Artemis Fowl??
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren, Loki
Artemis Fowl??
Har noen hørt om Artemis Fowl??
Har hørt om en del som leser den... skal vistnok være bra men jeg vet ikke..
Har noen her lest eller hørt noe om den?? og kan de i så fall si litt om den...
Last edited by DucKfish on Tue Nov 08, 2005 22:27, edited 1 time in total.
Artemis Fowl er tidvis meget morsomme bøker som dog òg slår ut i ein litt vel barnsleg retning for meg her og der. Men dei er så absolutt verdt bryet. Sjølv har eg kun lese dei tre fyrste, men er meint til å få lest fireren før eller seinare.
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.
Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote:Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Asphyxiate wrote: #justice4Glûg!!
-
Damien Frost
- Sitter

Det er absolutt barnebøker samanlikna med til dømes "Wheel of Time", men "barnebøker" er så relativt... vil sette dei omtrent på linje med dei tidlegaste Harry Potter-bøkene i hovudmålgruppe, kanskje til og med litt eldre.
WoTle wrote:Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Re: Artemis Fowl??
Har et vag fornemmelse av at jeg har vært borti de bøkene, ja... Hm... I hvilken forbindelse kan nå det ha vært... Å, jo, jeg har jo oversatt dem.$multr1ng wrote:Har noen hørt om Artemis Fowl??
Jeg synes bøkene er artige, jeg. Mange artige påfunn og en del ordspill jeg har humret godt av. Jeg kan også anbefale den frittstående boka Ønskelisten av samme forfatter, også oversatt av undertegnede. Den har ingenting med Artemis-bøkene å gjøre, men har likevel en del fellestrekk, særlig i humoren. En riktig fin og bittersøt liten bok, synes jeg. Neste år kommer også min oversettelse av The Supernaturalist, første bok i noe som antakelig kommer til å bli en ny serie av samme forfatter.
Morten
No har ikkje eg lese dei på originalspråket, så eg kan ikkje uttale meg om kvaliteten på oversettinga som sådan, men du har i alle fall klart å overbringe god humor, eg har ledd mykje av dei tre eg har lese (der du altså har oversatt dei to siste? Operasjon Arktis og Evigheitskoden eller noko i den dur? Er byrja bli ei tid sidan eg leste dei, men dei var absolutt underhaldande).
Vil forøvrig betekne humoren som delvis Eddings-esque sarkastisk dialog og delvis meir satiriske situasjonar ikledd eit univers som ved fyrste augekast minte meg om Harry Potters men viser seg å ha nesten like mykje til felles med Discworld. Og plottene er relativt ok òg, sjølv om humoren absolutt er bøkenes sterkaste side i mine auge. Elsker hyperintelligente born-konseptet, og her er det verkeleg bra brukt. Dei samtalane hovudpersonen hadde med psykologen sin, til dømes... Veldig bra.
Vil forøvrig betekne humoren som delvis Eddings-esque sarkastisk dialog og delvis meir satiriske situasjonar ikledd eit univers som ved fyrste augekast minte meg om Harry Potters men viser seg å ha nesten like mykje til felles med Discworld. Og plottene er relativt ok òg, sjølv om humoren absolutt er bøkenes sterkaste side i mine auge. Elsker hyperintelligente born-konseptet, og her er det verkeleg bra brukt. Dei samtalane hovudpersonen hadde med psykologen sin, til dømes... Veldig bra.
Riktig, Operasjon Arktis, Evighetskoden og Artemis Fowl-arkivet er dem jeg har oversatt så langt. Norsk tittel på neste bok er ennå ikke bestemt.Loki wrote:No har ikkje eg lese dei på originalspråket, så eg kan ikkje uttale meg om kvaliteten på oversettinga som sådan, men du har i alle fall klart å overbringe god humor, eg har ledd mykje av dei tre eg har lese (der du altså har oversatt dei to siste? Operasjon Arktis og Evigheitskoden eller noko i den dur? Er byrja bli ei tid sidan eg leste dei, men dei var absolutt underhaldande).
Morten
-
Wolfbrother
- Den Fortapte

Personelig synes jeg at det var spennende de bøkene jeg leste...
digget toa, og trea tror jeg er bra...
Mistet innteresen etter som at de ikke hadde bøkene på bibloteket i byen..
Butler i bøkene er veldig tøff... Han kan vel smmenliknes med Lan...
Holy short er og en meget stilig person...
Er vel laget for barn...
digget toa, og trea tror jeg er bra...
Mistet innteresen etter som at de ikke hadde bøkene på bibloteket i byen..
Butler i bøkene er veldig tøff... Han kan vel smmenliknes med Lan...
Holy short er og en meget stilig person...
Er vel laget for barn...
Last edited by Wolfbrother on Wed Nov 09, 2005 12:23, edited 1 time in total.
For once you have tasted flight you will
walk the earth with your eyes turned skyward;
for there you have been,
and there you long to return.
walk the earth with your eyes turned skyward;
for there you have been,
and there you long to return.
-
Wolfbrother
- Den Fortapte

jeg forelska meg i den serien en gang... og av en eller annen grunn spesiellt en og to. de er å anbefale!!
de er nok på et vis barnebøker ja, og veldig lett å sammeligne dem med de tre første HP bøkene. men de har en sjarm over seg. en litt barnselig sjarm, men det er bare positivt!! liker utviklingen til artemis(og manglen på utvikling på enkelte områder) svært godt!
de er nok på et vis barnebøker ja, og veldig lett å sammeligne dem med de tre første HP bøkene. men de har en sjarm over seg. en litt barnselig sjarm, men det er bare positivt!! liker utviklingen til artemis(og manglen på utvikling på enkelte områder) svært godt!
Loke: Odin, kvifor blir eg alltid med-offer for din svinaktig dårleg karma?
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.