Fugleflyktningar til himmels

For deg som har noe annet på hjertet

Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren

Post Reply
WoTle
Soldat
Soldat
Posts: 55
Joined: Mon Dec 06, 2021 19:02
Location: Bergen
Contact:

Fugleflyktningar til himmels

Post by WoTle »

Nokre av dokker har kanskje fått med dokker at Twitter/X har gått gjennom nokre store endringar den siste tida. Mange stikk no frå den gamle Fuglen, og eitt av dei sosiale media som har opplevd stor vekst er Bluesky. Appen og nettstaden er framleis under utvikling, så den manglar funksjonar som direktemeldingar og Twitter-sirklar, men i det store og det heile kjennest plassen som Twitter før Elon Musk tok over.

Mange frå både norsk Twitter og Twitter of Time har emigrert, så eg trivst i alle fall godt. Dessverre er Bluesky framleis i startfasen, og sjølv om dei runda ein million brukarar for litt sidan, er ein førebels avhengig av invitasjon for å komma inn. Sidan eg har sett nokre norske Tidshjulet-fans på Twitter tidlegare, lurte eg på om det er nokon av dokker som er gira på invitasjonskodar. Gi gjerne ein lyd i tråden under i så fall!
Sjekk gjerne ut podkasten Hjulpreik: ein norsk podkast om Tidshjulet, både bøkene og TV-serien, med vertane Vetle, Sigrid og Vetle. Nye episodar (nesten) kvar veke.
Loki
Nae’blis
Nae’blis
Posts: 3339
Joined: Sat May 28, 2005 17:07
Location: I'm ... from Earth
Contact:

Re: Fugleflyktningar til himmels

Post by Loki »

Koseleg tilbod! Eg har alltid vore meir av ein passiv lesar på sosiale media enn ein postar, så usikker på kor mykje vits det eigentleg er. Men eg saknar no litt å sjå postane til alle dei som har forsvunne (som deg), så i den forstand er eg småinteressert. Spørsmålet er vel om eg ville hugsa å logge på nok ei ny plattform jamnleg nok til å få med meg ting likevel ...
Last edited by Loki on Mon Sep 25, 2023 21:51, edited 1 time in total.
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.

Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote: Mon Oct 23, 2023 18:00Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
WoTle
Soldat
Soldat
Posts: 55
Joined: Mon Dec 06, 2021 19:02
Location: Bergen
Contact:

Re: Fugleflyktningar til himmels

Post by WoTle »

Då sleng eg ein invitasjon i di retning, så får andre gi ein lyd i tråden om dei òg vil ha, når eg får fleire.

Her: bsky-social-ku235-fsrt2
Sjekk gjerne ut podkasten Hjulpreik: ein norsk podkast om Tidshjulet, både bøkene og TV-serien, med vertane Vetle, Sigrid og Vetle. Nye episodar (nesten) kvar veke.
Loki
Nae’blis
Nae’blis
Posts: 3339
Joined: Sat May 28, 2005 17:07
Location: I'm ... from Earth
Contact:

Re: Fugleflyktningar til himmels

Post by Loki »

Takkar og bukkar. :D
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.

Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote: Mon Oct 23, 2023 18:00Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Post Reply