Tråden for kvinnelige problemer av ymse art

For deg som har noe annet på hjertet

Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren

Locked
Akira
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Akira »

Hva med at folk begynner å bli litt mer siviliserte her og faktisk tar i bruk litt skikkelig redskap istedenfor å drive med disse nasty uvanene. Dere er mennesker, ikke jordrotter.
"Destiny is not a matter of chance, it is a matter of choice. I choose my own destiny."
Kjetil
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Kjetil »

Hvorfor bruke redskaper når fingrene er minst like effektive?
Arandal
Hengiven
Hengiven

Post by Arandal »

Når neglene river hull i sokken, da er det på tide og klippe de... :D
Kjetil
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Kjetil »

Neh, da kjøper jeg nye sokker.
Lieungh
Sitter
Sitter

Post by Lieungh »

Hva med når de blir vonde å ha i skoene?

NEGLKLIPPER!
Jeg forstår ikke. Jeg er en katt.
Kjetil
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Kjetil »

Da inviterer jeg alle kompisene mine på besøk. Så drikker vi oss dritings, for så å bite av hverandres negler på føttene. Deretter går vi løs på død hud under foten. Tygger og slafser.
Sauegjeteren
Sauegjeter
Sauegjeter

Post by Sauegjeteren »

Ceres wrote:kke for å dra temaet ditt bort fra dets opprinnelige funksjon, men er det noen som vet noe eklere enn mørke skittrenner under neglene? Jeg har inntrykk av det er noe man helst ser hos gutter. En gutt med skitne negler er et totalt turn-off.
Nå får du se til å stikke fingeren i jorda (Hehe).

Altså, en vanlig god hygiene er nå en fin ting, men forventer du at en grøftearbeider, mekaniker, bonde skal holde seg konstant ren? Mekanikeren kan for eksempel ikke være ren hele dagen, annet enn att litt tørr og inngrodd møkk er der. Du klarer likevel å gjøre en avtale med ham?

"Ja, da får jeg igjen bilen på mandag?" *Håndrist*

Eller er du kanskje snart med i de høyere samfunnslag? Så du ikke verdiger nevnte yrker ett blikk? :P

Ingen regler uten unntak uansett.
Moiraine vet svært mye, sauegjeter.
Akira
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Akira »

Greit nok at de som har jobber som krever at de får møkk på seg har rusk og skitt under neglene og andre steder når de er på jobb, men på fritida er det en fordel å være renslig i så måte.
"Destiny is not a matter of chance, it is a matter of choice. I choose my own destiny."
Sauegjeteren
Sauegjeter
Sauegjeter

Post by Sauegjeteren »

Javisst må man være renslig, men folk med "møkkjobber" får ikke bestandig all møkka av seg, så det kanskje ser noe uappetittelig ut, men saken er at det er relativt rent uansett. Og er det ikke rent nok for enkelte, vel: let it be.
Terje
Den Gjenfødte Dragen
Den Gjenfødte Dragen

Post by Terje »

Dette sykelige fokuset på personlig hygiene begynner å bli hysterisk. Greit nok at noe slikt er gunstig, men når det begynner å bli slik at man blir sett ned på hvis man ikke dusjer hver dag, eller hvis man ikke konstant går rundt og dufter som en anna parfymebutikk, håper jeg at jeg ikke er alene om å synes at det overdrives...
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
Sauegjeteren
Sauegjeter
Sauegjeter

Post by Sauegjeteren »

Terje wrote:Dette sykelige fokuset på personlig hygiene begynner å bli hysterisk. Greit nok at noe slikt er gunstig, men når det begynner å bli slik at man blir sett ned på hvis man ikke dusjer hver dag, eller hvis man ikke konstant går rundt og dufter som en anna parfymebutikk, håper jeg at jeg ikke er alene om å synes at det overdrives...
Det er du ikke.
Akira
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Akira »

Så ekstrem er heller ikke jeg.
Arandal
Hengiven
Hengiven

Post by Arandal »

Hørt at det er mye dritt i parfyme...både det ene og det andre...urin f.eks. Vet ikke om dette er sant siden jeg ikke jobber i parfymebransjen...men det er kanskje like greit og ikke vite det...Det man ikke vet, har man ikke vondt av.
Lieungh
Sitter
Sitter

Post by Lieungh »

Ih... Nei, for hysterisk må man ikke bli. Men det er greit å se ok ut og ikke stinke :P
Min teori er at hvis man er altfor opphengt i hygiene og holder seg unna alt som heter bakterier blir man mindre motstandsdyktig mot dem, og derfor lettere syk. Så derfor plukker jeg opp søte småfrosker når de forviller seg ut av dammene sine :D
Jeg forstår ikke. Jeg er en katt.
Akira
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Akira »

Arandal wrote:Hørt at det er mye dritt i parfyme...både det ene og det andre...urin f.eks. Vet ikke om dette er sant siden jeg ikke jobber i parfymebransjen...men det er kanskje like greit og ikke vite det...Det man ikke vet, har man ikke vondt av.
Vel, det er jo en parfyme som heter TISS, for de av dere som har sett Typisk Norsk. :lol:
Locked