Page 8 of 8
Posted: Tue Nov 13, 2007 22:13
by Sauegjeteren
... når du mumler noe om "vask spydene" hver gang læreren kommer inn i klasserommet.
Posted: Tue Nov 13, 2007 22:19
by Sisnera
... når du blir sittende i flere timer med en vilt fremmed å diskutere WoT.
Posted: Sun Nov 18, 2007 23:16
by Tina
skal til å skrive sov godt og våkn opp på msn *plystre*
Posted: Fri Nov 23, 2007 18:31
by Sever
når du vegrer deg mot å ta t-banen i frykt for machin shin
Posted: Tue Feb 12, 2008 20:07
by Chriz
...når du bruker bilder fra WoT som personlig bilde på MSN
Posted: Wed Feb 13, 2008 6:21
by Ashaman
chriz wrote:...når du bruker bilder fra WoT som personlig bilde på MSN
Hey, prøvar du å antyde noko her?
*kose seg med det same bilete i to år*
... når ein reiser til byen og forventar å finne bardar og våpensmedar på annakvart hjørne.
Posted: Wed Feb 13, 2008 16:49
by Chriz
Ashaman wrote:Hey, prøvar du og antyde noko her?
Hehe nei, jeg sikta egentlig mest til meg selv
...når man reiser verden rundt og leter etter Valeres Horn.
Posted: Mon Mar 03, 2008 17:35
by Faile
... når man kommer tilbake til samme forumet omigjen og omigjen.
gjør et nytt forsøk på å bli her inne en stund denne gangen

Posted: Thu Dec 17, 2009 18:58
by elric
...når du ønsker at den mørkeste fins