Musikk
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
Tror hun har verva mange i den jengen ja! Meg inkludert! Håper det blir lettere å finne dem *kremt* på *kremt* net*kremt*et da! Tviler på jeg finner plata dems i noen platebutikk i nærområdet!
"There's always another battle. I suppose that will be the case until the whole world turns Tinkers"
- Davram Bashere
- Davram Bashere
meg flink!
Terje, Akira, og Ashie. *telle på fingrene* mumlemumle... jeg har åpna totalt seks ører(tre par
) på kort tid for den nydeligste musikken i verden. rart ingen av dem har takka... *le*
var på danseforestilling(ski-NM showet) i sted, og det gikk opp for meg hvor mye jeg faktisk hater techno... ikke sånn at jeg egentlig var kjempe negativ til det, brenne-folk-på-bålet-fordi-jeg-hater-musikken-deres-følelse, men det er rett og slett ikke pent! (vi putter dem i første rommet Akira
)
var på danseforestilling(ski-NM showet) i sted, og det gikk opp for meg hvor mye jeg faktisk hater techno... ikke sånn at jeg egentlig var kjempe negativ til det, brenne-folk-på-bålet-fordi-jeg-hater-musikken-deres-følelse, men det er rett og slett ikke pent! (vi putter dem i første rommet Akira
Loke: Odin, kvifor blir eg alltid med-offer for din svinaktig dårleg karma?
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
Helt enig! Hater techno!
Satt på bussen og prøvde å høre på metal med Koss-headsettet, men så kommer det på to byfiser, og de hadde bærbar, og gnudde på med full techno-drit! (Sorry språket dersom jeg krenker de som bor i byen! Bare noe vi på landet bruker på femi-byfolk)
Satt på bussen og prøvde å høre på metal med Koss-headsettet, men så kommer det på to byfiser, og de hadde bærbar, og gnudde på med full techno-drit! (Sorry språket dersom jeg krenker de som bor i byen! Bare noe vi på landet bruker på femi-byfolk)
"There's always another battle. I suppose that will be the case until the whole world turns Tinkers"
- Davram Bashere
- Davram Bashere
-
Terje
- Den Gjenfødte Dragen

Hehehe, morro du skulle nevne det der, for da jeg satt på bussen i går, kom det på ei fjortisjente med iPod. Først kom det ei skikkelig hardcore trancelåt, får det starta opp noe temmelig rå metal (jeg gjetter på goth, selv om det godt kunne ha vært death eller black).
Så dere metallhuer er ikke så ulike trancedustene som dere innbiller dere.
Ah, det er godt å være indienerd.
Så dere metallhuer er ikke så ulike trancedustene som dere innbiller dere.
Ah, det er godt å være indienerd.
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
- Verg., Aen., 3.315.
-
Terje
- Den Gjenfødte Dragen

Genial lesemusikk: http://lisk.newmail.ru/homm/homm2music.html
Musikken fra fantasydataspillet Heroes of Might and Magic II!
Genialt å bare brenne på en CD og sette på i bakgrunnen. Helt herlig midi-opera; skikkelig moods-opplegg, med fuglelyder, bølgesus, og sånt noe.
Ellers har jeg også begynt å høre en del på bandet Sigur Rós i det siste - utsøkt islandsk indierock, med islandske tekster. Forstår ikke hva de synger, men det er bare en fordel, for da slipper jeg å bli distrahert av det. Må se til å få kjøpt meg noen CDer av dem; det er skikkelig ukomfy å bare ha nedlasta versjoner...
Musikken fra fantasydataspillet Heroes of Might and Magic II!
Genialt å bare brenne på en CD og sette på i bakgrunnen. Helt herlig midi-opera; skikkelig moods-opplegg, med fuglelyder, bølgesus, og sånt noe.
Ellers har jeg også begynt å høre en del på bandet Sigur Rós i det siste - utsøkt islandsk indierock, med islandske tekster. Forstår ikke hva de synger, men det er bare en fordel, for da slipper jeg å bli distrahert av det. Må se til å få kjøpt meg noen CDer av dem; det er skikkelig ukomfy å bare ha nedlasta versjoner...
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
- Verg., Aen., 3.315.