Page 9 of 24
Posted: Mon Dec 05, 2005 16:43
by DucKfish
Samme probleme har jeg uasett hvor jeg skriver!!!
Kan sende deg en invitasjon jeg...
Men hva er levelen din??
Edit Done
Posted: Mon Dec 05, 2005 16:49
by Wolfbrother
Det er forde dere bruker: åæø - \ ' ) osv
Man kan bare bruke a-z og , . pluss at jeg har hørt man kan bruke "
Kommer meg ikke inn pga av den forbanna autologin. Noen som hvet hvordan man fjerner, eller unngå den?
jeg kan ikke slosse med megselv

Posted: Mon Dec 05, 2005 16:57
by DucKfish
Ok, d forklarer en del
Endelig kan jeg skrive som jeg vil.....
Har jeg forstått d riktig at man kan gå opp i posisjoner i klanene???
Posted: Mon Dec 05, 2005 17:06
by Wolfbrother
Salidar har det, slik at når du kommer i level 10 blir du Aes Sedai i en valgfri ajah. Der kan du og ble vokter, våpen ansvarlig, og Mastern wardern som Nolinus er i Salidar. I FORSAKEN kan man søke om å bli en av The forsaken, men da må du ha over 15 000exp. Det er det jeg vet.
Vi kan vel lage et eget system hos vår klan
Skal vi ha noen Irc kanal, eller hjemme side????
Det har de største klanene...
Posted: Mon Dec 05, 2005 17:21
by Torbjørn
Den eine runden av NorwegianMafia eg var med seriøst, hadde alliansen eg/familien min var med i ein eigen IRC-kanal, der me planla. Det utvilsamt meir praktisk enn å kommunisere på eit forum, men det avheng i større grad at folk er online.
Edit: Gløymde visst eit par ord...
Posted: Mon Dec 05, 2005 17:48
by Thomdril
JADA! Da er jeg med.. Er forresten level 15.
Posted: Mon Dec 05, 2005 19:57
by Wolfbrother
Jeg kommer meg fortsatt bare inn på den ene karakteren pga den forbanna autologin-en
Dette gjør at jeg ikke kommer meg inn i klanen
Dette er krise.... enn viss jeg aldri kommer meg inn igjenn
Jeg er sikker på at vi mangler flere deltagere fra tidshjulet.... Hvor blir det av alle...
Posted: Mon Dec 05, 2005 20:12
by Eivind
Slett cookiesene dine, så skal det bli fiksa

Posted: Mon Dec 05, 2005 21:08
by Wolfbrother
Nei, har du sett. Det virka
Flotters, takker, og bukker
Ok nå har jeg mer eller mindre trua wotmud, og FORSAKEN.
Som de fleste vet, de sterkeste klanene på spillet.
Har ikke gjort noe med salidar, og de snille.
Hva skal vi gjøre for å oppnå flere personer i klanen?
Skal vi ha et rank system?
Posted: Tue Dec 06, 2005 20:25
by Wolfbrother
Nå er det slik at jeg forlot klanen en liten stund for å sjekke ut de andre.
Lost in the light virker som noen jeg ikk skal kødde med...
Ashaman, viste seg å være norsker
Skal prøve å ordne slik at vi kan spleise en STOR klan.
Når jeg var borte tokk Jonh Taz plassen min
Kan jeg vennligst få til bake plassen min?
Det har vært en spion i gruppa vår. Ingen hemlighet at vi er svake lenger...
Det er en av grunnene til at jeg vil at vi skal spleise å bli store.
Posted: Tue Dec 06, 2005 21:58
by Terje
Eh, er jeg den eneste som ikke forstår hva det har å si om hvorvidt de er sinte på oss eller ikke? Det er jo ikke sånn at de kan utslette oss eller noe. Det verste de kan gjøre er vel å ta alle pengene våre - noe jeg for min del ikke bryr meg om, siden jeg vanligvis "tjener" 4-5 tusen per dag, i tillegg til at jeg finner det meste av utstyret kan bruker...
Et spørsmål til: Er det noen grunn til at jeg ikke kan invitere Myrdraal-karakteren min?
Posted: Tue Dec 06, 2005 22:50
by Wolfbrother
Jeg er ikke leder lenger så det er ikke opp til meg...
Det at de er sinte kan ha noe å si visst man skal fortsette på samme karakter neste gang. Jeg skal bruke min wolfie, og vet om mange andre som skal det. Det skal ha mer å si da, om man blir angrepet, og hvordan klan man er.
Posted: Tue Dec 06, 2005 22:59
by Terje
Aha.
Forresten - er det noen som skal holde på med dette i jula også, og som er i stand til å ta seg av tre andre karakterer, sånn annenhver dag? Jeg skal bort i jula, og kommer neppe til å ha internettforbindelse, så hvis noen gadd å holde karakterene mine ved like...
Som "belønning" kunne den som passa på dem forsynt seg av gullet til karakterene mine, hvis de ville, så lenge de sørga for at de fikk en kvalitetsfokusert utvikling mens jeg var borte...
Posted: Tue Dec 06, 2005 23:07
by Wolfbrother
Har nokk å hlde styr for, men det er sikkert andre som kan gjøre det
Har jo faktisk rundt 6 karakterer....
Men kan thomdrill enten dra fra klanen slik at jeg kan bli leder igjenn, eller bestemme seg for å bli leder.
Husk: Vist det går i boks å den andre norske gruppa blir med å spleiser på ei super gruppe ville vi vært på en mulig førsteside

Posted: Tue Dec 06, 2005 23:10
by Thomdril
Wolfbrother wrote:
Når jeg var borte tokk Jonh Taz plassen min
Kan jeg vennligst få til bake plassen min?
Jaja.. Nå er jeg ute av hjulet.. Får jeg komme inn igjen, eller er det ikke plass..?