Page 8 of 24

Posted: Sun Dec 04, 2005 22:36
by Wolfbrother
Det har vært noe tull, men alle skal ha fått en invitasjon... Vi er seks, men etter det jeg vet er det bare smultie, og meg fra tidshjulet. Jeg har tre, smultie to, og en ukjent som snakker norsk.... Mulig det er Ashie, men er ikke sikker. Han heter Moridin Ashie.

Det er nå slik at dere må få en invitasjon for å bli medlem. Hvis det er noe tull bare PM meg...

Posted: Sun Dec 04, 2005 22:59
by Terje
Jeg har tre som gjerne vil være med:

Tharj Mosiman - lvl 8 Warrior

Tenzing Norgay - lvl 8 Channeler

Erich Christian - lvl 4 Myrdraal.


Er dog ikke sikker på levlene, men...

Posted: Sun Dec 04, 2005 23:20
by Wolfbrother
Nå har jeg sent.... Prøv å joine slik at jeg får beskjed i dag....

Får ikke til det dær med å lage en person på den sida du linka oss til.
Etter at personen er ferdig får jeg ikke til å gjøre slik at det blir avataren i A game off stones...

Posted: Sun Dec 04, 2005 23:23
by Terje
Jeg regner med at det ikke er å ta screenshot og paste dette inn i Paint e.l. du har problmer med? :?

Posted: Sun Dec 04, 2005 23:27
by Wolfbrother
Nei det er gostones som nekter å ta det som avatar...

Kommer du deg inn?

Posted: Sun Dec 04, 2005 23:30
by Terje
Jadda, men jeg gidder ikke være med i en klan som ikke kan skrive. :P Bytt ut "velkomsthilsenen" med dette:

Tidshjulet has been formed.

We stand with both feet in the light.

All races accepted, except Myrdraal.

Come, be with the light.

Send a message if you want to join.

If you are from Norway or Sweden we will be most happy to take you in, though that is not really important...


Den siste delen hørtes forresten redundant ut. :P

EDIT: Håper forresten at ingen har noe imot at jeg inviterte andrekarakteren min. Den er nesten like bra som min første...

Posted: Mon Dec 05, 2005 7:27
by Wolfbrother
Du kan godt invitere alle tre. Har sent invitasjon så det skulle ikke være noen problem.

:oops: Skrev liksom på frihand som et første utkast da :roll:

Må nokk bytte den en del ja... Har jo enda ikke noen venner eller fiender..

FotS, og Forsaken er jo klare fiender, men bør prøve å holdes mest mulig nøytrale mot ettersom at de har 60-80 medlemmer hver. For ikke å snakke mange av de aller beste på rankene.

Salidar burde vi aliere oss med.

Andre forslag???

Minner på at jeg ikke vet hva Fantasy freak, heter.

Har foresten spioner i både Salidar, og The FORSAKEN, og det er omtrent det vi trenger av spioner. Er vel muligens en eller to andre som kunne trengt en.

Posted: Mon Dec 05, 2005 12:41
by Eivind
Pass på at det ikke er noen spioner som infiltrerer seg hos dere da!

Posted: Mon Dec 05, 2005 12:54
by Thomdril
John Taz ønsker også å være med på moroa! Hyggelig om han ble invitert.. :wink:

Posted: Mon Dec 05, 2005 14:53
by Wolfbrother
Skal invitere han nå, men inbiller at jeg har invitert han før.... :?

Spioner hos oss :lol:

Må nesten få andre enn folk fra tidshjulet til å joine da :wink:

Posted: Mon Dec 05, 2005 15:10
by DucKfish
Ja må nok d... Er noen av adminene med eller?? :D

Kanskje jeg skal lage en til i dage eller noe....

(Btw viss du ikke har sett hva jeg skrev på klan sida så er ashaman/moridin Ashie den samme fyren! :P )

Posted: Mon Dec 05, 2005 15:14
by Eivind
Nei, ingen av admin er med. Vi var med på to runder i Norwegian Mafia, men da lærte vi at dette var alt for avhengighetsskapende. Dessuten har vi tentamensuke nå, så det ville ikke vært en heldig kombinasjon.

Dere skal ikke lage dere en irc kanal da? Når vi drev med Norwegian Mafia, så hadde alle familiene som betydde noe egen kanal ;)

Posted: Mon Dec 05, 2005 15:48
by DucKfish
Er jeg blond eller er d litt uklart hvem som er hvem her???
Ja jeg kan skrive hva mine heter, så kan kanskje alle som spiller skrive d etterhvert:

smultring thegreat

Smulring Thegreat (Første min med skrive feil:P)

thekillier machine (Andre med skrive feil :P)

(har invitert meg selv med alle!:D...håper d er greit!!!)

Posted: Mon Dec 05, 2005 15:58
by Thomdril
Wolfbrother wrote:Skal invitere han nå, men inbiller at jeg har invitert han før.... :?

Spioner hos oss :lol:

Må nesten få andre enn folk fra tidshjulet til å joine da :wink:
Har ikke mottatt no.. Ikke klarer jeg å sende deg en beskjed via GOT heller. Får denne meldinga her når jeg prøver: "What strange characters you used, messagers refuse to touch the note".. Skjønner ikke en dr**t jeg.. :evil:

Posted: Mon Dec 05, 2005 16:06
by Thomdril
Oppdaga nettopp en litt fiffig ting.. Veit dere at man kan sloss meg seg selv? Du tjener masse pæng på det og får en del ex.. Løper ingen risk i det hele tatt! Men det er jo juks da.. :oops: