Brukernavn, signaturer, avatarer

For deg som har noe annet på hjertet

Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren

Terje
Den Gjenfødte Dragen
Den Gjenfødte Dragen

Post by Terje »

Lenge leve arbeidsledighet! :D

Skal legge ei lenke til Lokes Eskapader et sted jeg er garantert å finne den en gang når jeg ikke har vært våken i 18 timer, siden det begynner å bli ei stund sida sist je fulgte særlig mye med.
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
Loki
Nae’blis
Nae’blis

Post by Loki »

Terje wrote:Lenge leve arbeidsledighet! :D
...det verka noko kontekstlaust. Meinar du å insinuere at eg ville hatt meir tid til å lage LE om eg var arbeidsledig? 'Cause, eh, om eg var så ville eg vore altfor stressa med å forsøke finne jobb og bruke fritida som stod til overs konstruktivt på ting som kan hjelpe meg med å finne jobb (som å pugge fransk) eller får meg til å føle meg betre med å ikkje ha jobb (som å gjere husarbeid) til å lage ein profittlaus nett-teikneserie i MS Paint. Så lenge leve fritid, sure, men arbeidsledigheit ville drept LE for godt. Kvifor trur du det ikkje kom ei einaste stripe i heile vinter? :P

Har forresten vore 8-10 halvferdige striper liggende klare for OS i eit halvanna til to år no. Skal mase på Obdormio og sjå om me kan klare få dei ut i løpet av kalenderåret. :)
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.
Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote:Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Asphyxiate wrote: #justice4Glûg!!
Terje
Den Gjenfødte Dragen
Den Gjenfødte Dragen

Post by Terje »

Nei, romantisering av arbeidsløshet er vel ikke akkurat særlig vettugt. :|
- Verg., Aen., 3.315.
Loki
Nae’blis
Nae’blis

Post by Loki »

Romantisering av å ikkje måtte arbeide er heilt vettugt, det. Romantisering av å ikkje KUNNE arbeide men framleis måtte... det blir noko anna. ;)

Klart, no spelar eg barnevideospel for pengar, så det er ikkje som om eg arbeidar akkurat.
WoTle wrote:Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Terje
Den Gjenfødte Dragen
Den Gjenfødte Dragen

Post by Terje »

Jeg skulle til å spørre hva for et drømmeland du har forvillet deg til, men så kom jeg på at de tvinger deg til å lære fransk i Kanada.

Hva slags jobb er det du har fått deg?
- Verg., Aen., 3.315.
Loki
Nae’blis
Nae’blis

Post by Loki »

Ettersom eg IKKJE kan fransk, så har eg tatt meg den eeeelendig betalte deltidssjobben som dei fleste ikkje-fransktalande utlendingar her ser ut til å ende opp med ein eller annan gong i løpet av opphaldet - teste video- og pcspel for grammatikk, staving, etc, i den omsette teksten i spela. Og sidan den norske marknaden utelukkande omset til dei yngre aldersgruppene, så tyder det at eg i praksis driv med mykje "hopp opp på knausen, plukk opp tingen, paus, rapporter stavefeil i tingnamnet, spring tilbake til oppdragsgivaren, paus, sjekk at all dialogen gir meining, ergre deg over elendig ordval og språkføring som du ikkje har tid til å prioritere å rette opp sidan det ikkje er direkte feil, og så opp på ein ny knaus". :)

Men det er koseleg arbeidsmiljø, då. Og eg har ein sinnsvakt lang pendletur til sentrum, så eg får lese mykje på bussen.
Akira
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Akira »

Har endelig skifta signatur. Valgte meg et sitat som passer veldig godt til mitt syn på livet nå. Det er fra en amerikansk politiker som het William Jennings Bryan (1860-1925). Sitatet er: "Destiny is not a matter of chance, it is a matter of choice." La til "I choose my own destiny" for å gjøre den mer personlig. Synes det reflekterer min livsfilosofi veldig godt.
"Destiny is not a matter of chance, it is a matter of choice. I choose my own destiny."
Lieungh
Sitter
Sitter

Post by Lieungh »

Skifta signatur, ettersom den gamle ("*Rawr*") begynte å bli veldig gammel.

Ny signatur: "Jeg forstår ikke. Jeg er en katt."
Fordi jeg liker å mjaue og fordi det er en av de veldig få tingene jeg kan si på japansk. Yay.
Jeg forstår ikke. Jeg er en katt.
Post Reply