagandamaskin utan like og hatt ei heilt anna rolle og funksjon -- og når eg tenkjer meg om, urealistisk, kanskje, sidan ein slik skikkelse å konkurrere mot neppe ville vore noko Vader ville funne seg i.
Asphyxiate wrote: Tue Jun 07, 2022 14:11
Altså, lat meg vere tydeleg, den er ikkje på Better Call Saul-nivå, eller The Boys for den saks skuld. Men den er eit kompetent og engasjerande krimdrama, der den (i mine uvitande augo, i alle fall) velframstilte japanske settinga er det som gir den identitet og karakter utover andre seriar med liknande kvalitetsnivå på plott- og karakterfrontane.
Forventa IKKE BCS eller The Boys-nivå, men et streit krimdrama det ikke er bortkasta å bruke litt tid på!
Det får du! Men er berre ein sesong ute, som sagt, så ikkje forvent at ting blir pent og pynteleg ferdigstilt i finalen.

Apropos Bob Odenkirk, eg byrja på sesong 2 av Undone i helga, ein snurrig mocap/rotoscope-animert serie der Odenkirk spelar den daude faren til ei ung kvinne som enten har ein arveleg sinnssjukdom eller, kanskje, kanskje, kan reise i tid. Den er ganske ålreit, når ein venjer seg til den spesielle utsjånaden og det litt saktegående tempoet. Rosa Salazar (som eg forresten kjenner som tittelfiguren i den -- i mine augo -- undervurderte Alita: Battle Angel-filmen) er ganske sjarmerande som hovudpersonen, og Odenkirk er jo alltid bra.
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.

Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote: Mon Oct 23, 2023 18:00Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Post Reply