Page 8 of 14
Posted: Thu Sep 15, 2005 15:12
by Stefan
fei wrote:Ja ja. Nå har jeg lest prologen til bok nr 2. Nå er forventningene skyhøye. Tror dere de blir infridd?
Jeg vil si du har 8 knallgode bøker å glede deg til, og 2 litt mindre gode. Forhåpentligvis vil Knife of Dreams tilhøre den første gruppa.
Posted: Sun Sep 18, 2005 10:50
by fei
Ja. Etter 400 sider av bok nr2 er jeg fortsatt hekta, mer og mer. Jeg har en kompis som har lest de 6 første bøkene, han har spoilet noe av handlingen fremover så nå gleder jeg meg bare enda mere, spesielt til å starte på den 4. boken. Jeg hadde håpet på at den siste boken skulle være utgitt når jeg hadde lest de første 11 bøkene, men ser ikke ut til det skjer. Jeg kommer til å ha lest ut de bøkene jeg har på noen mnd for så å måtte vente i årevis på avslutningen. Hmrf!
Posted: Sun Sep 18, 2005 20:11
by Stefan
fei wrote:Ja. Etter 400 sider av bok nr2 er jeg fortsatt hekta, mer og mer. Jeg har en kompis som har lest de 6 første bøkene, han har spoilet noe av handlingen fremover så nå gleder jeg meg bare enda mere, spesielt til å starte på den 4. boken. Jeg hadde håpet på at den siste boken skulle være utgitt når jeg hadde lest de første 11 bøkene, men ser ikke ut til det skjer. Jeg kommer til å ha lest ut de bøkene jeg har på noen mnd for så å måtte vente i årevis på avslutningen. Hmrf!
Ventingen er halve moroa.
Posted: Sun Sep 18, 2005 21:52
by Treveler
fei wrote:Ja. Etter 400 sider av bok nr2 er jeg fortsatt hekta, mer og mer. Jeg har en kompis som har lest de 6 første bøkene, han har spoilet noe av handlingen fremover så nå gleder jeg meg bare enda mere, spesielt til å starte på den 4. boken. Jeg hadde håpet på at den siste boken skulle være utgitt når jeg hadde lest de første 11 bøkene, men ser ikke ut til det skjer. Jeg kommer til å ha lest ut de bøkene jeg har på noen mnd for så å måtte vente i årevis på avslutningen. Hmrf!
Du har så utrolig mye bra lesing foran deg. Har du fått en del spoilere så forstår jeg at du gleder deg til bok 4 ja. Rand gjør en del heftige ting med kraften i den boken ja!

Posted: Mon Sep 19, 2005 12:53
by Damien Frost
Treveler wrote:Du har så utrolig mye bra lesing foran deg. Har du fått en del spoilere så forstår jeg at du gleder deg til bok 4 ja. Rand gjør en del heftige ting med kraften i den boken ja!

Hmmm.. Nå ble da jeg også veldig spent her da. Er halveis i 3ern nå, så da er det ikke lenge igjen!

Posted: Mon Sep 19, 2005 23:59
by fei
Da var jeg igang med 3. bok. Jeg tror jeg holdt pusten de siste 75 sidene av bok 2. Håper bok 3 er bra den også.
Posted: Tue Sep 20, 2005 2:27
by Treveler
hehe får se om du tar igjen Damien da!
I bok tre finnes en av mine absolutte favoritt scener når Mat setter et par eplekjekke sverdjupplinger på plass. Kanskje første gang jeg lo høyt av å lese en bok!

Posted: Tue Sep 20, 2005 6:53
by Ceres
Helt ening! Mat-scenen er helt klart topp fem. Sammen med en viss nynaeve-scene og en nynaeve / rand- scene, Logain-scene, og flere til... (finnes ikke i bok tre.)
Posted: Tue Sep 20, 2005 17:42
by Faile
hehe, bok 3 er minst like bra som bok2. og igjen, den scenen er bare helt herlig!!! lo høyt jeg også. nå kommer ikke flere av scenene i bok 1 langt bak de heller altså, men den scenen er genial!!!

Posted: Tue Sep 20, 2005 17:44
by Faile
Stefan wrote:fei wrote:Ja ja. Nå har jeg lest prologen til bok nr 2. Nå er forventningene skyhøye. Tror dere de blir infridd?
Jeg vil si du har 8 knallgode bøker å glede deg til, og 2 litt mindre gode. Forhåpentligvis vil Knife of Dreams tilhøre den første gruppa.
bare lurer, hvem er det du regner til den andre gruppa??

Posted: Tue Sep 20, 2005 21:00
by Terje
De vanligste å regne i den gruppa er vel TPoD og CoT...
Posted: Tue Sep 20, 2005 22:07
by Stefan
terje wrote:De vanligste å regne i den gruppa er vel TPoD og CoT...
Korrekt.
Posted: Wed Sep 21, 2005 15:15
by Faile
ja.. er vel enig der egentlig.. de er ikke like spennende som de andre... desverre

Posted: Fri Sep 23, 2005 11:29
by Damien Frost
Treveler wrote:hehe får se om du tar igjen Damien da!
I bok tre finnes en av mine absolutte favoritt scener når Mat setter et par eplekjekke sverdjupplinger på plass. Kanskje første gang jeg lo høyt av å lese en bok!

Den scena var skikkeli bra den ja!
Å jeg tror nok ikke det blir noen problemer med å ta meg igjen nei, har ikke fått leste hele uka nå. Damn skole!!
fei wrote:Da var jeg igang med 3. bok. Jeg tror jeg holdt pusten de siste 75 sidene av bok 2. Håper bok 3 er bra den også.
Disse sidene tok jeg på rappen den siste natta jeg! Måtte bare lese den ut med en gang! Var litt trøtt i forelesninga dagen etter...
Posted: Fri Sep 23, 2005 13:51
by Ceres
Hihi... Typisk symptom på wotdilla.
