Skal legge ei lenke til Lokes Eskapader et sted jeg er garantert å finne den en gang når jeg ikke har vært våken i 18 timer, siden det begynner å bli ei stund sida sist je fulgte særlig mye med.
Brukernavn, signaturer, avatarer
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
...det verka noko kontekstlaust. Meinar du å insinuere at eg ville hatt meir tid til å lage LE om eg var arbeidsledig? 'Cause, eh, om eg var så ville eg vore altfor stressa med å forsøke finne jobb og bruke fritida som stod til overs konstruktivt på ting som kan hjelpe meg med å finne jobb (som å pugge fransk) eller får meg til å føle meg betre med å ikkje ha jobb (som å gjere husarbeid) til å lage ein profittlaus nett-teikneserie i MS Paint. Så lenge leve fritid, sure, men arbeidsledigheit ville drept LE for godt. Kvifor trur du det ikkje kom ei einaste stripe i heile vinter?Terje wrote:Lenge leve arbeidsledighet!
Har forresten vore 8-10 halvferdige striper liggende klare for OS i eit halvanna til to år no. Skal mase på Obdormio og sjå om me kan klare få dei ut i løpet av kalenderåret.
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.
Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote:Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Asphyxiate wrote: #justice4Glûg!!
Romantisering av å ikkje måtte arbeide er heilt vettugt, det. Romantisering av å ikkje KUNNE arbeide men framleis måtte... det blir noko anna. 
Klart, no spelar eg barnevideospel for pengar, så det er ikkje som om eg arbeidar akkurat.
Klart, no spelar eg barnevideospel for pengar, så det er ikkje som om eg arbeidar akkurat.
WoTle wrote:Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Ettersom eg IKKJE kan fransk, så har eg tatt meg den eeeelendig betalte deltidssjobben som dei fleste ikkje-fransktalande utlendingar her ser ut til å ende opp med ein eller annan gong i løpet av opphaldet - teste video- og pcspel for grammatikk, staving, etc, i den omsette teksten i spela. Og sidan den norske marknaden utelukkande omset til dei yngre aldersgruppene, så tyder det at eg i praksis driv med mykje "hopp opp på knausen, plukk opp tingen, paus, rapporter stavefeil i tingnamnet, spring tilbake til oppdragsgivaren, paus, sjekk at all dialogen gir meining, ergre deg over elendig ordval og språkføring som du ikkje har tid til å prioritere å rette opp sidan det ikkje er direkte feil, og så opp på ein ny knaus". 
Men det er koseleg arbeidsmiljø, då. Og eg har ein sinnsvakt lang pendletur til sentrum, så eg får lese mykje på bussen.
Men det er koseleg arbeidsmiljø, då. Og eg har ein sinnsvakt lang pendletur til sentrum, så eg får lese mykje på bussen.
Har endelig skifta signatur. Valgte meg et sitat som passer veldig godt til mitt syn på livet nå. Det er fra en amerikansk politiker som het William Jennings Bryan (1860-1925). Sitatet er: "Destiny is not a matter of chance, it is a matter of choice." La til "I choose my own destiny" for å gjøre den mer personlig. Synes det reflekterer min livsfilosofi veldig godt.
"Destiny is not a matter of chance, it is a matter of choice. I choose my own destiny."