Jeg har i det siste, med hjelp av forskjellige venner, fått øyene åpne for rock og metall og det er det jeg hører på. Jeg tenkte at det måtte være en musikktråd et eller annet sted her og det var det Så da deler jeg min fantastiske musikksmak med dere
Metallica, Sonata Arctica, System Of A Down, Serj Tankian, Mötley Crüe, Poison, The Fratellis, Queens of the Stoneage, Rise Against, Slipknot og Children of Bodom (!)
Er også svak for (instrumental) filmmusikk og noen sanger som er ganske umegsk er rett og slett bare fengende.
Ser at hardorepunk-heltene Rise Against var på lista di. Godt for deg, for de lager noe så sinnsykt rå musikk. Spesielt albumet "Revelutions per minute".
Ellers så er det bare The Fratellis (indierock band) jeg har sansen for. Men du skal ha cred for de to!
chriz wrote:Jeg har i det siste, med hjelp av forskjellige venner, fått øyene åpne for rock og metall og det er det jeg hører på. Jeg tenkte at det måtte være en musikktråd et eller annet sted her og det var det Så da deler jeg min fantastiske musikksmak med dere
Metallica, Sonata Arctica, System Of A Down, Serj Tankian, Mötley Crüe, Poison, The Fratellis, Queens of the Stoneage, Rise Against, Slipknot og Children of Bodom (!)
:
Ser du liker Sonata. Prøv Kamelot.
(De spiller i Oslo 3 mai)
Og.......Ashaman: få nå ræva i gir og få kjøpt deg en konsertbillet før det blir utsolgt!
Har hørt noen sanger av de nå: Ghost Opera og The Haunting. Ikke verst. De var ganske bra.
Jeg likte Ghost Opera best av de jeg hørte på. Finnes sikkert mange andre godbiter og. (?)
chriz wrote:Hvilke sanger av Rise Against anbefaler du? Har ikke så mange og vil gjerne ha flere.
Sanger? Huff det er vanskelig men kan prøve meg på en liste (album til venstre, sangtittel(er) til høyre)
The Unraveling: 1000 good intentions; Six Ways 'Til Sunday
Revolutions per Minute (har lyst til å si hele albumet, men): Heaven Knows; Halfway There; Like The Angel; Blood Red, White & Blue; Last Chanse Blueprint
Siren Song for the Counter Culture: State of the Union; Paper Wings; Give it All; Dancing for Rain
The Sufferer and the Witness: Ready to Fall; Bricks; Prayer for The Refugee.
Masse snadder!!!
Kan forøvrg melde at Norwegian Wood nå har booka Jimmy Eat World til i sommer. FETT; sammen med Foo Fighters, Dinosaur Jr. og Queens of the Stone Age kan dette bli riktig så kosli'!
Asphyxiate wrote:Sanger? Huff det er vanskelig men kan prøve meg på en liste (album til venstre, sangtittel(er) til høyre)
The Unraveling: 1000 good intentions; Six Ways 'Til Sunday
Revolutions per Minute (har lyst til å si hele albumet, men): Heaven Knows; Halfway There; Like The Angel; Blood Red, White & Blue; Last Chanse Blueprint
Siren Song for the Counter Culture: State of the Union; Paper Wings; Give it All; Dancing for Rain
The Sufferer and the Witness: Ready to Fall; Bricks; Prayer for The Refugee
Har Prayer Of The Refugee, den er genial! Var skikkelig hekta på den for bare noen dager siden. Derfor Rise Against står på lista. Guitar Hero har vel noe av skylda for det
Skal sjekke ut alle de andre sangene og, de er sikkert brae